Το Παρίσι δείχνει τον (πράσινο) δρόμο
Το Παρίσι δείχνει τον (πράσινο) δρόμο
Η CityScoot φιλοδοξεί να προσφέρει μία ακόμα λύση στις αστικές μετακινήσεις με το πρόγραμμα διαμοιρασμού ηλεκτρικών σκούτερ
Η γαλλική πρωτεύουσα έχει δημιουργήσει παράδοση στα συστήματα κοινόχρηστων οχημάτων, τόσο με το Vélib' (ένα δημοτικό σύστημα διαμοιρασμού ποδήλατων), όσο και με το Autolib' (μία υπηρεσία διαμοιρασμού ηλεκτρικών αυτοκινήτων με στόλο άνω των 2.500 οχημάτων). Το επόμενο βήμα σε αυτή την κουλτούρα διαμοιρασμού θα είναι ένα σύστημα κοινής χρήσης ηλεκτρικών σκούτερ, το οποίο προωθεί η CityScoot .
Η εταιρεία φιλοδοξεί, μάλιστα, να καταστήσει τη διαδικασία χρήσης ενός σκούτερ εξαιρετικά εύκολη για τον χρήστη (μόλις «με τρία κλικ», σύμφωνα με τους υπεύθυνους. Η περισσότερη δουλειά γίνεται με το σχετικό app που εγκαθιστάς στο κινητό σου. Αυτό σου δείχνει ένα χάρτη της περιοχής μαζί με τα διαθέσιμα σκούτερ, καθώς και τα επίπεδα της μπαταρίας τους. Εάν θέλεις να κλείσεις κάποιο από αυτά, το επιλέγεις και σου αποστέλλεται ένας μοναδικός κωδικός ο οποίος λειτουργεί ως ψηφιακό κλειδί.
Και επειδή η ασφάλεια είναι υπεράνω όλων, θα βρεις ένα κράνος στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Μόλις ολοκληρώσεις τη μετακίνησή σου, απλά αφήνεις το σκούτερ σε κάποια από τις προκαθορισμένες ζώνες της πόλης. Το κόστος ανέρχεται σε τρία ευρώ για 15 λεπτά, κάτι βέβαια που δεν καθιστά την υπηρεσία και ιδιαίτερα οικονομική (ένα εισιτήριο για το μετρό κοστίζει 1,8 ευρώ).
Η εταιρεία φιλοδοξεί, μάλιστα, να καταστήσει τη διαδικασία χρήσης ενός σκούτερ εξαιρετικά εύκολη για τον χρήστη (μόλις «με τρία κλικ», σύμφωνα με τους υπεύθυνους. Η περισσότερη δουλειά γίνεται με το σχετικό app που εγκαθιστάς στο κινητό σου. Αυτό σου δείχνει ένα χάρτη της περιοχής μαζί με τα διαθέσιμα σκούτερ, καθώς και τα επίπεδα της μπαταρίας τους. Εάν θέλεις να κλείσεις κάποιο από αυτά, το επιλέγεις και σου αποστέλλεται ένας μοναδικός κωδικός ο οποίος λειτουργεί ως ψηφιακό κλειδί.
Και επειδή η ασφάλεια είναι υπεράνω όλων, θα βρεις ένα κράνος στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Μόλις ολοκληρώσεις τη μετακίνησή σου, απλά αφήνεις το σκούτερ σε κάποια από τις προκαθορισμένες ζώνες της πόλης. Το κόστος ανέρχεται σε τρία ευρώ για 15 λεπτά, κάτι βέβαια που δεν καθιστά την υπηρεσία και ιδιαίτερα οικονομική (ένα εισιτήριο για το μετρό κοστίζει 1,8 ευρώ).
Τα σκούτερ του στόλου είναι made in Germany, πενηνταράκια και έχουν ανώτατη ταχύτητα τα 45 χλμ. ανά ώρα, ενώ η αυτονομία τους κυμαίνεται μεταξύ 60 και 100 χλμ., ανάλογα με τη χρήση που κάνεις, πάντα με μηδενικούς ρύπους. Η εταιρεία κυκλοφορεί αρχικά 15 σκούτερ στους δρόμους του Παρισιού, με σκοπό ο αριθμός αυτός να φτάσει τα 100 κατά το πρώτο τετράμηνο της δοκιμαστικής λειτουργίας του πρότζεκτ. Αν όλα πάνε καλά, η CityScoot έχει θέσει ως στόχο τη σημαντική διεύρυνση του στόλου σε 1.000 σκούτερ μέχρι την επόμενη χρονιά, ενώ «γλυκοκοιτάζει» και το άνοιγμά της στο Λονδίνο, εφόσον υπάρξει ανταπόκριση.
Η πρωτοβουλία, μάλιστα, υποστηρίζεται και από τον Δήμο του Παρισιού, ο οποίος έχει ανοίξει τους 300 σταθμούς φόρτισης του Autolib' στα ηλεκτρικά δίκυκλα. Απώτερος στόχος, άλλωστε, της δημάρχου Αν Ινταλγκό είναι η μείωση του αριθμού αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην πόλη.
Η πρωτοβουλία, μάλιστα, υποστηρίζεται και από τον Δήμο του Παρισιού, ο οποίος έχει ανοίξει τους 300 σταθμούς φόρτισης του Autolib' στα ηλεκτρικά δίκυκλα. Απώτερος στόχος, άλλωστε, της δημάρχου Αν Ινταλγκό είναι η μείωση του αριθμού αυτοκινήτων που κυκλοφορεί στην πόλη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα