Δοκιμάζουμε το... καυτό Peugeot RCZ

Δοκιμάζουμε το... καυτό Peugeot RCZ

Είναι στιγμές, που δεν θες να τελειώσουν, ισιώνεις το τιμόνι, πατάς γκάζι και εκτοξεύεσαι προς την επόμενη στροφή με ρυθμό RCZ και 200 αδάμαστους ίππους!...

Δοκιμάζουμε το... καυτό Peugeot RCZ
Για το εξωτικό κουπέ της Peugeot με το πανέμορφο σχήμα έχουμε ξαναμιλήσει. Για όσους ασχολούνται με το body talking, τη γλώσσα του σώματος αν προτιμάτε, το RCZ ακολουθεί την παλιά καλή συνταγή: χαμηλό και φαρδύ όπως πρέπει να είναι ένα σπορ όχημα με μεταξόνιο 2.612 mm.
Στα χέρια μας είχαμε την έκδοση των 200 PS, η οποία στα χαρτιά έχει επιδόσεις υπεραυτοκινήτου και στην πράξη τις επιβεβαιώνει.

Το RCZ έχει όλες τις χάρες των Peugeot: άνετη ανάρτηση που ταυτόχρονα κρατά πολύ καλά ενώ το αμάξωμα δεν παίρνει καθόλου κλίσεις, πολύ καλή ποιότητα κύλισης, επαρκή ηχομόνωση και εργονομικά καλαίσθητα καθίσματα που στηρίζουν σωστά το σώμα του οδηγού. Ο μόνος θόρυβος που γίνεται αισθητός κατ’ επιλογή των κατασκευαστών είναι ο στακάτος ήχος της εξάτμισης.

Το RCZ επιταχύνει με καταιγιστικό ρυθμό, παρά ταύτα ακόμη και η πιο γρήγορη αλλαγή στο θετικό εξάρι κιβώτιο με την κοντή κλιμάκωση δεν μπορεί να διαταράξει την καλοζυγισμένη ισορροπία του αμαξώματος. Για να νιώσετε σε τι αναφερόμαστε υπολογίστε ότι το RCZ χρειάζεται 7 sec για να φτάσει από στάση στα 100 km/h, παρότι για να συμβεί αυτό απαιτούνται δύο αλλαγές ταχυτήτων.

Η κοντή κλιμάκωση του κιβωτίου κάνει τη διαφορά σε επαρχιακό δρόμο με στροφές. Αυτό γιατί μπορείς παντού να περνάς με μια σχέση πάνω, χάρη και στη ροπή του turbo κινητήρα, πρόκειται για μια οδηγική τεχνική που ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του RCZ. Το τιμόνι έχει άριστη πληροφορία και η κατευθυντικότητα του RCZ είναι εφάμιλλη της Cayman. Στις αλλαγές πορείας το σπορ κουπέ της Peugeot συμπεριφέρεται αρχοντικά. Χωρίς υστερίες, με ραφιναρισμένες αντιδράσεις και «διακριτικές» παρεμβάσεις από τα ηλεκτρονικά, επιτρέπει στον οδηγό να κινηθεί πολύ γρήγορα και με ασφάλεια.

Κλείσιμο
Πέρα από τα όρια της λογικής και του δρόμου το RCZ έχει πολλά περιθώρια ακόμη. Είναι προφανές πως οι Γάλλοι έχουν στα χέρια τους μια πλατφόρμα που μπορεί να  αντέξει πολύ περισσότερα άλογα. Στην Εθνική ενεργοποιείς το cruise control και αξιοποιείς το αθόρυβο της καμπίνας και το σύστημα Bluetooth του αυτοκινήτου για να κάνεις τα τηλέφωνά σου.
Πρόκειται, χωρίς περιστροφές, για το καλύτερο σπορ αυτοκίνητο που έχουμε οδηγήσει εδώ και καιρό. Η τιμή του (33.180 ευρώ) κρίνεται χαμηλή γι’ αυτά που προσφέρει. Για κάτι ανάλογο made in Germany σχεδόν δεν φτάνουν τα διπλά λεφτά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.598 cc
Ισχύς: 200 PS/6.800 rpm
Ροπή: 28,0 kgm/1.700
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 240 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 10,6 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 159 gr/km
Βάρος: 1.297 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.287/1.845/1.359 mm
Χώρος αποσκευών: 321 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 240 ευρώ ετησίως
Τιμή: 33.180 ευρώ




Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης