Δοκιμάζουμε το Toyota Verso-S

Δοκιμάζουμε το Toyota Verso-S

Μετά την όχι και τόσο επιτυχημένη, στην Ελλάδα τουλάχιστον, πορεία του Yaris Verso, η Toyota ρίχνει στο παιχνίδι των μικρών MPV ένα πολύ πιο δυνατό (και περισσότερο αποδεκτό αισθητικά) μοντέλο.

Δοκιμάζουμε το Toyota Verso-S
Το όνομά του λέει περισσότερα απ’ όσα καταλαβαίνει κανείς με την πρώτη ματιά: Verso, όπως versatility (προσαρμοστικότητα) και «S» όπως Small (μικρό), Spacious (ευρύχωρο), Smart (έξυπνο). Με άλλα λόγια, ένα αυτοκίνητο με μικρές εξωτερικές διαστάσεις και μεγάλους και πρακτικούς χώρους, που απευθύνεται κυρίως σε νέες οικογένειες με ή χωρίς παιδιά.
Οι Ιάπωνες υπερηφανεύονται ότι το Verso-S είναι το μικρότερο (3.990 mm) και το ελαφρύτερο (1.070 mm) μοντέλο στην υποκατηγορία του και έχει χώρους εφάμιλλους μικρομεσαίου.
Αν και εμφανισιακά είναι σημαντικά πιο όμορφο από το Yaris Verso, το ενός όγκου σχήμα του δεν άφησε πολλά περιθώρια σχεδιαστικής καινοτομίας. Οι σχεδιαστές της εταιρείας ωστόσο έβαλαν τα δυνατά τους, ιδιαίτερα στο εμπρός μέρος, που θυμίζει αρκετά αυτό του IQ.
Εκεί που ξεπέρασαν τον εαυτό τους ήταν το εσωτερικό. Οχι τόσο σε αισθητική (είναι μεν μοντέρνο, όμως δεν ξεφεύγει από τα αυστηρά ιαπωνικά πρότυπα) όσο σε εκμετάλλευση χώρων, καθώς πέντε ενήλικοι και 429 lt αποσκευών φιλοξενούνται στο εσωτερικό του Verso-S.
Επίσης, υπάρχουν και διάφορα άλλα πρακτικά στοιχεία, όπως ο διπλός πάτος του χώρου αποσκευών, οι συνολικά 19 χώροι για μικροαντικείμενα και η δυνατότητα ανάκλησης της πλάτης των πίσω καθισμάτων με μία μόνο κίνηση με το ένα χέρι. Επίσης, υπάρχει μία τεράστια γυάλινη οροφή, η οποία φωτίζει το εσωτερικό και το κάνει να δείχνει ακόμη πιο ευρύχωρο.
To νέο μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες: τον γνωστό μας από το Yaris 1,33 lt με ισχύ 99 PS και έναν πετρελαίου 1,4 lt με μέγιστη ισχύ 90 PS. Από τις βασικές τους εκδόσεις οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και αυτός της  βενζίνης συνδυάζεται προαιρετικά και με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT (μοναδική επιλογή σ’ αυτή την κατηγορία). Στους δρόμους του πανέμορφου Τολέδο διαπιστώσαμε ότι η καλύτερη επιλογή είναι μακράν η πετρελαιοκίνητη! Με άφθονη ροπή από τις χαμηλές στροφές, αυτός ο κινητήρας ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του Verso-S. Αλλά και ο 1.33 κάνει καλά τη δουλειά του, εντυπωσιάζοντας περισσότερο με τη χαμηλή του κατανάλωση και λιγότερο με τις επιδόσεις που προσφέρει. Συνολικά πάντως το Verso-S διαθέτει αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης και άνεση για την κατηγορία του και αυτά είναι στοιχεία απαραίτητα για ένα αυτοκίνητο που στοχεύει σε μικρές οικογένειες.
Το νέο μικρό MPV της Toyota θα βρίσκεται στη χώρα μας εντός του Μαρτίου, με τιμές που ξεκινούν από 16.100 ευρώ. Στον βασικό του εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων και επτά αερόσακοι. Στη λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνεται επίσης σύστημα Start & Stop, ένα νέο σύστημα multimedia με οθόνη αφής και σύστημα πλοήγησης (από τον Μάιο) κ.ά.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κλείσιμο
Κινητήρας: 1.329 cc, 1.364 cc
Ισχύς: 99 PS / 6.000 rpm, 90 PS / 3.800 rpm
Ροπή:   12,7 kgm / 4.000 rpm, 20,9 kgm / 3.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχ. ή VCT
Τελική ταχύτητα: 170 km/h, 175 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 13,3 sec, 12,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 5,5 lt, 4,3 lt
Εκπομπές CO2: 127 g/km, 113 g/km
Βάρος: 1070 kg, 1135 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.990/1.695/1.595mm
Χώρος αποσκευών:  429 lt
Τιμή: από 16.100 ευρώ






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης