Μην αφήνεις!

Μην αφήνεις!

Οδηγούμε στο Διαδρόμιο ένα χωμάτινο καρτ SR υπό την καθοδήγηση του οδηγού αγώνων Ράλι, Λάμπρου Αθανασούλα.

Μην αφήνεις!
Η πρόσκληση γι' αυτή την εκδήλωση ήταν σαφής: Μια μέρα στο Διαδρόμιο στο Σπαθοβούνι για να οδηγήσουμε ένα χωμάτινο καρτ. Η εμπλοκή των Λάμπρου και Παύλου Αθανασούλα εγγύηση για το υψηλό επίπεδο του event και ο χώρος ότι καλύτερο για μια ασφαλή δοκιμή.

Κλείσιμο
Το Διαδρόμιο βρίσκεται στο Σπαθοβούνι, στα πρώτα διόδια του δρόμου Κορίνθου - Τριπόλεως  με κατεύθυνση προς την Τρίπολη. Πρόκειται για μια διπλή χωμάτινη διαδρομή όπου μπορείς με ασφάλεια να διδαχτείς ή να διδάξεις γραμμές και πατήματα στο χώμα.
Μπροστά μας είχαμε δυο χωμάτινα καρτ SR και δίπλα ο Λάμπρος Αθανασούλας χαμογελαστός μας περίμενε για να μας μυήσει σ' αυτό το νέο κόσμο. Μια υπέροχη λιακάδα ολοκλήρωσε το σκηνικό.

Φορέσαμε τον αγωνιστικό εξοπλισμό, φόρμα, παπούτσια, κράνη, μπαλακλάβα
, που ήταν προσφορά της adidas motorsport και πήραμε θέση στο καρτ. Τρόπος του λέγειν πήραμε θέση καθώς το "μπες βγες" την έχει τη δυσκολία του, λόγω και του κλωβού ασφαλείας. Κάθεσαι, δένεις τις ζώνες 6 σημείων και έχεις εμπρός σου ένα αγωνιστικό τιμόνι με paddles και ένα πλέγμα που σε προστατεύει αν ξεφύγει κάτι από την ποδιά.




Συζήτηση με δυο οδηγούς αγώνων: Αριστερά ο Μάνος Στεφανής και δεξιά ο Λάμπρος Αθανασούλας.


Μην ξεχνάμε πως αναφερόμαστε σε όχημα αρκετά ψηλό
, με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, διπλά ψαλίδια μπρος πίσω, φτιαγμένο να κινείται υπό γωνία στο χώμα. Το κιβώτιο αγωνιστικό 6αρι σειριακό με αλλαγές είτε με λεβιέ, είτε με paddles. Για την εκκίνηση χρησιμοποιείται ποδωστήριο συμπλέκτη αλλά μετά δεν χρειάζεται ξανά. Ο κινητήρας προέρχεται από τη Suzuki είναι αυτός που τοποθετείται στην GSX-R 600 K7. Έχει δεχτεί ειδική τροποποίηση ώστε να αποδίδει περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές ενώ ψηλά η δύναμη φτάνει τα 120PS. Με βάρος μόλις 330Kg η δύναμη είναι υπεραρκετή το SR έχει επιδόσεις υπεραυτοκινήτου με 0-100 σε 4 sec. Μην ξεχνάτε όμως πως κινείται στο χώμα. Ενεργοποιούμε τον κινητήρα επιλέγουμε 1η και ετοιμαζόμαστε να αφήσουμε το συμπλέκτη: "Κράτα μέσα μια 4η μέχρι να μάθεις τις στροφές, γυρνάει πολύ με 3η" μας λέει ο Λάμπρος Αθανασούλας πριν βγούμε στην πίστα.



Διπλά ψαλίδια μπρος/πίσω, μεγάλες διαδρομές των αποσβεστήρων και αλυσίδα για την μετάδοση της κίνησης.


Ξεκινάμε εύκολα και ο πρώτος γύρος είναι αναγνωριστικός.
Το SR είναι άμεσο, 1:1 και πραγματικό σχολείο. Είναι σεταρισμένο αγωνιστικά, πράγμα που σημαίνει πως απαιτεί αντίστοιχα χούγια από τον οδηγό. Στρίβεις λίγο παραπάνω, γυρνάει αμέσως το πίσω μέρος και αν μείνεις στο γκάζι φλυαρεί, προσφέροντας θέαμα. Οι "πάντες" προσθέτουν πόντους στο εγώ σου και δευτερόλεπτα στο χρονόμετρο. Πάμε ίσια σαν άσφαλτο αλλά χρειάζεται μεγάλη σύνεση. Η διασκέδαση περιορίζεται, η ταχύτητα ανεβαίνει, βάζουμε 5η γεμίζει, φρένα δυνατά και το SR ανασηκώνεται πίσω, γλιστρά και βρίσκεσαι με τη μούρη μέσα και το τιμόνι ίσα προς την έξοδο: "Ουάου, αυτό κι αν είναι κολακευτικό για τον οδηγό, το SR είναι σεταρισμένο να γυρνάει στα απότομα φρένα" σκεφτόμαστε. Σε γρήγορες καμπές θα μουριάσει αν το παρακάνεις με το τιμόνι χωρίς γκάζι, γενικά όμως είναι εξαιρετικά φιλικό και απλό στη χρήση του. Ένα μεγάλο παιχνίδι που σου επιτρέπει να διασκεδάσεις χωρίς να αγχωθείς.

Οι γύροι τελειώνουν γρήγορα, θες κι άλλο όμως το πρόγραμμα, πρόγραμμα. Συζητώντας με το Λάμπρο Αθανασούλα μάθαμε πως το κόστος αγοράς του SR είναι 15.000 ευρώ. Ο Αθανασούλας προσφέρει και κάποια καρτ προς ενοικίαση, οργανώνει μέρες για παρέες που θέλουν να διασκεδάσουν αλλά προσφέρει και μαθήματα σε όλους όσοι θέλουν να μάθουν από τον κορυφαίο σύγχρονο Έλληνα οδηγό ράλι. Δείτε περισσότερες πληροφορίες εδώ.

Σας προτείνουμε ανεπιφύλακτα να κάνετε ένα δώρο στον εαυτό σας δοκιμάζοντας!
 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: Suzuki GSX-R 600 K7
Μέγιστη Ισχύς (PS /rpm) 120/ 14500rpm (επιδέχεται βελτίωση)
Ροπή: 6,9kgm/ 11500rpm
0-100 km/h: 4 sec
Τελική ταχύτητα: 160-200 km/h
Κίνηση στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο Σειριακό 6 ταχυτήτων με δυνατότητα αλλαγών στο τιμόνι (extra)
Υδραυλικό χειρόφρενο
Ανάρτηση: διπλά ψαλίδια εμπρός/πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενα (extra ρυθμιζόμενη ανάρτηση 3 δρόμων)
Φρένα: 2 δισκόφρενα εμπρός, 1 δισκόφρενο πίσω
Κιλά: 330 Kgr (ανάλογα τον εξοπλισμό)
Ελαστικά 165/70-10 εμπρός, 225/40-10 πίσω (πολλές επιλογές ανάλογα με το τερεν, άσφαλτος, χώμα, άμμος, λάσπη)
Τιμή βασικής έκδοσης 15,000Ε




Ενδεικτική λίστα προαιρετικού εξοπλισμού:

-Αλλαγές ταχυτήτων στο τιμόνο (paddle shift)
-Data Logger
-Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση 3 δρόμων
-Όπισθεν
-Phase 2 Κινητήρας
-Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης