Το Δημοτικό είναι η σημαντικότερη εκπαιδευτική βαθμίδα, εκεί όπου τα παιδιά ανακαλύπτουν τις δυνατότητές τους και προετοιμάζονται για την εκπαιδευτική τους πορεία αλλά και για ολόκληρη τη ζωή τους
Δοκιμάζουμε το νέο Volvo S60 diesel!
Δοκιμάζουμε το νέο Volvo S60 diesel!
Η 2η γενιά S60 βρίσκεται ήδη στις αντιπροσωπείες της Volvo και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τόσο τη μικρή βενζινοκίνητη έκδοση T3 1.6lt/150PS όσο και τη πετρελαιοκίνητη έκδοση D2 1.6lt/115PS.
UPD:
Φαντάζομαι πως όλοι όσοι έχετε καταλήξει στο νέο S60 αναρωτιέστε ποια από τις δυο επιλογές είναι πιο ταιριαστή στις ανάγκες σας. Με μια κουβέντα αν πρώτη προτεραιότητα είναι η σπορτίφ οδήγηση τότε Τ3 αν πρώτη προτεραιότητα είναι η οικονομία καυσίμου, τότε D2. Αυτό επουδενί σημαίνει πως το D2 δε πατάει καλά στο δρόμο ή ότι το T3 παρουσιάζει υπέρμετρη κατανάλωση.
Γράφαμε πριν λίγες μέρες για το T3: «…εξωτερικά το επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα αποτελεί σπονδή στο κομψό και απέριττο design. Λεπτομέρειες όπως τα αφανή πιτσιληστήρια νερού, οι τραπεζοειδείς εξατμίσεις που είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο του προφυλακτήρα, το κάλυμμα του ραντάρ που πλέον δεν ξεχωρίζει στη μάσκα αλλά και τα αεροδυναμικά φιλέτα στην ακμή του πορτμπαγκάζ και στους μαρσπιέδες συνθέτουν μια αψεγάδιαστη εικόνα. Στο εσωτερικό η άνεση των καθισμάτων είναι γνωστή στους κατόχους Volvo. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε τη νέα σειρά σπορ καθισμάτων που είναι ακόμη πιο άνετα ενώ ταυτόχρονα στηρίζουν σωστά το σώμα.
Το ψηφιακό ταμπλό που γνωρίσαμε στο V40 έχει ενσωματωθεί πλήρως και εδώ. Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει προφίλ ανάλογα με τη διάθεση, να χρησιμοποιήσει το Sensus Connect Touch (σ.σ: είναι έξτρα, κοστίζει 1600 ευρώ) στην 7 ιντσών TFT οθόνη για να συνδεθεί στο Internet μέσω 3G/4G ή να ακούσει μουσική μέσω της εφαρμογής Spotify που προσφέρει εκατομμύρια τίτλους.Αν δεν εντυπωσιαστήκατε ως εδώ πάμε σε πιο σημαντικά. Το Driver Support Pack (σ.σ: έξτρα αξίας 2980 ευρώ) προσφέρει: Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων BLIS, πληροφόρηση οδικής σήμανσης (RSI), σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC) με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW) και προειδοποίηση διερχόμενης κυκλοφορίας στην όπισθεν (Cross Traffic Alert - CTA), αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού (ACC) με υποβοήθηση στην κίνηση (QA) και προειδοποίηση προσέγγισης (DA), προειδοποίηση σύγκρουσης με αυτόματη πέδηση και ανίχνευση πεζών και ποδηλατών με αυτόματη πέδηση (PCD). Με απλά λόγια ακόμη κι αν εσύ επιμένεις το S60 δε σε αφήνει…
Επιπλέον το S60 εξοπλίζεται με το Active High Beam.
Μ’ αυτό η μεγάλη σκάλα φώτων είναι δυνατό να είναι μόνιμα ενεργοποιημένη χωρίς να «τυφλώνει» τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς ή να ενοχλεί τους οδηγούς των προπορευόμενων οχημάτων! Χάρη στον πρωτοποριακό μηχανισμό επιτυγχάνεται αυτόματη σκίαση μέρους της φωτεινής δέσμης. Το περιβάλλον οδήγησης παραμένει έντονα φωτισμένο, και εξασφαλίζεται έτσι μία πλήρης και σαφής εικόνα των συνθηκών εμπρός χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι οδηγοί».
Γράφαμε πριν λίγες μέρες για το T3: «…εξωτερικά το επανασχεδιασμένο εμπρός τμήμα αποτελεί σπονδή στο κομψό και απέριττο design. Λεπτομέρειες όπως τα αφανή πιτσιληστήρια νερού, οι τραπεζοειδείς εξατμίσεις που είναι ενσωματωμένες στο πλαίσιο του προφυλακτήρα, το κάλυμμα του ραντάρ που πλέον δεν ξεχωρίζει στη μάσκα αλλά και τα αεροδυναμικά φιλέτα στην ακμή του πορτμπαγκάζ και στους μαρσπιέδες συνθέτουν μια αψεγάδιαστη εικόνα. Στο εσωτερικό η άνεση των καθισμάτων είναι γνωστή στους κατόχους Volvo. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας έφερε τη νέα σειρά σπορ καθισμάτων που είναι ακόμη πιο άνετα ενώ ταυτόχρονα στηρίζουν σωστά το σώμα.
Το ψηφιακό ταμπλό που γνωρίσαμε στο V40 έχει ενσωματωθεί πλήρως και εδώ. Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει προφίλ ανάλογα με τη διάθεση, να χρησιμοποιήσει το Sensus Connect Touch (σ.σ: είναι έξτρα, κοστίζει 1600 ευρώ) στην 7 ιντσών TFT οθόνη για να συνδεθεί στο Internet μέσω 3G/4G ή να ακούσει μουσική μέσω της εφαρμογής Spotify που προσφέρει εκατομμύρια τίτλους.Αν δεν εντυπωσιαστήκατε ως εδώ πάμε σε πιο σημαντικά. Το Driver Support Pack (σ.σ: έξτρα αξίας 2980 ευρώ) προσφέρει: Σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων BLIS, πληροφόρηση οδικής σήμανσης (RSI), σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC) με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW) και προειδοποίηση διερχόμενης κυκλοφορίας στην όπισθεν (Cross Traffic Alert - CTA), αυτορυθμιζόμενο σύστημα ελέγχου γκαζιού (ACC) με υποβοήθηση στην κίνηση (QA) και προειδοποίηση προσέγγισης (DA), προειδοποίηση σύγκρουσης με αυτόματη πέδηση και ανίχνευση πεζών και ποδηλατών με αυτόματη πέδηση (PCD). Με απλά λόγια ακόμη κι αν εσύ επιμένεις το S60 δε σε αφήνει…
Επιπλέον το S60 εξοπλίζεται με το Active High Beam.
Μ’ αυτό η μεγάλη σκάλα φώτων είναι δυνατό να είναι μόνιμα ενεργοποιημένη χωρίς να «τυφλώνει» τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς ή να ενοχλεί τους οδηγούς των προπορευόμενων οχημάτων! Χάρη στον πρωτοποριακό μηχανισμό επιτυγχάνεται αυτόματη σκίαση μέρους της φωτεινής δέσμης. Το περιβάλλον οδήγησης παραμένει έντονα φωτισμένο, και εξασφαλίζεται έτσι μία πλήρης και σαφής εικόνα των συνθηκών εμπρός χωρίς να ενοχλούνται οι υπόλοιποι οδηγοί».
Αυτά λίγο πολύ ισχύουν και για την πετρελαιοκίνητη έκδοση D2. Στο δρόμο τώρα τα πράγματα διαφοροποιούνται. Το D2 έχει 3kgm ροπής παραπάνω και ο χαρακτήρας του πετρελαιοκινητήρα είναι πιο ήπιος. Επιπλέον έχει μικρότερη ωφέλιμη περιοχή στροφών και δεν αρέσκεται σε βίαια πατήματα του γκαζιού. Του ταιριάζει ο τίτλος «Ήρεμη δύναμη».
Ταξιδέψαμε με κόστος 8 ευρώ/100km υπό πλήρες φορτίο και τέσσερις επιβάτες χωρίς ο ρυθμός να είναι αργός και συμπληρώσαμε 980km πριν τον ανεφοδιασμό. Η περίσσεια ροπής δίνει στο οδηγό την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται σε επαρχιακό οδικό δίκτυο. Σε ανηφόρα με το αυτοκίνητο φορτωμένο, το προσπέρασμα είναι εύκολη και ασφαλής υπόθεση. Σε δρόμο με στροφές και με ρυθμό S60 ο οδηγός θα στηριχτεί στο καλό ζύγισμα του αυτοκινήτου, το ακριβές τιμόνι, τα αξιόπιστα φρένα και την ουδέτερη – προβλέψιμη συμπεριφορά στο όριο.
Σε ρυθμό… Polestar o πετρελαιοκινητήρας δυσφορεί. Σ΄ αυτή την οριακή κατάσταση αναζητάς την αμεσότητα του Τ3 στο τιμόνι, στην αλλαγή πορείας και στην απόκριση μετά από μια γρήγορη αλλαγή σχέσης. Ψηλά γράμματα θα μου πείτε. Πιθανόν ο υποψήφιος αγοραστής του D2 θα πάει στη Volvo γιατί ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται και με αυτόματο 6αρι κιβώτιο που συνάδει καλύτερα με τον ήπιο χαρακτήρα του. Τόσο στο T3 όσο και στο D2 εντυπωσιάζει ο συνδυασμός άνεσης – κρατήματος που έχουν επιτύχει οι μηχανικοί της Volvo. Το S60 δε γέρνει υπό πίεση και ταυτόχρονα περνά αγέρωχα από λακκούβες και σαμαράκια. Στο ταξίδι είναι ξεκούραστο, χωρίς αισθητό θόρυβο κύλισης ακόμη και κοντά στην τελική του. Με την προσθήκη ποιοτικού πετρελαίου (σ.σ: ναι υπάρχει και στην ελληνική αγορά, ψαχτείτε λίγο, ότι πληρώνεις παίρνεις) δεν ακούγεται στο ρελαντί ο χαρακτηριστικός θόρυβος του πετρελαιοκινητήρα.
Επιστρέφοντας στην αρχή, θες οικονομία: D2, θες γκάζια:Τ3 ή Τ4! Τα θες όλα D3! Η γκάμα του S60 είναι πλήρης όπως και τα θέλγητρά του έναντι του ανταγωνισμού.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1560 cc
Ισχύς: 115 /3600 PS/rpm
Ροπή: 27.5 /1750 -2500 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 195 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,3 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 : 103 gr/km
Βάρος(kg): 1614
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.635/1835/1484 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 93€
Τιμή: 27.390€ (25960 με απόσυρση)
Ταξιδέψαμε με κόστος 8 ευρώ/100km υπό πλήρες φορτίο και τέσσερις επιβάτες χωρίς ο ρυθμός να είναι αργός και συμπληρώσαμε 980km πριν τον ανεφοδιασμό. Η περίσσεια ροπής δίνει στο οδηγό την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται σε επαρχιακό οδικό δίκτυο. Σε ανηφόρα με το αυτοκίνητο φορτωμένο, το προσπέρασμα είναι εύκολη και ασφαλής υπόθεση. Σε δρόμο με στροφές και με ρυθμό S60 ο οδηγός θα στηριχτεί στο καλό ζύγισμα του αυτοκινήτου, το ακριβές τιμόνι, τα αξιόπιστα φρένα και την ουδέτερη – προβλέψιμη συμπεριφορά στο όριο.
Σε ρυθμό… Polestar o πετρελαιοκινητήρας δυσφορεί. Σ΄ αυτή την οριακή κατάσταση αναζητάς την αμεσότητα του Τ3 στο τιμόνι, στην αλλαγή πορείας και στην απόκριση μετά από μια γρήγορη αλλαγή σχέσης. Ψηλά γράμματα θα μου πείτε. Πιθανόν ο υποψήφιος αγοραστής του D2 θα πάει στη Volvo γιατί ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται και με αυτόματο 6αρι κιβώτιο που συνάδει καλύτερα με τον ήπιο χαρακτήρα του. Τόσο στο T3 όσο και στο D2 εντυπωσιάζει ο συνδυασμός άνεσης – κρατήματος που έχουν επιτύχει οι μηχανικοί της Volvo. Το S60 δε γέρνει υπό πίεση και ταυτόχρονα περνά αγέρωχα από λακκούβες και σαμαράκια. Στο ταξίδι είναι ξεκούραστο, χωρίς αισθητό θόρυβο κύλισης ακόμη και κοντά στην τελική του. Με την προσθήκη ποιοτικού πετρελαίου (σ.σ: ναι υπάρχει και στην ελληνική αγορά, ψαχτείτε λίγο, ότι πληρώνεις παίρνεις) δεν ακούγεται στο ρελαντί ο χαρακτηριστικός θόρυβος του πετρελαιοκινητήρα.
Επιστρέφοντας στην αρχή, θες οικονομία: D2, θες γκάζια:Τ3 ή Τ4! Τα θες όλα D3! Η γκάμα του S60 είναι πλήρης όπως και τα θέλγητρά του έναντι του ανταγωνισμού.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1560 cc
Ισχύς: 115 /3600 PS/rpm
Ροπή: 27.5 /1750 -2500 kgm/rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 195 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 6,3 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2 : 103 gr/km
Βάρος(kg): 1614
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.635/1835/1484 mm
Χώρος αποσκευών: 380 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 93€
Τιμή: 27.390€ (25960 με απόσυρση)
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα