Η γνωστή για τις εκκεντρικές μετατροπές της Mansory δημιουργεί μια μοναδική Rolls-Royce Spectre ντυμένη με πραγματικό χρυσό.
Η εκκεντρικότητα δεν έχει όρια, ειδικά όταν από πίσω υπάρχει μπόλικο χρήμα. Κάπως έτσι και η Mansory έχει καθιερώσει τις εκκεντρικές δημιουργίες για πελάτες που θέλουν να ξεχωρίζουν χωρίς να ενδιαφέρονται καθόλου για το κόστος που θα έχει κάτι τέτοιο.
Η πιο πρόσφατη δημιουργία του βελτιωτικού οίκου είναι μια Rolls-Royce Spectre, που φέρει το όνομα Equista Linea d’Oro, και όπως δηλώνει το όνομά της έχει ως βασικό χαρακτηριστικό το χρυσό, όχι σαν απλή απόχρωση αλλά σαν πραγματικό υλικό.
Η μεταμόρφωση ξεκινά από το μπροστινό μέρος, όπου η παραδοσιακή μάσκα της Spectre καλύπτεται πλήρως από χρυσό, ενώ το σήμα Spirit of Ecstasy ανασχεδιάστηκε ως ημιδιαφανές χρυσό άγαλμα, εκπέμποντας μια σχεδόν υπερβολική αίσθηση πολυτέλειας. Το καπό είναι κατασκευασμένο από σφυρήλατο ανθρακόνημα, στοιχείο που συναντάται και στις εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά φτερά, στις ποδιές και τον πίσω διαχύτη.
Οι χρυσές λεπτομέρειες επεκτείνονται στα χερούλια και τα πλαίσια των παραθύρων, προσθέτοντας ακόμα περισσότερη λάμψη ενώ το θέαμα συμπληρώνεται από σφυρήλατες ζάντες 24’’ με χρυσή επίστρωση.
Αντίστοιχη υπερπαραγωγή έχει γίνει και στο εσωτερικό όπου η Mansory έχει ντύσει όλα τα καθίσματα με λευκό δέρμα με χρυσά σχέδια και ραφές. Ανθρακονήματα και χρυσές λεπτομέρειες υπάρχουν στο ταμπλό, το τούνελ μετάδοσης, το τιμόνι, ακόμα και στις γρίλιες ηχείων και τους διακόπτες.
Κλείσιμο
Από εκεί και πέρα η Mansory δεν έχει επέμβει στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Spectre χωρίς ωστόσο αυτό να σημαίνει πως έχει μείνει άπραγη. Απαντώντας στην αθόρυβη ηλεκτρική λειτουργία πρόσθεσε κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα εξωτερικά ηχεία που παράγουν τεχνητούς ήχους κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι η παρουσία του αυτοκινήτου γίνεται αμέσως αισθητή. Μια έκφραση υπερβολής που σίγουρα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων δεν θέλουν να περνούν απαρατήρητοι και θέλουν να το δηλώνουν με κάθε τρόπο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.