Οι Ιταλοί αντιστέκονται στην κατάργηση των κινητήρων

Οι Ιταλοί αντιστέκονται στην κατάργηση των κινητήρων

Επίσημοι κρατικοί φορείς στην Ιταλία φαίνεται πως δεν είναι σύμφωνοι με την κατάργηση των θερμικών κινητήρων που προωθεί η Ε.Ε.

Italian_automotive
Για όσους δεν βλέπουν με καλό μάτι την στροφή της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση, υπάρχουν ακόμα εστίες αντίστασης. Και μία τέτοια εστία δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από την Ιταλία, την χώρα των Ferrari και Lamborghini, των εμβληματικών V12 και της μεγάλης παράδοσης στην μηχανολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Η Ιταλία λοιπόν μπαίνει μπροστά στην προσπάθεια για να σωθούν οι συμβατικοί κινητήρες, εκφράζοντας μία μεγάλη μάζα καταναλωτών που θέλουν -για διάφορους λόγους- να μην παραδοθούν αμαχητί στην ηλεκτροκίνηση.
Και όλα αυτά από επίσημα χείλη, από τον υπουργό Μεταφορών της γειτονικής μας χώρας, Matteo Salvini, ο οποίος δήλωσε ότι η κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης δεν έχει νόημα ούτε από οικονομική, ούτε από περιβαλλοντική ούτε από κοινωνική άποψη.
Ο Salvini βέβαια είναι γνωστός για τις θέσεις του εναντίον της Ευρώπης και με αμφιλεγόμενες απόψεις σε διάφορα θέματα. Όπως για παράδειγμα ότι έχει εκφραστεί ενάντια στην ΕΕ και την απόφαση για την ηλεκτροκίνηση ως “ψευδο-περιβαλλοντικό φονταμενταλισμό”.
Ο ίδιος έχει εκφράσει τους φόβους του ότι λόγω αυτής της απόφασης θα χαθούν πολλές θέσεις εργασίας. Ενώ παράλληλα έχει εκφράσει τις ενστάσεις του για την μετάβαση στο Euro7, θέση που συμμερίζονται και άλλοι στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ο CEO του γκρουπ Stellantis, Carlos Tavares.
Με την ηλεκτρική ενέργεια να έχει φθάσει σε επίπεδα ρεκόρ και τον κίνδυνο τον blackout να είναι εμφανής για τον χειμώνα, αρχίζουν και υπάρχουν ερωτηματικά για το πόσο μπορεί να επικρατήσει χωρίς προβλήματα η ηλεκτροκίνηση.
Όπως έχουμε δει, η Ελβετία σκέπτεται ήδη την απαγόρευση της κυκλοφορίας των ηλεκτρικών αν υπάρξουν μεγάλες ανάγκες σε ηλεκτρισμό τους επόμενους μήνες.
Πάντως η Ιταλία είναι σταθερά στην πρώτη γραμμή των αντιρρήσεων για τις πολιτικές της Ευρώπης σχετικά με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Σε συνδυασμό με χώρες όπως η Βουλγαρία, η Πορτογαλία, η Ρουμανία και η Σλοβακία, έχουν προτείνει ήδη την παράταση της κατάργησης των θερμικών κινητήρων για μετά το 2040.
Κλείσιμο
Παράλληλα, από το 2021 έχει ξεκινήσει μία καμπάνια ώστε να εξαιρεθούν από την απόφαση της ΕΕ οι μικρές αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας, όπως η Ferrari και η Lamborghini.
Μάλιστα ο Salvini έχει προτείνει να γίνει και δημοψήφισμα στην Ιταλία έτσι ώστε να δοθεί η ευκαιρία στους Ιταλούς πολίτες να αποφασίσουν αν θέλουν την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης και τις απολύσεις εργαζομένων και την παράδοση της αγοράς της χώρας και της αυτοκινητοβιομηχανίας της στις ορέξεις των Κινέζων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης