Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Polestar Re:Move: Το ηλεκτρικό scooter του ντελιβερά!
Polestar Re:Move: Το ηλεκτρικό scooter του ντελιβερά!
Η ανάγκη μείωσης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έχει αναδιαμορφώσει την αυτοκινητοβιομηχανία, με τις περισσότερες από αυτές να έχουν τουλάχιστον ένα EV στη γκάμα τους. Τι νέο ετοίμασε η Polestar;
Επιπλέον, μερικές εταιρίες έχουν ξεκινήσει να κατασκευάζουν ηλεκτρικά ποδήλατα και σκούτερ μηδενικών εκπομπών, για παράδειγμα, η Polestar είναι η τελευταία εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με μια τέτοια κίνηση.
Ονομάστηκε Re:Move και πρόκειται για ένα όχημα παράδοσης, αρκετά μικρό και “στενό” σαν ποδήλατο, δύναται όμως να αντέξει ωφέλιμο φορτίο 275 κιλών παρακαλώ…
Ανατέθηκε από το Wallpaper Magazine και σχεδιάστηκε από τον Konstantin Grcic, ο οποίος είχε αρκετή βοήθεια από την Polestar, τον κατασκευαστή αλουμινίου Hydro αλλά και τον κατασκευαστή ηλεκτρικών μοτοσικλετών CAKE.
«Η οριζόντια πλατφόρμα και η κάθετη ασπίδα είναι κάτι που δεν βλέπετε στο σχεδιασμό του οχήματος. Έτσι θα φτιάχναμε ένα τραπέζι ή ένα ράφι. Νομίζω ότι η απλότητα, η ευθύτητα και ο ρεαλισμός της κατασκευής έφερε πολύ καλά αποτελέσματα. Ο έξυπνος σχεδιασμός ήταν ανέκαθεν βιώσιμος στην πράξη, γιατί πολύ απλά διαρκεί στο χρόνο. Τα πράγματα που έχουν μεγάλο κύκλο ζωής είναι βιώσιμα», δήλωσε υπερήφανος ο Grcic.
“Αυτό είναι μόνο η αρχή. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αποτελεί το πρώτο βήμα, τώρα πρέπει να εξετάσουμε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και να δούμε με ποια υλικά φτάνουμε στο στόχο μας. Αυτό πάντως είναι συναρπαστικό σε σχέση με ότι συνέβαινε τα τελευταία είκοσι χρόνια, όταν δηλαδή οι σχεδιαστές κόπτονταν απλώς να κάνουν τα πράγματα όμορφα», πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath.
Προς το παρόν, το Re:Move παραμένει πρωτότυπο, αλλά οι εταιρείες που κρύβονται πίσω από την κατασκευή του ανακοίνωσαν ότι μια πλήρως λειτουργική έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο. Ωστόσο, περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο concept θα αποκαλυφτούν στις 17 Μαρτίου. Οπότε μείνετε συντονισμένοι…
«Η οριζόντια πλατφόρμα και η κάθετη ασπίδα είναι κάτι που δεν βλέπετε στο σχεδιασμό του οχήματος. Έτσι θα φτιάχναμε ένα τραπέζι ή ένα ράφι. Νομίζω ότι η απλότητα, η ευθύτητα και ο ρεαλισμός της κατασκευής έφερε πολύ καλά αποτελέσματα. Ο έξυπνος σχεδιασμός ήταν ανέκαθεν βιώσιμος στην πράξη, γιατί πολύ απλά διαρκεί στο χρόνο. Τα πράγματα που έχουν μεγάλο κύκλο ζωής είναι βιώσιμα», δήλωσε υπερήφανος ο Grcic.
“Αυτό είναι μόνο η αρχή. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αποτελεί το πρώτο βήμα, τώρα πρέπει να εξετάσουμε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και να δούμε με ποια υλικά φτάνουμε στο στόχο μας. Αυτό πάντως είναι συναρπαστικό σε σχέση με ότι συνέβαινε τα τελευταία είκοσι χρόνια, όταν δηλαδή οι σχεδιαστές κόπτονταν απλώς να κάνουν τα πράγματα όμορφα», πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Polestar, Thomas Ingenlath.
Προς το παρόν, το Re:Move παραμένει πρωτότυπο, αλλά οι εταιρείες που κρύβονται πίσω από την κατασκευή του ανακοίνωσαν ότι μια πλήρως λειτουργική έκδοση παραγωγής θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο. Ωστόσο, περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το νέο concept θα αποκαλυφτούν στις 17 Μαρτίου. Οπότε μείνετε συντονισμένοι…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα