karlatira_panagiota

Σε ποιο σχολείο θα σηκώσει τη σημαία ο σημαιοφόρος;

Παναγιώτα Καρλατήρα

H είδηση: Η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου πραγματοποιείται με κλήρωση ανάμεσα στο σύνολο των μαθητών της ΣΤ’ τάξης.

Η πρώτη σκέψη ήρθε αυτόματα, μηχανικά. Τροπολογία για τους σημαιοφόρους; Αυτό ήταν το μόνο θέμα που κρίθηκε ότι πρέπει να ρυθμιστεί στα δημοτικά σχολεία; Και με τροπολογία στα… μαύρα μεσάνυχτα; Και μετά καταιγισμός σκέψεων κι ερωτημάτων για το σχολείο.
Λύθηκε το θέμα της ολοήμερης λειτουργίας των σχολείων, ανάμεσα τους και του σχολείου που φοιτά ο γιος μου; Θα ξεκινήσει το ολοήμερο από τον Σεπτέμβριο ή θα πρέπει να ζητάμε βοήθεια από κάθε πιθανό συγγενή, φίλο, γείτονα ώστε να πηγαίνει το παιδί σπίτι το μεσημέρι ενώ εμείς είμαστε στην εργασία μας;

Θα έχει φέτος το σχολείο καθηγητή φυσικής αγωγής, μουσικής, ξένης γλώσσας, πληροφορικής; Θα δοθεί η ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν την ουσία των μαθημάτων που κάνουν με τις περίφημες «ειδικότητες» όπως λέγονται στην αργκό εκπαιδευτικών και μαθητών όλοι οι ειδικευμένοι εκπαιδευτικοί; Να μάθουν να αγαπούν την άσκηση, την καλή φυσική κατάσταση ως τρόπο ζωής, τη μουσική, να μάθουν να κινούνται με ασφάλεια στους δρόμους του διαδικτύου, να μυηθούν σε μία ξένη γλώσσα;

Θα ξεφύγουμε από το «πακέτο» της ακριβοπληρωμένης σχολικής εκδρομής σε θέατρα, παιδότοπους, αθλητικούς χώρους που «μαντρώνονται» τα παιδιά για λίγες ώρες έναντι διόλου ευκαταφρόνητου πια τιμήματος; Θα μπουν στη σχολική καθημερινότητα μη αποστειρωμένες εκδρομές και πραγματικά δημιουργικές δράσεις που να προσφέρουν στα παιδιά την επαφή με τη φύση, με το περιβάλλον όπου ζουν και αλληλεπιδρούν και που να τα προετοιμάζουν για τις πτυχές της καθημερινότητας που τα περιμένει, όπως πχ η οδική αγωγή;
Θα αντιμετωπιστούν εφέτος τα κρούσματα ενδοσχολικής βίας; Θα ανοίξουν τα μάτια τους και τα αυτιά τους οι εκπαιδευτικοί για να «δουν» και να «ακούσουν» τα παιδιά που ζητούν βοήθεια είτε ως θύματα είτε ως θύτες βίας στο σχολείο;

Θα είναι εφέτος στο σχολείο η δασκάλα που πρόσφερε τόσα πολλά στον γιο μου και στους συμμαθητές του, βάζοντας του όρια και μαθαίνοντας του να τα σέβεται; Μια δασκάλα που πέρα από τη σχολική ύλη που έπρεπε να ολοκληρώσει όπως ορίζει το υπουργείο Παιδείας, ασχολήθηκε κυρίως με το μάθει τους μαθητές της να τηρούν τις υποχρεώσεις τους, να σέβονται τους συμμαθητές τους, να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους, να εργάζονται με ομαδικό πνεύμα, να μη φοβούνται την προσπάθεια ούτε και την αξιολόγηση ούτε την αποτυχία; Μια δασκάλα που δεν χάιδεψε κανέναν μαθητή και κυρίως κανένα γονέα, που δεν μοίρασε άριστα και δέκα στα παιδιά, που δεν «υπέκυψε» στις γκρίνιες και τις πιέσεις απαιτητικών γονέων με πολλά «θέλω» για τα παιδιά τους και με σύγχυση του ρόλου τους. Μια δασκάλα που μπορεί να μην είναι η εξαίρεση αλλά πιθανότατα δεν είναι -ενώ θα έπρεπε να είναι- ο κανόνας στα δημοτικά σχολεία.

Θα υπάρχει λοιπόν εφέτος, αντί για την καλή μας δασκάλα, μια συνολική και κεντρικά σχεδιασμένη αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων του σχολείου, θα έχουν ενεργό και ουσιαστικό ρόλο ο σύλλογος διδασκόντων και η σχολική μονάδα ως σύνολο και ως μέρος ταυτόχρονα ενός ευρύτερου σχολικού περιβάλλοντος ή θα επαφίεται στον επαγγελματικό πατριωτισμό του κάθε δασκάλου ο σχεδιασμός ενός πλαισίου, διδακτικού και παιδαγωγικού, και η εφαρμογή του;

Πολλές οι ερωτήσεις, ελάχιστες ή ανύπαρκτες οι απαντήσεις. Δυστυχώς είναι ίδιες κι απαράλλαχτες στα εννέα χρόνια της σχολικής ζωής όπως την βιώνω ως μητέρα μαθητών. Ούτε οι νυν επικεφαλής του υπουργείου Παιδείας ασχολούνται με την ουσία του εκπαιδευτικού έργου και του σχολείου. Για αυτό και το δημοτικό σχολείο που θα ανοίξει και πάλι τον Σεπτέμβριο, θα έχει «ανοιχτά» και όλα τα μείζονα θέματα λειτουργίας του, εκτός από εκείνο που αφορά ποιος και πώς θα γίνει ο σημαιοφόρος…

ΣΧΟΛΙΑ (13)

sotis

Πρέπει να συμφωνήσουμε κάποτε όλοι σε κάποιες αρχές και αξίες , για να ξεχωρίσουμε σαν λαός με τρισχιλιετή τουλάχιστον ιστορία . Είμασταν πρωτοπόροι , γιατί δεν υπάρχουν άλλοι πριν από εμάς ! και καταντήσαμε ουραγοί συνοδοιπόροι !!!! Η σημαία λοιπό ανήκει στην κορωνίδα των αξιών !!! Μία αξία για να την αποκτήσεις δεν την παίρνεις από την κληρωτίδα , θέλει κόπους και θυσίες να κατακτήσεις την κορυφή !!! Ετσι είσαι άξιος και ικανός , να κρατήσεις το λάβαρο για να "καταλάβεις " το επόμενο ύψωμα !!!! Δεν την εμπιστευόμαστε , την σημαία μας , το σύμβολο της πατρίδας μας στον οποιοδήποτε "τυχερό " , χωρίς αρχές και αξίες , για να την βάλει κάποια στιγμή στην κωλότσεπη ή και να την κάψει , αφού είναι άγνωστο και αδιάφορο αν έχει αρχές και ιδανικά !!!! Γιατί αυτοί που ακολουθούν από πίσω του , πρέπει να παραδέχονται ότι είναι ΑΞΙΟΣ και τους οδηγεί σωστά !!! Αυτή είναι η έννοια του σημαιοφόρου !!! Ο ι άξιοι μπαίνουν μπροστά για να δείχνουν το δρόμο , την πορεία στο φως !!!!

Σώτος

Η έλλειψη αντιπολιτευτικού λόγου κάνει κακό στην ψυχική σας υγεία κυρία μου. Τίποτα δεν είπατε. Άδικα χάσαμε το χρόνο μας για να διαβάσουμε.

Λ.ΘΕΟΔΩΡΟΥ

ΛΙΓΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ κ. ΠΑΠΑΔΗΜΟΥΛΗ . Ο Π. ΔΗΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΡΟΝΟΥΝΤΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΩΣΑΤΕ...Η ΥΠΕΡΟΨΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ''ΕΥΚΟΛΕΣ'' ΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ,ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ...

Ματ.

2018: στα συριζοτουρκικα "σχολεια" , οι ταλιμπανεζες με τις τουρκομαντηλες, θα σηκωνουν την σημαια.!

Victor

Ναι, και αν είναι ολοήμερο το σχολείο θα προλαβαίνεις να φεύγεις από τη δουλειά στις 15:20 το πολύ και να είσαι εκεί στις 16:00 που κλείνει. Ξέρεις καμιά δουλειά σήμερα (πλην δημοσίου) που να σχολάς στις 15:00;

οι ηγετες αποφασιζουν..

τραβα στη κουζινα σου κυρια μου,σιγα μην σας ρωτησει ο υπουργος τι εργο να κανει..

Solomon spoke

Γιατί τόση φαγομάρα ωρέ αδέλφια; Ας το δούμε λίγο Θετικά... 8 μήνες (από μέσα Σεπτέμβρη έως μέσα Ιούνη, εκτός οι διακοπές Χριστουγέννων και Πάσχα) επί 20 ημέρες ίσον 160 ημέρες Βγάλε κάτι εκδρομές, εκλογές, συνελεύσεις κοκ και το αφήνουμε στις 150 ημέρες. 150 ημέρες επί 7 (1 σημαιοφόρος + 6 παραστάτες) μαθητές ίσον 1050 μαθητές σε "γκρουπάκια" που θα κάνουν: Έπαρση σημαίας ΚΑΘΕ πρωί. Και όροι ίσων ευκαιρίων θεσπίζονται και το φρόνημα αναπτερώνεται. Solomon spoke... Σημ.1 Σε σχολεία με λιγότερους μαθητές μπορεί να μειωθεί ο αριθμός των παραστατών ή/και να συνδράμει η Μαθηματική Κοινότητα για την ανάπτυξη σχετικού αλγορίθμου. Σημ.2 Σε περίπτωση που χαθεί το ενδιαφέρον των μαθητών να συμμετέχουν, μπορεί να θεσμοθετηθεί μία loyalty card ώστε όσοι συμμετέχουν να "μαζεύουν" πόντους που θα μπορούν να τους εξαργυρώνουν για την αγορά εξωσχολικών βιβλίων

τζιζζζ

εδω βαζουμε κληροτιδα για το ποιος ειναι ο πολιτης που χρησημοποιει καρτες και θα κερδιζει χρυσουν ωρολογιον,που ελεγε ο Τσιφορος, εκει θα κωλοσουνε,αχ κυρια μου.

Next episode

about Media : ο συριζα θα κανει κληρωση για το ποιο καναλι θα λεει τις ειδησεις!

Othelos

Και αυτός που κρατάει την Ελληνική σημαία στην Ολυμπιάδα με κλήρωση θα βγαίνει, ή με βάση τις διακρίσεις της/του ?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία