Με το στόμα ανοιχτό έμεινε μια γυναίκα από το Μπρούκλιν που προσέλαβε ένα συνεργείο καθαρισμού για να της τακτοποιήσει το διαμέρισμά της στο Γουίλιαμσμπεργκ, αφού η εικόνα που αντίκρισε όταν επέστρεψε σπίτι από τη δουλειά θύμιζε... βομβαρδισμένο τοπίο μετά από οργιώδες πάρτι.
Η 29χρονη, Ζενεβιέβ Σνόου, που λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας αποφάσισε από κοινού με την συγκάτοικό της να ζητήσει βοήθεια επαγγελματιών για την καθαριότητα του σπιτιού, προσέλαβε τις δύο γυναίκες μέσω ενός πρακτορείου, ώστε να αισθάνεται πιο σίγουρη για την αποδοτικότητά τους.
Οι δύο «καθαρίστριες» όμως, που προφανώς δεν είχαν ελεγχθεί κατάλληλα από το γραφείο, όταν έμειναν μόνες στο σπίτι τα... έδωσαν όλα, μεθώντας με το αλκοόλ που βρήκαν στο διαμέρισμά και κάνοντάς τα όλα ρημαδιό.
«Όταν γύρισε η συγκάτοικός μου σπίτι, είδε τη μία πεσμένη μπρούμυτα στο πάτωμα της κουζίνας, λιπόθυμη από το αλκοόλ. Η άλλη είχε εξαφανιστεί. Η ραφιέρα με τα μπαχαρικά μου ήταν κομμάτια, το μαρμάρινο τραπεζάκι του καφέ αναποδογυρισμένο, ένα μπολ σπασμένο στο πάτωμα. Τα κλειδά του σπιτιού ήταν άφαντα, το ίδιο και όλα μας τα ποτά. Επίσης, ένα κουτί παγωτό σοκολάτα έλιωνε πάνω στον καναπέ».
Η συγκάτοικος της Ζενεβιέβ βγήκε από το σπίτι και κάλεσε την αστυνομία. Όταν επέστρεψε με τους αστυνομικούς, αντίκρισε την γυναίκα να έχει ξυπνήσει, και, ακόμα μεθυσμένη, να προσπαθεί να φάει το παγωτό πάνω από τον καναπέ.
Το πιο παράλογο ήταν πως όταν οι δύο κοπέλες ζήτησαν αποζημίωση από το πρακτορείο καθαρισμού για τις ζημιές στο σπίτι από το «πάρτι» των γυναικών, που άγγιζαν τα 400 δολάρια, όχι μόνο δεν πήραν πίσω τα χρήματά τους, αλλά άκουσαν την πιο γελοία δικαιολογία από τους ιδιοκτήτες του γραφείου. Συγκεκριμένα, η διεύθυνση του πρακτορείου προσπαθησε να δικαιολογήσει τις εργαζόμενες λέγοντας ότι η μία από αυτές είχε πρόσφατα χωρίσει από τον άνδρα της μετά από 19 χρόνια γάμου και «χρειαζόταν να ξεδώσει».
Η συνάδελφός της απλά τη βοήθησε να ξεπεράσει τον πόνο, με την 29χρονη να πληρώνει τελικά τα... σπασμένα του αποτυχημένου γάμου της καθαρίστριας.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.