Μπείτε στο διάσημο εστιατόριο που χρεώνει βάσει προσφοράς και ζήτησης!
Μια νέα μέθοδο τιμολόγησης αποφάσισε να υιοθετήσει ένα από τα πιο γνωστά εστιατόρια στο Λονδίνο. Το πολυτελές Bob Bob Ricard στο Σόχο αποφάσισε να πάρει... «μαθήματα» από τα μοντέλα τιμολόγησης που χρησιμοποιούν άλλοι κλάδοι, χρεώνοντας διαφορετικές τιμές ανάλογα με την προσφορά και τη ζήτηση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.