Μπορεί τα μικροσκοπικά μπλε Στρουμφάκια να ζουν ειρηνικά στο χαριτωμένο χωριό τους κάπου χαμένο μέσα στο δάσος κρυμμένα από τον Δρακουμέλ και την πιστή του Ψιψινέλ, όμως, οι λιλιπούτειοι ήρωες πλέον έχουν έναν ακόμα εχθρό που φωνάζει: «Ω, πόσο σας μισώ απαίσια Στρουμφάκια! Δε γλιτώνετε, μια μέρα θα πέσετε στα χέρια μου και τότε αλίμονό σας! Θα σας πιάσω!
».
Ο λόγος για τον Τούρκο πρόεδρο, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο οποίος συνεχίζει την επιχείρηση εκκαθάρισης αντικυβερνητικών στοιχείων μετά την απόπειρα πραξικοπήματος της 15ης Ιουλίου.
Από το στόχαστρό του δεν ξέφυγαν συνολικά 39 τηλεοπτικοί και ραδιοφωνικοί σταθμοί που ήταν «ενοχλητικοί» για το καθεστώς και «απειλούσαν την εθνική ασφάλεια». Ανάμεσα στα δίκτυα στα οποία μπήκε «λουκέτο» συγκαταλέγεται και το κουρδικό κανάλι Zarok TV, το οποίο μεταδίδει παιδικό πρόγραμμα, όπως τα Στρουμφάκια και τον Μπομπ Σφουγγαράκη.
Όταν ο σταθμός ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2015, ο διευθυντής είχε ανακοινώσει με χαρά: «
Κλείσιμο
Τώρα τα παιδιά των Κούρδων μπορούν να βλέπουν τα Στρουμφάκια και τον Μπομπ Σφουγγαράκη».
Εντούτοις, ο ενθουσιασμός δεν διήρκησε πολύ, καθώς ως άλλος Δρακουμέλ ο Ερντογάν έθεσε σε εφαρμογή τα πανούργα πλάνα του μαζί με την Ψιψινέλ που έδειξε τα νύχια της.
Το φιλοκουρδικό Κόμμα Δημοκρατίας των Λαών (HDP) καταδίκασε την επίθεση της κυβέρνησης χαρακτηρίζοντάς την ρατσιστική και λέγοντας: «Το γεγονός ότι έκλεισαν το κανάλι των παιδιών δείχνει πόσο ο Ερντογάν φοβάται τις νέες γενιές. Αλλά τι ρόλο θα μπορούσαν να παίξουν τα παιδιά στην απόπειρα πραξικοπήματος της 15ης Ιουλίου;».
Υπενθυμίζεται πως μετά την απόπειρα ανατροπής της κυβέρνησης, έπαψε η λειτουργία σε τρία πρακτορεία ειδήσεων, 16 τηλεοπτικούς σταθμούς, 23 ραδιοφωνικούς σταθμούς, 45 εφημερίδες, 15 περιοδικά και 29 εκδοτικούς οίκους, καθώς κατηγορούνται για διασυνδέσεις με τον Φετουλάχ Γκιουλέν, τον οποίο ο Ερντογάν «δείχνει» ως «εγκέφαλο» του πραξικοπήματος.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.