Πρωτοφανές: Φοιτητές γέμισαν με σκουπίδια την Πρυτανεία
Έκαναν... καλοκαιρινό το γραφείο του αντιπρύτανη, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις άσχημες συνθήκες καθαριότητας στο Πανεπιστήμιο και για την άρνηση του πρύτανη να συναντηθεί μαζί τους -Φορτσάκης στο protothema.gr: «Απαράδεκτη κατάσταση, η προηγούμενη πρυτανική αρχή καθυστέρησε τους διαγωνισμούς»
Απίστευτες εικόνες: φοιτητές από το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών εισέβαλαν σήμερα στην Πρυτανεία, αδειάζοντας δύο σακούλες με σκουπίδια πάνω στο γραφείο του αντιπρύτανη, κ. Αντώνη Καλοκαιρινού.
Η κίνηση των φοιτητών είναι πρωτοφανής, αφού θέλοντας να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση, από πλευράς καθαριότητας, που επικρατεί στους χώρους του ιδρύματος αλλά και για τις τελευταίες ενέργειες του πρύτανη Θεόδωρου Φορτσάκη και την άρνησή του να συναντηθεί με τους φοιτητικούς συλλόγους, επέλεξαν να γεμίσουν το γραφείο του αντιπρύτανη του ΕΚΠΑ, Αντώνη Καλοκαιρινού, με... σκουπίδια!
Κλείσιμο
Η ομάδα των περίπου 30 φοιτητών εισήλθε στο γραφείο του αντιπρύτανη, όπου και εκπρόσωπός τους έλαβε το λόγο, για να καταφερθεί εναντίον των πρυτανικών αρχών και ιδιαίτερα του πρύτανη, Θεόδωρου Φορτσάκη.
Σε σχετικό βίντεο, ο φοιτητής εμφανίζεται να εκθέτει τις απόψεις του επί περίπου πέντε λεπτά για τα θέματα της καθαριότητας, της φύλαξης του ιδρύματος, της παρουσίας της αστυνομίας, των διαγραφών των λιμναζόντων φοιτητών, αλλά και της πρότασης για ηλεκτρονική ψηφοφορία και στο τέλος να αδειάζει μια σακούλα με σκουπίδια πάνω στο γραφείο του αντιπρύτανη, ενώ σε ανάλογη ενέργεια προέβη και μια συνάδελφός του.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.