Σάρωσε τα νούμερα τηλεθέασης το Master Chef και έτσι το παιχνίδι μαγειρικής αποτελεί πλέον το ισχυρό χαρτί του σταθμού. Κόντραρε στα ίσα στις γενικές μετρήσεις το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» που παραδοσιακά επιλέγουν οι τηλεθεατές και «έκλεψε» τους τηλεθεατές στο δυναμικό κοινό, ρίχνοντας την ψυχαγωγική εκπομπή σε μονοψήφια.
Συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό το Master Chef συγκέντρωσε το 32,1% των τηλεθεατών, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 37,7%. Την ίδια ώρα ο ΣΚΑΙ κυμαινόταν κάτω από το 10%, ενώ ο Σπύρος Παπαδόπουλος είδε τα ποσοστά του σχεδόν να διπλασιάζονται μόνο μετά το τέλος του διαγωνισμού μαγειρικής. Παρ’ όλ’ αυτά και εκεί τα πράγματα δεν ήταν εύκολα, αφού η ταινία Έβδομος Γιος που ήταν σε πρώτη προβολή κατάφερε να κρατήσει υψηλά ποσοστά στο STAR.
Στο γενικό σύνολο η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef.
Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης:
Κλείσιμο
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 26,1%
MASTERCHEF 2 – 20,9%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 15%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 8,9%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 12,3%
MASTERCHEF 2 – 32,1%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 22,6%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 10,4%
Αυτά τα Χριστούγεννα απολαμβάνουμε στην ΕΟΝ πλούσιο κινηματογραφικό περιεχόμενο, μεγάλες ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις και το γιορτινό pop-up κανάλι NovaChristmas – Δες πώς μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση εντελώς δωρεάν για ένα μήνα.
Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πια μια μακρινή και αφηρημένη έννοια. Είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που αγγίζει την καθημερινότητα κάθε νοικοκυριού – από το κόστος της ενέργειας, μέχρι την ασφάλεια της κατοικίας και της υγείας των μελών της οικογένειας.