Η nouvelle vague του ελληνικού design

Η nouvelle vague του ελληνικού design

Μια πρωτότυπη και ξεχωριστή συνεργατική έκθεση των προϊόντων 22 ελληνικών εταιρειών που αλλάζει την ματιά μας πάνω στο πολυφορεμένο και ταλαιπωρημένο «Made in Greece»

Η nouvelle vague του ελληνικού design
Ο Παπάς αλλά και ο Δίας, το Καμάκι και ο Μινώταυρος και μαζί τους ο Απόλλωνας, ο Εύζωνας, ο Ηρακλής και ο Κρητικός, ο Μαραθωνοδρόμος, η Αθηνά και η Αφροδίτη, η Μέδουσα και ο Ερμής, ο Κύκλωπας και ο Ποσειδώνας. Ολοι αυτοί αποτελούν τα συστατικά μέρη της σειράς "Meet the Greeks" που δεν είναι τίποτα περισσότερο από χάρτινες κατασκευές που απεικονίζουν με σύγχρονο τρόπο «κλασσικές» ελληνικές φιγούρες. Τουλάχιστον έτσι όπως τις είδαν οι δημιουργοί – στη συγκεκριμένη περίπτωση το DKD Studio- που συνεργάσθηκαν με την εταιρεία Χαρτοβασίλειον.

Κλείσιμο


Ο πληθυσμός της, δίχως άλλο, ευφάνταστης σειράς "Meet the Greeks" –15 τον αριθμό που έχουν φτιαχτεί από χαρτόνι σε φύλλα με έτοιμα κοπτικά από 4 εως 5 κομμάτια που συναρμολογούνται χωρίς κόλλα και με διαστάσεις συναρμολογημένης φιγούρας 10,5 × 12 εκ- θα παραταχθεί όλο περηφάνια στον «πάγκο» της εταιρείας στην έκθεση που φέρει την επωνυμία GREEK BRAND NEW. Θα πραγματοποιηθεί το διήμερο Παρασκευή  9 & Σάββατο 10 Ιανουαρίου στον χώρο The HUB Events (Αλκμήνης 5) στα Κάτω Πετράλωνα.



Οι χάρτινες φιγούρες δεν θα νιώσουν μοναξιά. Σε καμιά περίπτωση, καθώς στην έκθεση συμμετέχουν δημιουργίες 22 διαφορετικών εταιρειών που η κάθε μία και όλες μαζί συγκροτούν το νέο κύμα του ελληνικού design. Ο κ. Γιώργος Χατζηζαχαρίου, από τη συμμετέχουσα εταιρεία LoveGreece, μας ενημερώνει και για ένα στοιχείο της έκθεσης που την κάνει μοναδική στο είδος. Η έκθεση είναι αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας και των 22 συμμετεχουσών εταιρειών. Δηλαδή και οι 22 είναι -στην πράξη- συνδιοργανωτές.



Πέραν όμως της πρωτοτυπίας και της μοναδικότητάς της δεν παύει να είναι και να λειτουργεί ως εμπορική έκθεση. Όπως εξηγούν οι εκπρόσωποι των «22», η έκθεση «δημιουργήθηκε από την ανάγκη πολλών νέων εταιρειών που ξεκίνησαν τη λειτουργία τους μέσα στα χρόνια της κρίσης με ένα κοινό στόχο. Να δώσουν το δικό τους στίγμα νεωτερισμού και αισθητικής της Ελλάδας η κάθε μια από τον δικό της τομέα: ρούχα, αξεσουάρ, beachwear, αντικείμενα design και φυσικά τουριστικά είδη τα οποία κατασκευάζονται ή σχεδιάζονται στην Ελλάδα». Επισημαίνουν, δε, ότι «οι εταιρείες και τα προϊόντα που παρουσιάζονται δεν είναι στο επίπεδο των σχεδίων και των ιδεών, αλλά έτοιμα branded προϊόντα. Από αυτά πολλά είναι ήδη καταξιωμένα στην Ελλάδα και λίγα, προς το παρόν, και στο εξωτερικό».



Η πρώτη αυτή συνδιοργάνωση, όπως τονίζεται από τους «22», «είναι ο προάγγελος μιας κίνησης των ίδιων των εταιρειών, των επιχειρήσεων και των σχεδιαστών να ξεκινήσουν μια προσπάθεια ορισμού αυτής της φρέσκιας, φωτεινής και λιτής, νέας ελληνικής αισθητικής. Επίσης, να τη μοιραστούν με όλους όσοι δουλεύουν για κάτι καινούργιο και ατενίζοντας, πάντα πέρα από τον ορίζοντα, να στοχεύσουν συντεταγμένα προς τις αγορές του εξωτερικού». Οι ίδιοι δηλώνουν αισιόδοξοι ότι στο άμεσο μέλλον η έτσι κι αλλιώς συνεργατική GREEK BRAND NEW θα μπορεί «να γίνει η ετήσια μεγάλη έκθεση όπου θα παρουσιάζεται ό,τι καινούργιο και πρωτοποριακό σχεδιάζεται και παράγεται στην Ελλάδα σε όλο το φάσμα των Εφαρμοσμένων Τεχνών. Επιπλέον να αποτελέσει το βήμα του λανσαρίσματος όλων των νέων μικρών επιχειρήσεων με ώθηση και στήριξη από όλους εμάς και ένας χώρος όπου θα καλούμε buyers από ξένες αγορές να γνωρίσουν και να ανοίξουν τις αγορές τους στη νέα σύγχρονη Ελλάδα».



Οι «22» είναι οι εξής: A FUTURE PERFECT, CABELI, COOL SOAP, G.Ι.S. DESIGN,  GOGREEKGREECE REVISITEDHARTOVASILLION,  IT’S ALL GREEK ON ME,  LADOLEALOVEGREECEMOLLA, MY SCARFPLOOS DESIGNRDESIGNSEA YOU SOON, SKOUMOKY, SOPHIA, THE GREEK BAG, THE GREEK IMP, TOURVASUGLY BELL, WHEN IN GREECE



Η έκθεση απευθύνεται σε όλους τους ιδιοκτήτες καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα και υπεύθυνους αγορών πολυκαταστημάτων, μεγάλων επιχειρήσεων, ξενοδοχείων και μουσείων που θέλουν να έχουν «ελληνικά προϊόντα στα ράφια τους, όχι γιατί γράφουν επάνω Made in Greece αλλά γιατί έχουν πια σύγχρονο design, ισχυρό branding και εξαιρετική ποιότητα». Η είσοδος στην έκθεση είναι ελεύθερη μόνο για εμπόρους και εκπροσώπους του τύπου.
































Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης