Η Αυστριακή ομάδα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει αυτή την Κυριακή στη Βραζιλία μια αναβαθμισμένη έκδοση της μονάδας ισχύος της Renault.
Τάκης Πουρναράκης
Η αναβάθμιση είναι επικεντρωμένη στον θερμικό κινητήρα. Συγκεκριμένα ο υπετροφοδοτούμενος V6 βενζινοκινητήρας των 1.6lt έχει υποστεί αλλαγές στο turbo. H Renault προχώρησε σε αξιοποίηση 11 αλλαγών (token) ώστε να βελτιωθεί η απόδοση του θερμικού κινητήρα. Σύμφωνα με τον επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας της εταιρείας Ρεμί Ταφίν η συγκεκριμένη αναβάθμιση θα βοηθήσει τη Red Bull να κινηθεί τουλάχιστον 2 δέκατα ταχύτερα στο γύρο.
Από τη Red Bull αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν την αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος
στο μονοθέσιο του Ρικιάρντο ο οποίος προφανώς θα πάρει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση. Αν δουν ότι πράγματι αξίζει τον κόπο την Παρασκευή και θα αποφασίσουν πριν τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου αν θα τη χρησιμοποιήσουν και στο μονοθέσιο του Κβιάτ. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull Racing έχουν υπερβεί το όριο των 4 μονάδων ισχύος για φέτος οπότε η όποια αλλαγή επισύρει ποινή 10 θέσεων στο grid. H Τοro Rosso που το 2016 πιθανότατα θα φύγει από τη Renault και θα αγωνίζεται με τη φετινή μονάδα ισχύος της Ferrari έχει αποφασίσει να μην χρησιμοποιήσει την αναβαθμισμένη έκδοση.
Κλείσιμο
Η Red Bull Racing δεν έχει ακόμη συμφωνία για μονάδες ισχύος το 2016. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Ντήτριχ Μάτεζιτς έχει δώσει προθεσμία μέχρι τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στα τέλη Νοεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι.
Η Renault του χρόνου επιστρέφει ως κατασκευαστής στη F1 εξαγοράζοντας την ομάδα της Lotus. Ήδη άνθρωποι της γαλλικής εταιρείας έχουν πιάσει δουλειά στο Έστον.
Στιγμιότυπο από τον περσινό αγώνα στη Βραζιλία: Φέτελ και Ρικιάρντο κυνηγούν τη Ferrari του Αλόνσο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.