Μετρώντας σχεδόν 189.000 πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2013, με το σήμα της Dacia ή της Renault στη μάσκα του, το Duster είναι το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο του Ομίλου Renault.
Αυτό και μόνο το στοιχείο αρκεί για να καταδείξει τη σπουδαιότητα του crossover για τους Γάλλους. Το σχεδιαστικό φρεσκάρισμα του δημοφιλούς Dacia δεν μπορεί να περιμένει άλλο και σύντομα θα γίνει η πρεμιέρα του μοντέλου.
Αρχικά περιμέναμε το ανανεωμένο Duster τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη, όμως η θυγατρική της Renault δεν το παρουσίασε στην πόλη της Ελβετίας. Στη Φρανκφούρτη λοιπόν – τον προσεχή Σεπτέμβριο – θα γίνει η αποκάλυψη. Όπως φαίνεται και από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες, οι αλλαγές εντοπίζονται στη μάσκα, τα φωτιστικά σώματα και τους προφυλακτήρες.
Η Dacia θα αναβαθμίσει επίσης τον εξοπλισμό, προσφέροντας σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, με οθόνης αφής για τους χάρτες πλοήγησης. Τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι δεν είναι δεδομένη η αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού 1.6 με τα 105 PS από τον 1.2 turbo ισχύος 115 PS που συναντάμε στο Megane, καθώς ο τελευταίος επιβαρύνεται στη Γαλλία λόγω των εκπομπών ρύπων του. Ο 1.5 dCi θα εξακολουθήσει να προσφέρει την εναλλακτική diesel πρόταση.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.