Καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα κερδίζουν έδαφος μετά την πανδημία

Καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα κερδίζουν έδαφος μετά την πανδημία

Οκτώ στους 10 Έλληνες φαίνεται πως είναι πιο δεκτικοί σε προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν ανάγκες που μέχρι τώρα ήταν υποασφαλισμένες ή εξαιρετικά ακριβές

190402091541_taxidi-1280x720
Δεκτικοί σε καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, καλύπτοντας νέες ανάγκες που μέχρι τώρα ήταν υποασφαλισμένες ή εξαιρετικά ακριβές, εμφανίζονται περίπου οκτώ στους 10 Έλληνες.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από κλαδική έρευνα που εκπονήθηκε από την Accenture και την υποστήριξη της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με τίτλο «Greek Insurance Market: Covid triggers a cycle of accelerated digital transformation», το 73% των Ελλήνων «καλοβλέπει», τόσο την ταξιδιωτική ασφάλιση, όσο και τα μοντέλα pay as you go/drive κ.λπ.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης