H LEGO κατακτά και την «κοριτσίστικη» αγορά

H LEGO κατακτά και την «κοριτσίστικη» αγορά

Τα πιο διάσημα τουβλάκια του κόσμου κερδίζουν ολοένα και περισσότερα κορίτσια, μετά και την επιστολή της 7χρονης που είχε ζητήσει να μην είναι σεξιστικά

H LEGO κατακτά και την «κοριτσίστικη» αγορά
Ήταν στις αρχές του 2014, όταν η επιστολή ενός επτάχρονου κοριτσιού προς την εταιρία LEGO κατέκλυσε το διαδίκτυο και έγινε viral. Τι έγραφε η μικρή στο γράμμα της προς την εταιρία παιχνιδιών; Το παράπονό της, πως τα LEGO είναι σχεδιασμένα για αγόρια και πως τα «κοριτσίστικα» LEGO είναι τουλάχιστον λίγα: «Είμαι 7 χρονών και μου αρέσουν τα legos, αλλά δεν μου αρέσει το γεγονός ότι υπάρχουν τόσες πολλές αγορίστικες φιγούρες και σχεδόν καθόλου κοριτσίστικες. Σήμερα πήγα σε ένα κατάστημα και είδα δύο τμήματα legos: τα ροζ κοριτσίστικα και τα μπλε αγορίστικα. Το μόνο που έκαναν τα κορίτσια ήταν να κάθονται στο σπίτι, να πηγαίνουν στην παραλία και στα μαγαζιά και να μην εργάζονται» έγραφε η μικρή. 

Κι όμως, λίγους μήνες μετά η εταιρία, που κυκλοφόρησε την πρώτη σειρά αποκλειστικά για κορίτσια το 2012, δείχνει να κατακτά σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Η κοριτσίστικη σειρά LEGO κατέκτησε την έκτη θέση στη λίστα με τις προτιμήσεις των κοριτσιών για τα Χριστούγεννα. 

«Δεν υπάρχει κανένας λόγος που να κάνει τα κορίτσια να αισθάνονται λογότερο καλοί "χτίστες" από τα αγόρια», λέει ο υπεύθυνος πωλήσεων της εταιρίας με τα πιο διάσημα «τουβλάκια» στον κόσμο. «Ξέρουμε ότι είναι και θέλουμε να κάνουμε τα LEGO πιο ελκυστικά γι' αυτά», συμπληρώνει. 

Το εργαστήριο ανακαλύψεων της Ολίβια, από την σειρά των LEGO για κορίτσια
Κλείσιμο

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης