Τα μυστικά του instagram και ο ρόλος του στις επιχειρήσεις

ibsta12

Η κυρία Φλώρα Χατζηγιαννάκη διευθύνουσα σύμβουλος της Transcendence που ειδικεύεται στηn προώθηση εταιρειών και ατόμων και των υπηρεσιών τους στο instagram, μίλησε στο protothema.gr σχετικά με τα μυστικά του Instagram

Η πλέον ανερχόμενη δύναμη των μέσω κοινωνικής δικτύωσης είναι αδιαμφισβήτητα το instagram. Ήδη έχει ξεπεράσει σε χρήστες το twitter ενώ βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το facebook.

Ποιος άλλωστε δεν θαυμάζει να βλέπει τις ιστορίες του Νταν Μπιλζέριαν του επονομαζόμενου και «βασιλιά του instagram» ή της Ριάνα ή της Κιμ Καρντάσιαν;

Το instagram δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη σε λίγα δευτερόλεπτα να ανεβάσει στον προσωπικό του λογαριασμό φωτογραφίες ή βίντεο με ένα μικρό σχόλιο. Τόσο οι φωτογραφίες όσο και το βίντεο μπορούν να επεξεργαστούν από το χρήστη με όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.

Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες αποκτούν όχι «φίλους» όπως γίνεται με το facebook αλλά ακολούθους (followers). Όσο περισσότερο ακολούθους έχει κάποιος τόσο πιο ισχυρός εμφανίζεται στον διαδικτυακό κόσμο του instagram.

Φυσικά στον ψηφιακό αυτό κόσμο έχουν μπει δυναμικά, εκτός από μεμονωμένα άτομα και μικρές εταιρείες μέχρι πολυεθνικοί όμιλοι που θέλουν να πουλήσουν τα προιόντα και τις υπηρεσίες τους.

Η κυρία Φλώρα Χατζηγιαννάκη διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας Transcendence (trgroup), που ειδικεύεται στο κομμάτι της προώθησης εταιρειών και ατόμων και των υπηρεσιών τους στο instagram, μίλησε στο protothema.gr σχετικά με τα μυστικά του Instagram και πως μπορούν οι εταιρείες και τα άτομα να αυξήσουν τους πραγματικούς ακολούθους τους.

i1


Γιατί είναι σύνηθες πλέον φαινόμενο πολλές φορές να βλέπουμε κάποια άτομα, κυρίως, να έχουν εκατομμύρια ακολούθους με αρκετούς να είναι ψεύτικοι (fake).

«Τους τελευταίους δύο μήνες το instagram ανακοίνωσε ότι όλοι οι ψεύτικοι λογαριασμοί θα διαγράφονται από κάθε προφίλ καθώς και τα likes και τα comments. Είναι μία πολιτική που την περιμέναμε πολύ καιρό, διότι πάρα πολλές επιχειρήσεις αλλά και δημόσια πρόσωπα έχουν δημιουργήσει μία ψευδή εικόνα προς το κοινό τους! Ωστόσο η Transcendence σαν εταιρεία ακολουθεί όλα τα πρότυπα παγκοσμίως που χρειάζεται κάθε εταιρεία και κάθε δημόσιο πρόσωπο ώστε να προβληθεί και να δημιουργήσει μία πραγματική αλληλεπίδραση με τους ακολούθους του! Δημιουργούμε βήμα βήμα την εικόνα του πελάτη μας, το υλικό που θα χρησιμοποιήσει, τα κείμενα και στοχεύουμε το κοινό που πραγματικά χρειάζεται ώστε να προβάλλει τη σελίδα του!» επισημαίνει η κα Χατζηγιαννάκη.

Άλλωστε είναι γνωστό ότι το instagram βρίσκεται μια ανάσα από το facebook αφού εκατομμύρια χρήστες πλέον χρησιμοποιούν την πρώτη εφαρμογή για να είναι σε επαφή με τους ακολούθους τους. Αυτό το γνωρίζουν οι μεγάλες εταιρείες οι οποίες έχουν ρίξει το βάρος της προώθησης των προιόντων και υπηρεσιών τους στο instagram. «Η αλήθεια είναι ότι οι μεγάλοι συντελεστές των social media αυτό που δεν κατάφεραν να κάνουν με το facebook το έκαναν με την δημιουργία του instagram, με απώτερο σκοπό την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση παγκοσμίως μέσα σε λίγα λεπτά!

in2


Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι το instagram εκθρονίζει το facebook, ωστόσο το καθιστά μία πλατφόρμα όπου οι κοντινοί χρήστες έχουν μία επικοινωνία μεταξύ τους!

Το instagram αποκτά κάθε μέρα όλο και περισσότερη δύναμη επειδή εξυπηρετεί τις πραγματικές ανάγκες των χρηστών για επικοινωνία, μοιράζοντας τις εμπειρίες τους και τα συναισθήματα τους με οποιονδήποτε σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη και αν βρίσκονται! Έτσι και οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τα προϊόντα τους ή τις υπηρεσίες τους πιο εύκολα, κάνοντας κερδοφόρες πωλήσεις μέσα από την πλατφόρμα αυτή σε αντίθεση με το facebook που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα! Στον όμιλο Transcendence  έχουμε δημιουργήσει μία εξειδικευμένη υπηρεσία για το instagram δίνοντας την δυνατότητα σε εκατομμύρια επιχειρήσεις αλλά και σε μεμονωμένα άτομα, να αποκτήσουν το κοινό που επιθυμούν, να αλληλεπιδρούν μέσω αυτού και να φτάσουν πολύ εύκολα σε πωλήσεις».

Φυσικά στον ψηφιακό κόσμο του instagram υπάρχουν και πολλές παγίδες που θα πρέπει να προσέχουν οι χρήστες.

Η κυρία Χατζηγιαννάκη επισημαίνει: «Το instagram κρύβει αρκετές παγίδες, η μεγαλύτερη παγίδα είναι η δυνατότητα που προσφέρει σε όλους τους χρήστες να προωθήσουν τα προϊόντα τους με μικρό κόστος.

Αυτό είναι μοιραίο λάθος για την τσέπη της κάθε επιχείρησης διότι χωρίς έναν Marketing expert που θα δει, θα κρίνει και θα δημιουργήσει αυτό που πραγματικά χρειάζεται μία επιχείρηση ώστε να προβάλλει τα προϊόντα της. Θα εξοικονομήσει πολύ περισσότερα χρήματα από τις δαπάνες που θα κάνει ο καθένας μόνος του και θα έχει πολύ μεγαλύτερη απήχηση ως προς τον στόχο! 

Μία άλλη μεγάλη παγίδα είναι ότι τα παγκόσμια πρότυπα που κυριαρχούν στο instagram έχουν δημιουργήσει μία εικόνα που όλοι προσπαθούν να την αντιγράψουν χάνοντας την προσωπική τους εικόνα. Οι επιχειρήσεις και τα δημόσια πρόσωπα φτάνουν στο σημείο να μην ξεχωρίζουν από τη μάζα με αποτέλεσμα να έχουν το ίδιο βαρετό προφίλ, απλά με διαφορετικές φωτογραφίες».

Η ανάπτυξη μιας εταιρείας στον ψηφιακό κόσμο προϋποθέτει δυναμικές και άμεσες λύσεις ώστε να καλυφθεί το συγκεκριμένο διαφημιστικό κομμάτι των καταναλωτών. «Η κάθε μέρα στον κόσμο της τεχνολογίας μας επιφυλάσσει και κάτι καινούριο! Είμαστε ενήμεροι καθημερινά για τις εξελίξεις της τεχνολογίας λαμβάνοντας κι εμείς μέρος δημιουργώντας νέες ιδέες, λογισμικά και ειδικούς αλγόριθμους που θα δίνουν την δυνατότητα σε όλους τους πελάτες μας να είναι πλήρως ενημερωμένοι και εκσυγχρονισμένοι με τις νέες τάσεις παγκοσμίως!

Στον όμιλο Transcendence αναλαμβάνουμε την δημιουργία της εικόνας του πελάτη που θα προβληθεί στον ψηφιακό κόσμο, παρέχοντας όλες τις υπηρεσίες και δίνοντας την ευκαιρία να οργανωθούν και να προβληθούν με τον καλύτερο τρόπο! Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε απευθύνονται όχι μόνο σε επιχειρήσεις αλλά και σε ιδιώτες!

Οι λύσεις που προτείνουμε είναι πάντα σύμφωνα με τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη ,αποφασίζοντας από κοινού τον τρόπο που θα διαφοροποιηθεί από την αγορά, κάνοντας το Brand του γνωστό προς το ευρύ κοινό.  Έτσι λοιπόν, αναφερόμενοι στις επιχειρήσεις προτείνουμε την διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας, κατασκευή ιστοσελίδας, e-shop ή  δημιουργία application καθώς και crm software.

Αφού ολοκληρωθεί η δημιουργία της ταυτότητας του πελάτη ακολουθεί το κομμάτι της φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης που είναι ο αμεσότερος τρόπος προβολής στα ψηφιακά μέσα! Αμέσως μετά προωθείται στο τμήμα marketing στοχεύοντας το κοινό και προωθώντας την επιχείρηση σε έντυπα και ψηφιακά μέσα» καταλήγει η κυρία Χατζηγιαννάκη.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kronos

Ο γιγάντιος πλανήτης χάνει σιγά-σιγά τους δακτυλίους του και στο μέλλον θα εξαφανιστούν τελείως - Οι πρώτες εκτιμήσεις για το φαινόμενο είχαν βασιστεί σε παρατηρήσεις των σκαφών Voyager 1 και 2 στις αρχές της δεκαετίας του '80

ROBOGIRL_Backstage5

H Ελένη Κουγιουμτζή, η Μαρίλια Καλαφατά και η Κυριακή Μπάκα αποδεικνύουν ότι κόσμος της τεχνολογίας και της πληροφορικής δεν είναι   «ανδρική υπόθεση» - Δείτε  το «ROBOGIRL» μια ταινία για την εκπαιδευτική ρομποτική εμπνευσμένη από όλες τις Ελληνίδες «αθλήτριες»  που διαπρέπουν σε αυτή την επιστήμη

16