Twitter: Τι έχει αλλάξει έξι μήνες μετά την εξαγορά του από τον Μασκ

Twitter: Τι έχει αλλάξει έξι μήνες μετά την εξαγορά του από τον Μασκ

Ο CEO της εταιρείας έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι θέλει να το μεταμορφώσει σε μία εφαρμογή που θα τα περιέχει όλα

musk
Ο Έλον Μασκ έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι θέλει να μεταμορφώσει το Twitter σε μία εφαρμογή που θα τα περιέχει όλα και στην οποία οι χρήστες θα μπορούν να μεταφέρουν χρήματα, να παραγγέλνουν φαγητό και να ενημερώνονται για τις ειδήσεις.

«Η εξαγορά του Twitter είναι καταλυτική για τη δημιουργία της Χ, της εφαρμογής για τα πάντα», έγραψε ο Μασκ τον Οκτώβριο, εβδομάδες πριν ολοκληρωθεί η συμφωνία των 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αργότερα είπε ότι το Twitter θα μπορούσε να είναι σαν το WeChat, τη δημοφιλή κινέζικη εφαρμογή που συνδυάζει τα social media, την ανταλλαγή μηνυμάτων και τις υπηρεσίες πληρωμών.

«Αλλά έξι μήνες αφότου ο Μασκ απέκτησε το Twitter, οι φιλοδοξίες του για την πλατφόρμα παραμένουν ως επί το πλείστον ακριβώς αυτό, φιλοδοξίες» τονίζουν οι New York Times.
Αν και ο δισεκατομμυριούχος έχει κάνει δεκάδες τροποποιήσεις στο Twitter, αυτές ήταν σε μεγάλο βαθμό... αισθητικές. Οι αλλαγές του έχουν επηρεάσει κυρίως την εμφάνιση της πλατφόρμας, δήλωσε στους NYT, η Τζέιν Μάντσουν Γουόνγκ, μια ανεξάρτητη μηχανικός λογισμικού, που μελετά κοινωνικά δίκτυα.

Κλείσιμο
Αυτές οι ενημερώσεις περιλαμβάνουν την προσθήκη περισσότερων συμβόλων στα tweets. Όμως τα κύρια στοιχεία του Twitter, που το καθιστούν ένα μέρος όπου τα νέα μοιράζονται γρήγορα και συζητούνται live γεγονότα, δεν έχουν αλλάξει.

«Ωστόσο, οι εμπειρίες των χρηστών αλλάζουν. Αυτό συμβαίνει επειδή τα είδη των αναρτήσεων που βλέπουν, επηρεάζονται από τις παρασκηνιακές προσαρμογές που εφαρμόζει ο Μασκ. Έχει "πειράξει" τον αλγόριθμο που καθορίζει ποιες αναρτήσεις έχουν μεγαλύτερη απήχηση, έχει καταργήσει κανόνες ελέγχου περιεχομένου που απαγορεύουν ορισμένα είδη αναρτήσεων και έχει αλλάξει μια διαδικασία επαλήθευσης που επιβεβαιώνει την ταυτότητα των χρηστών» σημειώνουν οι NYT.

Το αποτέλεσμα είναι ένα Twitter που μοιάζει με αυτό που ήταν πάντοτε, αλλά που έχει γίνει πιο δύσκολο και λιγότερο προβλέψιμο ως προς το ποια tweets εμφανίζονται, είπαν οι χρήστες. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτό προκαλεί σύγχυση. Ακόμη και εργαζόμενοι του Twitter έχουν εκφράσει την απογοήτευση τους.

Τον περασμένο μήνα, η Αντρια Κόνγουεϊ, γραφίστρια στο Twitter, έγραψε σχετικά με τις αλλαγές στον σχεδιασμό: «Ξέρουμε ότι το μισείτε. Και εμείς το μισούμε. Εργαζόναστε για να το κάνουμε λιγότερο χάλια». Η ίδια προειδοποίησε πως οι τροποποιήσεις θα μπορούσαν τελικά να μετατρέψουν το Twitter σε κάτι «εντελώς άχρηστο».

Τι είναι διαφορετικό στο Twitter;

To Newsfeed: Η πιο αξιοσημείωτη διαφορά εντοπίζεται στη ροή αναρτήσεων του Twitter, αυτή που βλέπουν οι χρήστες όταν ανοίγουν την εφαρμογή.

Όλες οι ενημερώσεις εμφανίζονταν προηγουμένως σε μια ενιαία ροή αναρτήσεων, με tweets μόνο από τους λογαριασμούς που ακολουθούσε κάθε χρήστης. Τώρα ο Μασκ έχει δημιουργήσει δύο ροές, που μιμούνται τη δομή του TikTok: Μία ροή με τα tweets των λογαριασμών που ακολουθούν (Following) και μία δεύτερη ροή με προτάσεις (For You).

Ο Μασκ πρόσθεσε επίσης μια πληθώρα από διακριτικά σημάδια ελέγχου σε διαφορετικά χρώματα, «τα οποία δείχνουν μια βαθύτερη αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο η πλατφόρμα επιβεβαιώνει τις ταυτότητες οργανισμών, κυβερνήσεων, αξιοσημείωτων προσώπων και άλλων επίσημων λογαριασμών», τονίζουν οι NYT.

Παλαιότερα, το Twitter υποδείκνυε με λευκό «τικ» σε μπλε πλαίσιο, τους χρήστες των οποίων η ταυτότητα ήταν επαληθευμένη. Και ήταν δωρεάν.

Ο Μασκ άρχισε να χρεώνει τους χρήστες με 8 δολάρια τον μήνα, για ένα σήμα ταυτοποίησης, ενώ τα δωρεάν «τικ» άρχισαν να εξαφανίζονται αυτόν τον μήνα. Ουσιαστικά ευνοούνται οι συνδρομητές που πληρώνουν, καθώς η πλατφόρμα απομακρύνεται από την ιδέα πως ένα «τικ» ταυτοποίησης υποδεικνύει ότι ένας λογαριασμός είναι αξιοσημείωτος.

Τώρα τα κίτρινα «τικ» υποδεικνύουν εταιρικούς λογαριασμούς, ενώ τα γκρι υποδηλώνουν λογαριασμούς κυβερνητικών αξιωματούχων. Οι εταιρείες μπορούν επίσης να προσθέσουν το λογότυπό τους στους λογαριασμούς των εργαζομένων, επαληθεύοντας την απασχόλησή τους. Τα άτομα που πληρώνουν εξασφαλίζουν το μπλε-άσπρο «τικ» επιλογής.

Όσοι πληρώνουν θα προωθούνται περισσότερο από τον αλγόριθμο συστάσεων του Twitter και θα μπορούν να εμφανίζονται στις ροές «For You» άλλων χρηστών, όπως προανήγγειλε ο Μασκ τον περασμένο μήνα. Αυτό θα εμπόδιζε τους spam λογαριασμούς να παίζουν με τον αλγόριθμο και να ανέβουν στην κορυφή των ειδήσεων «For You», πρόσθεσε.

Για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα της ιστορίας του Twitter, οι χρήστες μπορούσαν μόνο να κάνουν like, retweet ή να απαντήσουν σε μια δημοσίευση. Ο αριθμός των απαντήσεων, των likes και των retweets εμφανιζόταν στο τέλος ενός tweet.

Υπό τον κ. Μασκ, κάθε tweet έχει πλέον επισυναπτόμενες περισσότερες μετρήσεις. Έχει προστεθεί ένας απολογισμός που δείχνει πόσες φορές έχει προβληθεί μια ανάρτηση, με τον Μασκ να λέει ότι ο συνολικός αριθμός των προβολών μπορεί να καταδείξει την απήχηση ενός μηνύματος καλύτερα από το σύνολο των likes ή των retweets. Το Twitter έχει επίσης προσθέσει ένα μετρητή για τις φορές που ένα tweet αποθηκεύεται.

Όλες αυτές οι αλλαγές δεν εξασφαλίζουν απαραίτητα μια πιο ομαλή εμπειρία, σημειώνουν χρήστες, αλλά και υπάλληλοι του Twitter που επικαλούνται οι NYT.

Ειδήσεις σήμερα:

Κιβωτός του Κόσμου: Κακουργηματική δίωξη για ασέλγεια κατά συρροή στον πατέρα Αντώνιο

Ξυλοδαρμός ηλικιωμένων από τον γιο τους: Ο 50χρονος πήγε να τους κάψει ζωντανούς

Κίνα: Mακρόν όπως... ροκ σταρ - Θερμή υποδοχή από πλήθος φοιτητών - Δείτε βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης