Δεν με χαλάει η μοναξιά, δεν θέλω να έχω έναν άνθρωπο για να πω στα γεράματά μου ότι θα τον έχω δίπλα μου, δήλωσε ο σεφ
Εγώ λοιπόν είμαι στην αρχική φάση των προβλημάτων, πρόσθεσε
Όσα δήλωσε ο γνωστός σεφ για τον εθισμό του στα ναρκωτικά - «Ήμουν τυχερός και είμαι εδώ σήμερα και μπορώ να διηγούμαι τις ιστορίες που πέρασαν»