Ελένη Παπαδάκη: Η ζωή και το τραγικό τέλος μιας μεγάλης ηθοποιού

Ελένη Παπαδάκη: Η ζωή και το τραγικό τέλος μιας μεγάλης ηθοποιού

Οι σπουδές και η λαμπρή καριέρα της – Οι κατηγορίες σε βάρος της στα χρόνια της Κατοχής – Η σύλληψη και το εφιαλτικό τέλος της – Η τιμωρία των εκτελεστών της

Μία από τις μεγαλύτερες Ελληνίδες ηθοποιούς του πρώτου μισού του 20ου αιώνα ήταν αναμφίβολα η Ελένη Παπαδάκη. Για το έτος γέννησής της οι πληροφορίες είναι συγκεχυμένες.

Ο αείμνηστος Θεόδωρος Έξαρχος, στο μνημειώδες βιβλίο του «Ελληνες ηθοποιοί - Αναζητώντας τις ρίζες» αναφέρει ως έτος γέννησής της το 1907. Ο σπουδαίος θεατρολόγος Κώστας Γεωργουσόπουλος γράφει («Παγκόσμιο Βιογραφικό Λεξικό» της Εκδοτικής Αθηνών) ότι γεννήθηκε το 1908. Το ίδιο γράφεται και στην εγκυκλοπαίδεια «Πάπυρος Λαρούς - Μπριτάνικα». Όσο για τη Βικιπαίδεια, αναφέρει δύο ημερομηνίες γέννησης! 1903 και 1908...

Οι σπουδές και οι πρώτοι ρόλοι της
Καταγόμενη από πλούσια οικογένεια λογίων, έλαβε μεγάλη και πολύπλευρη μόρφωση. Μιλούσε άπταιστα 4 ξένες γλώσσες και διάβαζε αρχαίους συγγραφείς από το πρωτότυπο. Σπούδασε πιάνο και φωνητική μουσική στο «Ελληνικόν Ωδείον». Πρωτοεμφανίστηκε στη σκηνή το 1925, στο «Θέατρο Τέχνης» (διαφορετικό βέβαια από το ομώνυμο του Κάρολου Κουν και προγενέστερο από αυτό), στο «Αθήναιον». Η πρώτη επαγγελματική της εμφάνιση πραγματοποιήθηκε με την Ηρωδιάδα στη «Σαλώμη» του Όσκαρ Ουάιλντ και την Κόρη, στο έργο του Λουίτζι Πιραντέλο «Έξι Πρόσωπα Ζητούν Συγγραφέα». Αμέσως καθιερώθηκε ως πρωταγωνίστρια.

Στη συνέχεια, συνεργάστηκε με τον μεγάλο ηθοποιό Αιμίλιο Βεάκη και έπαιξε μαζί του στον «Πολιτευτή» του Μπουρζέ στο θέατρο «Αλάμπρα». Από το 1926 ως το 1932 συμμετείχε σε θιάσους μεγάλων ηθοποιών : Κυβέλη, Κοτοπούλη, Γ. Παππάς κ.α.

Ο Αιμίλιος Βεάκης



Διακρίθηκε ιδιαίτερα σε ρόλους επηρεασμένους από την – πρόσφατη εκείνη την εποχή- θεωρία της ψυχανάλυσης του Φρόιντ. Το 1931 συγκρότησε δικό της θίασο και το 1932 ερμήνευσε τη Νίνα στον «Γλάρο» του Τσέχοφ, συμμετέχοντας στον θίασο της Μαρίκας Κοτοπούλη και ερμήνευσε επίσης τον ρόλο της Αικατερίνης στο έργο του Άλφρεντ Σαβουάρ «Η Μικρά Αικατερίνη». Από τις 3/1/1928 ήταν μέλος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.




Η Ελένη Παπαδάκη στο Εθνικό Θέατρο
Εκεί όμως που έγραψε χρυσές σελίδες με τις ερμηνείες της η Ελένη Παπαδάκη, ήταν στο Εθνικό Θέατρο, όπου προσλήφθηκε αμέσως μετά την ίδρυσή του (Νοέμβριος 1932). Πρωταγωνίστησε σε αρχαίες τραγωδίες, κλασικά και σύγχρονα έργα. Αναφέρουμε ενδεικτικά: Δυσδαιμόνα στον «Οθέλο» του Σαίξπηρ (1933), Λαίδη Αναμπέλα Μπάιρον στον «Λόρδο Βύρωνα» του Αλέκου Λιδωρίκη (1934), Λαίδη Ουένφλιτ στο έργο του Σο «Ο Προσηλυτισμός του Καπετάν Μπρασμπάουντ» (1935), Έλα στον «Τζον Γαβριήλ Μπόρκμαν» του Ίψεν, Ρεγάνη στον «Βασιλιά Ληρ» του Σαίξπηρ, Αντιγόνη στην ομώνυμη τραγωδία του Σοφοκλή, Πριμαντόνα στη «Ζακυνθινή Σερενάτα» του Διονύσιου Ρώμα, Σειρήνα στα «Δημιουργηθέντα Συμφέροντα» του Μπεναβέντε κ.α.

Ερμήνευσε ακόμα την Κλυταιμνήστρα στην «Ηλέκτρα» στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού (1936) και στην Επίδαυρο (1938). Τέλος, πρωταγωνίστησε στην «Ιφιγένεια εν Ταύροις» (1941), σε σκηνοθεσία Τάκη Μουζενίδη, στο Εθνικό Θέατρο, ενώ κύκνειο άσμα της ήταν η ερμηνεία της στην «Εκάβη» του Ευριπίδη.




Οι κατηγορίες σε βάρος της - Η σύλληψη
Δυστυχώς, η απελευθέρωση της χώρας μας βρήκε τους ηθοποιούς του Εθνικού Θεάτρου, όπως άλλωστε και όλο σχεδόν τον ελληνικό λαό, χωρισμένους σε δεξιούς και αριστερούς.
Το Νοέμβριο του 1944 έγιναν εκλογές στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ), στις οποίες επικράτησε η δεξιά παράταξη (Δημήτρης Χορν, Άννα Καλουτά, Νϊκος Δενδραμής, Ρένα Βλαχοπούλου, Ορέστης Μακρής, Βασίλης Αυλωνίτης κ.α.) Στην αριστερή παράταξη μετείχαν, μεταξύ άλλων, οι : Αιμίλιος Βεάκης, Μάνος Κατράκης, Τίτος Βανδής, Δήμος Σταρένιος, Δημήτρης Μυράτ, Νίκος Τζόγιας κ.α.

Σύντομα άρχισαν οι διαγραφές από το Σωματείο. Στις 23 Νοεμβρίου δημοσιεύεται νέα λίστα με τίτλο «Οι Προδόται Ηθοποιοί» και όσοι θεωρήθηκαν «προδόται» δικάζονται για να αποβληθούν. Στη λεγόμενη «δίκη» του Σ.Ε.Η. στο θέατρο «Διονύσιο», στις 24 Νοεμβρίου 1944, η Ελένη Παπαδάκη διαγράφηκε. Η ίδια ήταν απούσα. Σε επιστολή που έστειλε στη συνέλευση αναρωτιόταν, μεταξύ άλλων, «Κατά πόσον η όλη στάσις μου κατά το διάστημα της Κατοχής υπήρξεν αντεθνική, αντισυναδελφική, εγωιστική και απρεπής». Η Παπαδάκη, χάρη στις γνωριμίες της, είχε καταφέρει να σώσει πολλούς, ανεξαρτήτως ιδεολογίας.

Ακούστηκαν χυδαιότατες εκφράσεις για το πρόσωπό της, όπως «Θάνατος στην π...άνα». Είχαν συμβάλει στην εικόνα της Παπαδάκη ως συνεργάτιδας των Γερμανών ή δωσίλογων, αλλά κυρίως ως ερωμένης του τελευταίου κατοχικού πρωθυπουργού Ιωάννη Ράλλη, πολλά δημοσιεύματα.

Ειδικά η εφημερίδα «Ελληνικόν Αίμα», που καθοδηγούνταν από αριστερούς κύκλους, έφτασε στο σημείο να γράψει ότι ο Ι.Ράλλης έκανε τέταρτο γάμο, μυστικά, με την Ελένη Παπαδάκη - πράγμα τελείως ψευδές- ή ότι της έκανε δώρο μια πλατινένια ζώνη, αξίας πολλών εκατομυρίων, ενώ ο λαός λιμοκτονούσε.

Ιωάννης Ράλλης



Η Παπαδάκη είχε καταλάβει ότι το κλίμα ήταν πολύ βαρύ για εκείνη. Στις 21 Δεκεμβρίου 1944 έφυγε από το σπίτι της στα Πατήσια και πήγε στο σπίτι του Δημήτρη Μυράτ. Το ίδιο απόγευμα την αναζήτησαν μέλη της Πολιτοφυλακής Πατησίων και την συνέλαβαν. Οδηγήθηκε στα γραφεία της Λαϊκής Επιτροπής του ΕΑΜ, επί της οδού Πατησίων 314, μαζί με τη φίλη της Αιμιλία Καραβία και τον Δημήτρη Μυράτ. Όλοι πήγαν στη συνέχεια στην Πολιτοφυλακή Πατησίων, στην επιταγμένη βίλα Παπαλεονάρδου, στη διασταύρωση των οδών Πολυλά και Ροστάν. Εκεί, εκδιώχθηκαν ο Μυράτ και η Καραβία.

Ο Καπετάν Ορέστης - Η εκτέλεση της Παπαδάκη

Διοικητής της Πολιτοφυλακής Πατησίων ήταν ένας 23χρονος, γνωστός με το ψευδώνυμο «Καπετάν Ορέστης», με ιδιαίτερη αδυναμία στο γυναικείο φύλο. Από έρευνα που έγινε στο σπίτι της Παπαδάκη, δεν βρέθηκε κανένα ενοχοποιητικό στοιχείο. Ωστόσο, μετά από μια τυπική ανάκριση, γύρω στα μεσάνυχτα η Ελένη Παπαδάκη και η συγκρατούμενή της Νιόβη Χαριτάκη, 20 χρονών και 7 μηνών έγκυος, οδηγήθηκαν από την Πολιτοφυλακη στα διυλιστήρια της ΟΥΛΕΝ. Εκεί, αφού την προπηλάκισαν, της αφαίρεσαν δύο δαχτυλίδια που είχε μαζί της και την έγδυσαν, μετά από εντολή του Καπετάν Ορέστη, οδηγήθηκε στον εκτελεστή -δήμιο Βλάση Μακαρώνα, τέως μπακάλη από τη Νέα Ιωνία. Ο Μακαρώνας εκτελούσε τους άλλους μελλοθάνατους με τσεκούρι. Προφανώς, γοητευμένος από την ομορφιά της Παπαδάκη, την πυροβόλησε δύο φορές στον σβέρκο, μην θέλοντας να την αποκεφαλίσει...



Η ανεύρεση της σορού της Παπαδάκη
Στις 26 Ιανουαρίου 1945, βρέθηκε η σορός της σ’ ένα όρυγμα, μαζί με τις σορούς 3-4 ακόμα γυναικών. Όταν μαθεύτηκε ο θάνατος της μεγάλης ηθοποιού, ο καλλιτεχνικός κόσμος βυθίστηκε σε πένθος. Η κηδεία της έγινε δύο μέρες αργότερα. Ο θάνατός της θρηνήθηκε ως εθνική απώλεια.




Τι απέγιναν οι εκτελεστές της Παπαδάκη;
Ο γ.γ. του Κ.Κ.Ε. Νίκος Ζαχαριάδης χαρακτήρισε «υπερβασία» την εκτέλεση της Παπαδάκη.
Ο Καπετάν Ορέστης και η ομάδα του συνελήφθησαν και παραδέχτηκαν ενώπιον λαϊκού δικαστηρίου του ΕΑΜ πως «ενήργησαν κατ’ εντολή των βρετανικών μυστικών υπηρεσιών». Καταδικάστηκαν σε θάνατο από ΕΑΜικό Λαϊκό Στρατοδικείο και εκτελέστηκαν δημόσια στην Πλατεία Κολιάτσου. Το 1945 ο Νίκος Ανδρικίδης, ΕΛΑΣίτης λοχαγός και διαμερισματάρχης που είχε συλλάβει τους εκτελεστές της Παπαδάκη, παραπέμφθηκε σε κακουργιοδικείο για την εκτέλεση των εκτελεστών της και καταδικάστηκε σε ισόβια. Ο φυσικός αυτουργός της δολοφονίας της, Βλάσης Μακαρώνας, εκτελέστηκε το 1948.


Είπαν και έγραψαν για την Ελένη Παπαδάκη
Στρατής Μυριβήλης: «Ένας τυφλός, ακούγοντας την Ελένη Παπαδάκη, θα βλέπει ασφαλώς τα χρώματα και τα σχήματα».
Γρηγόριος Ξενόπουλος: «Η Ελένη Παπαδάκη είναι η αδιαμφισβήτητη διάδοχος της Κοτοπούλη».
Κώστας Γεωργουσόπουλος: «Η Παπαδάκη υπήρξε ηθοποιός μυθικών προσόντων... Το πέρασμά της από την ελληνική σκηνή άφησε ένα μυθικό αποτύπωμα οριακό και ανεπανάληπτο και ήδη σε ηλικία 36 ετών κατόρθωσε να οικοδομήσει ένα μέγιστο παράδειγμα ολοκληρωμένου καλλιτέχνη».
Άγγελος Σικελιανός, στην κηδεία της: «Μνήσθητι Κύριε : Για την ώρα που η λεπίδα του
φονιά άστραψε κι όλος ο θεός της τραγωδίας εφάνη.
Μνήσθητι Κύριε: για την ώρα που άξαφνα, κι οι
εννιά αδερφές εσκύψαν
να της βάλλουν των αιώνων το στεφάνι».


ΣΧΟΛΙΑ (51)

συντακτης

<>. Η εφημερίδα "Ελληνικό Αίμα" ανήκε στο δεξιό, αντικομουνιστικό χώρο και δεν καθοδηγείτο ασφαλώς από αριστερούς κύκλους.

ΓΙΩΡΓΟΣ Ξ.

ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΟΜΑΙΜΟΝ , ΤΟ ΟΜΟΓΛΩΣΣΟΝ, ΤΟ ΟΜΟΘΡΗΣΚΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΦΩΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΑΙΩΝΙΑ ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΔΙΧΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ. ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΗ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ. ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΡΑΒΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ. ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ ΠΑΣΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ. ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΚΛΕΞΑΜΕ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ. ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΥΠΟΦΕΡΕΙ. ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΡΟΥΡΑ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΡΜΑΚΑ Η ΑΚΟΜΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΤΡΟΦΗΣ Η ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΓΝΩΣΗ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΦΟΒΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ. ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΟ ΕΜΦΥΛΙΟ. ΟΧΙ ΠΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ.ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΚΗΝΙΚΟ. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΥΜΝΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ

Ο ΚΑΠΕΤΑΝ....ΟΡΕΣΤΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ...ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥΦΡΩΝΕ ΤΑ ΧΡΥΣΑΦΙΚΑ ΤΩΝ ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΩΝ ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ... ΤΑ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ Η ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΣΕΣ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΡΙΕΣ .ΜΟΛΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΟΤΙ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΟΙ ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝ....ΠΑΓΚΡΑΤΙ -ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ .-

akis

ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΛΑΟΣ ΛΙΜΟΚΤΟΝΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΧΛΙΔΑ !!!!!!!

Πολυβιος Μαρσαν - 'Ελενη Παπαδακη'

Ο Πολυβιος Μαρσαν εγραψε μια απο τις πιο αρτιες και κατατοπιστηκε βιογραφιες της Ελενης Παπαδακη. Το βιβλιο του Ελενη Παπαδακη εχει κανει πολλες εκδοσεις αλλα συχνα ειναι εξαντλημενο. Επισης ενδιαφερον εχει το βιβλιο που εβγαλε ο αδελφος της ΕΠ τη δεκαετια του '80, οπου δινει σημειωσεις της απο τη μελετη ρολων. Χρησιμοποιουσε μεταφρασεις σε γαλλικα και αλλες γλωσσες για να ξεκαθαρισει το νοημα και το ρυθμο του κειμενου. Η φωτογραφια της στην Εκαβη που κραυγαζει, χρησιμοποιειται ακομα απο σχολιαστες κλασσικων κειμενων γιατι εχει πετυχει το ανοιγμα του στοματος στα ορια της αρχαιας μασκας. Ποιος ηθοποιος εχει τετοια παιδεια σημερα? Η Ελενη Παπαδακη ηταν το διαμαντι του ελληνικου θεατρου που φροντισαν οι αριστεροι να το καταστρεψουν.

Αιώνια αιμμοσταγής Αριστερά....

Δεν ξέρουν από ..διαμάντια οι Αριστεροί Καννίβαλοι...Δώστους τσεκούρια και πάρτους την ...ψυχή!!!!

Αγύριγο κεφάλι

Δεν ήταν απόφαση της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ η δολοφονία της Παπαδάκη, βλάκα! Ούτε καμία ΔΙΚΗ έγινε. Ένας ΒΛΑΚΑΣ, σαν και εσένα αποφάσισε ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ τον θάνατο της. Οι ΕΑΜίτες εκτέλεσαν τον εκτελεστή της και ο Ζαχαριάδης κατεδίκασε την δολοφονία της.

SS

Η είσαι εντελώς ηλίθιος ή είσαι πορωμένο κουμούνι του κερατά.Διάλεξε και πάρε....Οι "συνάδελφοί" της είχαν αποφασίσει να τη "φάνε" και η ΟΠΛΑ εκτέλεσε τη διαταγή.Χιλιάδες δολοφονήθηκαν στη Ουλεν,στο Περιστέρι και αλλού.Επειδή όμως το θέμα είχε πάρει τεράστια έκταση η ηγεσία του ΚΚΕ έκανε κάποιες κινήσεις για "ξεκάρφωμα".Ο εμφύλιος άλλωστε είχε ξεκινήσει από τους κομουνιστές πολύ πριν την αποχώρηση των γερμανών ,βλέπε εξόντωση της ΕΚΚΑ και ολων των εθνικά σκεπτόμενων αντιστασιακών ομάδων,στρατόπεδα θανάτου Φενεού,Στιμάγκας,Γαργαλιάνων.Επειδή είμαι από την Κορινθία και έχω ακούσει τους παλαιούς που τα έζησαν και είδαν με τα μάτια τους όλα αυτά τα εγκλήματα βγάλε το σκασμό.

Απολυτα σωστο

Απολυτα σωστο. Οι αριστεροι ειχαν προαποφασισει και τη δολοφονια της Παπαδακη και το μακελειο της Αθηνας. Οι δηλωσεις Ζαχαριαδη κι η συγνωμη που ζητηςε ηταν τουλαχιστον γελοιες. Σε ενα κομμα που ελεγχονταν τα παντα τους ξεφυγαν μερικες δολοφονιες!!! Τι οαραξενο!!! Και βεβαια ολες ηταν δεξιων και επιφανων ανθρωπων. Δολοφονοι αριστεροι. Ενα τιποτα ησασταν παντα. Καταστρεψατε την Ελλαδα τοτε και τωρα. Ο κομμουνισος σας κατεληξε σε πανωλεθρια κι οι πρωην σοβιετικες δημοκρατιες ειναι οι υπηρετριες κι οι πορνες του καπιταλισμου. Αχρηστοι εγκληματιες. Υπαρχουν μαρτυρες απο το τελις της κατοχης οπου αριστεροι εμπαιναν με στολες ναζι σε σπιτια δεξιων και τους εκτελουσαν ριχνοντας το φταιξιμο στους Γερμανους, πηγη Μ. Ελευθεριου, η γυναικα που πεθανε δυο φορες.

αληθεια?!

Ο Ζαχαριδης ζητησε συγνωμη!!! Τι λες? Σοβαρα? Το αιματοκυλισμα της Αθηνας ηταν προαποφασισμενο απο τους κομμουνιστες. Ανοητες δικαιολογιες του Ζαχαριαδη για να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα. Σε ενα κομμα που κανεις δεν εβηχε χωρις αδεια, καποιοι εκαναν εκτελεσεις αποφασιζοντας μονοι του! Δεν ειναι λογικα αποδεκτο κατι τετοιο. Η αριστερα ειχε παντα στους κολπους της εγκληματιες δολοφονους.

ΙΩΝ

Ηταν εγκλημα του ΚΚΕ και ασε τις περικοκλαδες.

Η Μελινα...

Η μεγαλυτερη ηθοποιος της Ελλαδας, η Ελενη Παπαδακη, δυστυχως εζησε σε σκοτεινη περιοδο του ελληνισμου, οταν ολες οι λερες, κι απο τις δυο πλευρες, προσπαθουσαν να καταστρεψουν καθε εξιο ανθρωπο. Στη φωτογραφια με το φερετρο, στα δεξια βρισκεται η Μελινα Μερκουρη. Η πιο αναξια μορφη του ελληνικου θεατρου - οχι σαν ηθοποιος αλλα σαν ανθρωπος. Στην κατοχη τα ειχε με δοσιλογους, κατεδοσε τον συντροφο της Αννας Συνοδινου φωναζοντας μεσα σε καφενειο 'πιαστε το κομμουνιστη' (πηγη 'Προσωπα και προσωπεια' της Συνοδινου) και μετα απο καποια χρονια το γυρισε στο σοσιαλισμο και την αντισταση. Ουτε στο ελαχιστο δεν εφθανε την Παπαδακη.

Αγύριγο κεφάλι

Πόσων χρόνων ήταν η Μελίνα Μερκούρη το 1945 (στην κηδεία της Παπαδάκη), ρε ΨΕΥΤΑΡΕ; 10 ετών; ______________Στην Κατοχή, που λες ότι ..."κατέδιδε" πόσο ήταν; 6 ετών; ______ΟΥΣΤ!

Σόλων

Η μελίνα γεννήθηκε στις 18 Οκτωβρίου 1920 . Μπορείς να κάνεις τους υπολογισμούς υποθέτω. Η ίδια η Μελίνα έχει παραδεχθεί τα "λάθη" της κατα τη διάρκεια της κατοχής.

προς άδειο κεφάλι

Γεννήθηκε το 1920. Κάνε τους υπολογισμούς σου. Αν μπορείς.

Εισαι καλα?

Δες τη φωτογραφια. Εχει δημοσιευθει απειρες φορες. Διπλα στο φερετρο ειναι η Καλουτα, ο Χορν, η Μελινα, ο Λογοθετιδης. Μπορεις να το βρεις σε διαφορες ιστοσελιδες και εκδοσεις, αν και προφανως δε σ ενδιαφερει να μαθεις αλλα να βρισεις. Αν ξερεις αναγνωση και θες να μαθεις για τη Μελινα, διαβασε το προσωπα και προσωπεια της Α. Συνοδινου.

Ποσο ασχετος...

Ποσο ασχετος εισαι. Ουτε για τη Μελινα, που προφανως ενδιαφερεσαι μη τη θιξουν, δεν ξερεις τιποτα. Ουστ, ασχετε.

CTAΛΙΝΟΦΑCICTAC

1ον) Tο να παραδίδουν μαθήματα Δημοκρατίας οι κομμουνισταί ισοδυναμεί με το να δίνει διάλεξη ο Ηρώδης για την πρόληψη της βρεφικής θνησιμότητος . 2ον) Η Δημοκρατία για τους κομμουνιστάς είναι ό,τι και η μίνι φούστα για τις χοντρές Ενώ γνωρίζουν εκ των πρότερων και σίγουρα ότι με τίποτα δεν τους πάει, επιμένουν σώνει ντε και καλά να το φορούν, προκαλώντας βάναυσα, αν μη τι άλλο την αισθητική μας.. 3ον) Από την άλλη οι κομμουνισταί για τη Δημοκρατία είναι ό,τι και μια κλανιά σε στολή αστροναύτη. Σίγουρα ανεπιθύμητοι και αποκρουστικοί , αλλά δε μπορείς να κάνεις και πολλά πράγματα για να απαλλαγείς από αυτούς .

ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ

Ηθικοί αυτουργοί της δολοφονίας, ήταν οι αριστεροί "συνάδελφοι" της, του ΣΕΗ, που την στοχοποίησαν και την κατέδωσαν, στους αγράμματους χασάπηδες της ΟΠΛΑ (οι κακές γλώσσες, μιλούν συγκεκριμένα για τον Δ. Σταρένιο). Το δε επιχείρημα των σφαγέων της, "ότι ενήργησαν κατόπιν εντολής των βρετανικών μυστ. υπηρεσιών" προκαλεί μόνο θυμηδία και είναι απόλυτα ενδεικτικό της κομμουνιστικής υποκρισίας.

Σόλων

Η δολοφονία της έγινε καθαρά από επαγγελματικη αντιζηλία απλά χρησιμοποιήθηκαν και κάποιοι αριστεροί. Ηθικοί αυτουργοί ήταν μια κυρία αντίζηλος και ένας κύριος του οποίου γνώριζε κάποιο "μυστικό" -ζευγάρι , καμμία σχέση με αριστερά- αλλά ουδείς διανοείται να αναφέρει το όνομά τους, ήταν ιερές αγελάδες του συστήματος.

Πεφτεις εξω...

Οι Μινωτης - Παξινου (φανατικοι αντιπαλοι της Παπαδακη) ηταν αποκλεισμενοι στις ΗΠΑ κατα τη διαρκεια του πολεμου (δες ταινιες στιε οποιες συμμετειχαν εκεινο το διαστημα). Πιθανον να εκαναν ευχαριστως μια τετοια πραξη, αλλα ΔΕΝ την εκαναν. Οι αριστεροι την σκοτωσαν μαζι με εκατονταδες αλλους δεξιους, Αθηναιους κατα τη διαρκεια των δεκεμβριανων. Απλα οι κομμουνιστες δολοφονοι ειχαν βγει στους δρομους και ξεκαθαριζαν κοσμο στις ΕΑΜοκρατουμενες γειτονιες (Κυψελη, Γαλατσι κτλ). Τα συνορα της ΕΑΜοκρατουμενης Αθηνας ηταν στα Εξαρχεια. Δεν υπαρχει καμμια αποδειξη πως Μινωτης-Παξινου ηταν ανακατεμενοι και εκ των πραγματων ηταν αδυνατον. Υπαρχουν ομως ολες οι αποδειξεις (ακομα κι η 'συγνωμη' του Ζαχαριαδη) πως οι αριστεροι την εκτελεσαν. Οσο για τον Βεακη, την πολεμησε σκληρα στη δικη των ηθοποιων, ακομα κι αν μετα το μετανιωσε. Τελος ο Δ. Μυρατ εχει τεραστια ευθυνη και γι αυτο αργοτερα προσπαθησε να τα ριξει στους Αγγλους.

Π.Ν

"ΚΚΕ : Τό κόμμα του εγκλήματος καί τής προδοσίας!" Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτή η δήλωση τα λέει όλα. Υ. Γ Υπάρχει φωτογραφία της δολοφονημένης Ελένης Παπαδάκη. Γιατί δεν την δημοσιεύετε;

894

Αριστεροί, μια ζωή εγκληματίες, και τότε και τώρα. Έναν αρχηγό κόμματος που θα πει πως έχω χ...ένους τους αγώνες της αριστεράς τον ψηφιζω ευχαρίστως.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ermou_arthro

Ανέκαθεν ο λαός μας φημιζόταν για το εμπορικό του δαιμόνιο. Και φυσικά οι έμποροι πρόγονοί μας της Παλιάς Αθήνας το επιβεβαίωναν καθημερινά, στην Ερμού και την Σταδίου, την Αιόλου και την Αθηνάς. Πόσο μάλλον την περίοδο των Χριστουγέννων...

gotti_arthro

Η συναρπαστική ζωή του διαβόητου «Σακαφλιά» που διοικούσε την ελληνική μαφία στη Νέα Υόρκη και ήταν στενός φίλος με τον αρχηγό των αρχηγών. Σήμερα, στα 83 του, εκτίει ποινή ισόβιας κάθειρξης για έναν φόνο που αρνείται ότι διέπραξε - Δεν δέχθηκε ποτέ να γίνει «καρφί» της Αστυνομίας και του FBI

32
battle-kosovo_1389

Γιατί το Κοσσυφοπέδιο θεωρείται ιερή περιοχή για τους Σέρβους- Οι μάχες του Κοσσυφοπεδίου- Το Κόσοβο στο πλαίσιο της ενωμένης Γιουγκοσλαβίας- Πώς έφτασαν οι Αλβανοί να αποτελούν την πλειοψηφία του πληθυσμού του Κοσσυφοπεδίου;

28
sitaras_for_8_dec_2018_photo_3

¨Ένας από τους πρώτους Μεγαλοπαντοπώλες που χρησιμοποίησαν γυναίκες σαν ταμίες ήταν και ο Παντελής Θανόπουλος, της γνωστής και σήμερα μεγάλης αλυσίδας της περιοχής της Κηφισιάς, στις αρχές του 20ου αιώνα. Και επειδή βέβαια εθεωρείτο πρότυπο επιτυχημένου επιχειρηματία δεν άργησαν σταδιακά και άλλοι συνάδελφοί του να τον ακολουθήσουν.

1