Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η Μελίνα και η Έλλη δημιουργούν τις design πετσέτες θαλάσσης
Η Μελίνα και η Έλλη δημιουργούν τις design πετσέτες θαλάσσης
Πρόκειται για μια ξεχωριστή σειρά από πετσέτες και ένα μέρος από τις πωλήσεις της οποίας θα διατίθεται για την ενίσχυση του προγράμματος του WWF υπέρ της προστασίας των θαλάσσιων ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση στη Μεσόγειο
H Sun of a Beach, η ελληνική εταιρεία που ίδρυσαν η Μελίνα Πίσπα με την Έλλη Ρούντου κι έκανε μόδα τις πετσέτες θαλάσσης, παρουσιάζει τη WWF Edition. Πρόκειται για μια ξεχωριστή σειρά από πετσέτες σε τρία διαφορετικά σχέδια φιλοτεχνημένα από τη Βρετανίδα καλλιτέχνη και αρχιτέκτονα Joanna Burtenshaw, το 10% από τις πωλήσεις της οποίας θα διατίθεται για την ενίσχυση του προγράμματος του WWF υπέρ της προστασίας των θαλάσσιων ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση στη Μεσόγειο.
Το τεράστιο οικολογικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Μεσόγειος, εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών, της ρύπανσης και της υπερβολικής αλιείας, οδήγησε τις ιδρύτριες της Sun of a Beach να δημιουργήσουν τρία ιδιαίτερα σχέδια που απεικονίζουν τον αστακό, τον ιππόκαμπο και τον τόνο. Τρία αληθινά έργα τέχνης, σαν πίνακες σύγχρονης ζωγραφικής, που συνδυάζουν το στυλ με την οικολογική ευαισθησία. Κάθε σχέδιο διατίθεται σε δύο μεγέθη, για ενήλικες και παιδιά, σε πολυτελή συσκευασία, ενώ αποτελεί μια πολύ πρωτότυπη ιδέα δώρου για τους γάμους του καλοκαιριού.
Η Sun of a Beach είναι ένα ελληνικό brand που επένδυσε στην πετσέτα θαλάσσης ως trend asset. H Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου, «παιδιά» της ελληνικής μόδας, σχεδιάστρια νυφικών και ρούχων η πρώτη, στυλίστρια η δεύτερη, αποφάσισαν, το 2012, πως η ιδέα τους είναι πολύ καλή για να περιμένει να… περάσει η κρίση. «Αισθανόμασταν πιο δημιουργικές και ορεξάτες από ποτέ και τίποτα δεν μπορούσε να το σταματήσει αυτό. Πέσαμε πάνω σε μία κακή στιγμή της Ελλάδας, αλλά αυτό δεν ήταν κάτι που μπορούμε να αλλάξουμε, οπότε μάθαμε να ζούμε και να δουλεύουμε μέσα σε αυτή», θα πει η Μελίνα Πίσπα για την επιχειρηματική κίνηση που οι περισσότεροι χαρακτήριζαν, τότε, τρέλα.
Οι 37χρονες, σήμερα, γυναίκες γνωρίζοντας, λόγω επαγγέλματος, την ελληνική αγορά εντόπισαν το κενό που αφορούσε στις πετσέτες θαλάσσης. Για να έχει, όμως, επιτυχία μια ιδέα χρειάζεται τα ποιοτικά εκείνα χαρακτηριστικά που θα την απογειώσουν. Σε όλες τις πετσέτες, λοιπόν, χρησιμοποιείται αιγυπτιακό βαμβάκι εξαιρετικής ποιότητας με ειδική ύφανση 450 γραμμαρίων ανά τετραγωνικό εκατοστό, βαμβακερή ποπλίνα, που τις κάνει απίστευτα απορροφητικές, και διατίθενται σε χρώματα και σχέδια που δεν ξεθωριάζουν στον ήλιο. Από τη θεωρία στην πράξη υπάρχει απόσταση. Πως, λοιπόν, έγινε η κατανομή των ρόλων; «Αγαπάμε και οι δύο τον σχεδιασμό και το δημιουργικό κομμάτι της εταιρείας, αλλά φυσικά κάνουμε και πολλές άλλες δουλειές. Κάθε χρόνο χωρίζουμε διαφορετικά τις υποχρεώσεις μας, έτσι ώστε να μαθαίνουμε και να αποκτάμε εμπειρία σε όλους τους τομείς της δουλειάς μας», λέει η Έλλη για το υπερ- δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης που ακολουθούν. Ακόμα κι έτσι διαφωνίες θα έχουν υπάρξει. «Φυσικά δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα. Από τις διαφωνίες μας, όμως, πάντα προκύπτει κάτι δημιουργικό», λέει η Έλλη.
Εκεί που σίγουρα, ποτέ, δεν υπήρξε διαφωνία ήταν στην πηγή έμπνευσης. Το μεθυστικό ελληνικό καλοκαίρι είναι ο οδηγός. «Η έμπνευση έρχεται από τα αμέτρητα καλοκαίρια που έχουμε περάσει στην Ελλάδα. Ζούμε σε μία πολύ χαρισματική χώρα με αμέτρητες ομορφιές, από τις καταπράσινες παραλίες του Ιονίου μέχρι την μίνιμαλ αισθητική των Κυκλάδων, το μπλε του Αιγαίου και το πλούσιο φως του ήλιου. Μας αρέσει, όμως, και να ονειρευόμαστε τις μακρινές, εξωτικές παραλίες και την ιδιαίτερη ομορφιά τους», λέει η Μελίνα.
Τα υπέροχα μοτίβα των Sun of a Beach μπορείτε να τα δείτε στο ομώνυμο εντυπωσιακό και δροσερό site. «Έχουμε επενδύσει πολύ στην δημιουργία ενός όμορφου αλλά και λειτουργικού e-shop, από όπου κανείς μπορεί να πάρει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί για εμάς, αλλά και να παραγγείλει πολύ εύκολα με δωρεάν έξοδα αποστολής και παράδοση την επόμενη μέρα. Οι online αγορές είναι σίγουρα το μέλλον, ειδικά στο δικό μας προϊόν που είναι one-size. Επίσης, έχουμε το beach blog, στο οποίο γράφουμε δροσερά καλοκαιρινά νέα», λέει περήφανα η Έλλη. Οι πετσέτες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά μια ευρεία γκάμα προϊόντων έρχονται να συμπληρώσουν τον εξοπλισμό της παραλίας. «Θέλαμε να εξελίξουμε το brand και να μην μείνουμε στις πετσέτες θαλάσσης. Κάθε χρόνο βγάζουμε καινούρια σχέδια στις πετσέτες, αλλά πλέον βγάζουμε και άλλα καλοκαιρινά αξεσουάρ για να γίνουμε ένα summer brand. Βγάζουμε τσάντες θαλάσσης, γιλέκα και πόντσο, μια all day τσάντα, ακόμα και ένα αδιάβροχο notebook».
Το τεράστιο οικολογικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Μεσόγειος, εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών, της ρύπανσης και της υπερβολικής αλιείας, οδήγησε τις ιδρύτριες της Sun of a Beach να δημιουργήσουν τρία ιδιαίτερα σχέδια που απεικονίζουν τον αστακό, τον ιππόκαμπο και τον τόνο. Τρία αληθινά έργα τέχνης, σαν πίνακες σύγχρονης ζωγραφικής, που συνδυάζουν το στυλ με την οικολογική ευαισθησία. Κάθε σχέδιο διατίθεται σε δύο μεγέθη, για ενήλικες και παιδιά, σε πολυτελή συσκευασία, ενώ αποτελεί μια πολύ πρωτότυπη ιδέα δώρου για τους γάμους του καλοκαιριού.
Η Sun of a Beach είναι ένα ελληνικό brand που επένδυσε στην πετσέτα θαλάσσης ως trend asset. H Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου, «παιδιά» της ελληνικής μόδας, σχεδιάστρια νυφικών και ρούχων η πρώτη, στυλίστρια η δεύτερη, αποφάσισαν, το 2012, πως η ιδέα τους είναι πολύ καλή για να περιμένει να… περάσει η κρίση. «Αισθανόμασταν πιο δημιουργικές και ορεξάτες από ποτέ και τίποτα δεν μπορούσε να το σταματήσει αυτό. Πέσαμε πάνω σε μία κακή στιγμή της Ελλάδας, αλλά αυτό δεν ήταν κάτι που μπορούμε να αλλάξουμε, οπότε μάθαμε να ζούμε και να δουλεύουμε μέσα σε αυτή», θα πει η Μελίνα Πίσπα για την επιχειρηματική κίνηση που οι περισσότεροι χαρακτήριζαν, τότε, τρέλα.
Οι 37χρονες, σήμερα, γυναίκες γνωρίζοντας, λόγω επαγγέλματος, την ελληνική αγορά εντόπισαν το κενό που αφορούσε στις πετσέτες θαλάσσης. Για να έχει, όμως, επιτυχία μια ιδέα χρειάζεται τα ποιοτικά εκείνα χαρακτηριστικά που θα την απογειώσουν. Σε όλες τις πετσέτες, λοιπόν, χρησιμοποιείται αιγυπτιακό βαμβάκι εξαιρετικής ποιότητας με ειδική ύφανση 450 γραμμαρίων ανά τετραγωνικό εκατοστό, βαμβακερή ποπλίνα, που τις κάνει απίστευτα απορροφητικές, και διατίθενται σε χρώματα και σχέδια που δεν ξεθωριάζουν στον ήλιο. Από τη θεωρία στην πράξη υπάρχει απόσταση. Πως, λοιπόν, έγινε η κατανομή των ρόλων; «Αγαπάμε και οι δύο τον σχεδιασμό και το δημιουργικό κομμάτι της εταιρείας, αλλά φυσικά κάνουμε και πολλές άλλες δουλειές. Κάθε χρόνο χωρίζουμε διαφορετικά τις υποχρεώσεις μας, έτσι ώστε να μαθαίνουμε και να αποκτάμε εμπειρία σε όλους τους τομείς της δουλειάς μας», λέει η Έλλη για το υπερ- δημοκρατικό μοντέλο διοίκησης που ακολουθούν. Ακόμα κι έτσι διαφωνίες θα έχουν υπάρξει. «Φυσικά δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα. Από τις διαφωνίες μας, όμως, πάντα προκύπτει κάτι δημιουργικό», λέει η Έλλη.
Εκεί που σίγουρα, ποτέ, δεν υπήρξε διαφωνία ήταν στην πηγή έμπνευσης. Το μεθυστικό ελληνικό καλοκαίρι είναι ο οδηγός. «Η έμπνευση έρχεται από τα αμέτρητα καλοκαίρια που έχουμε περάσει στην Ελλάδα. Ζούμε σε μία πολύ χαρισματική χώρα με αμέτρητες ομορφιές, από τις καταπράσινες παραλίες του Ιονίου μέχρι την μίνιμαλ αισθητική των Κυκλάδων, το μπλε του Αιγαίου και το πλούσιο φως του ήλιου. Μας αρέσει, όμως, και να ονειρευόμαστε τις μακρινές, εξωτικές παραλίες και την ιδιαίτερη ομορφιά τους», λέει η Μελίνα.
Τα υπέροχα μοτίβα των Sun of a Beach μπορείτε να τα δείτε στο ομώνυμο εντυπωσιακό και δροσερό site. «Έχουμε επενδύσει πολύ στην δημιουργία ενός όμορφου αλλά και λειτουργικού e-shop, από όπου κανείς μπορεί να πάρει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί για εμάς, αλλά και να παραγγείλει πολύ εύκολα με δωρεάν έξοδα αποστολής και παράδοση την επόμενη μέρα. Οι online αγορές είναι σίγουρα το μέλλον, ειδικά στο δικό μας προϊόν που είναι one-size. Επίσης, έχουμε το beach blog, στο οποίο γράφουμε δροσερά καλοκαιρινά νέα», λέει περήφανα η Έλλη. Οι πετσέτες έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά μια ευρεία γκάμα προϊόντων έρχονται να συμπληρώσουν τον εξοπλισμό της παραλίας. «Θέλαμε να εξελίξουμε το brand και να μην μείνουμε στις πετσέτες θαλάσσης. Κάθε χρόνο βγάζουμε καινούρια σχέδια στις πετσέτες, αλλά πλέον βγάζουμε και άλλα καλοκαιρινά αξεσουάρ για να γίνουμε ένα summer brand. Βγάζουμε τσάντες θαλάσσης, γιλέκα και πόντσο, μια all day τσάντα, ακόμα και ένα αδιάβροχο notebook».
Τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται σήμερα σε 80 σημεία πώλησης στην Ελλάδα και σε 40 στο εξωτερικό, σε χώρες όπως η Γαλλία, η Αγγλία, oι ΗΠΑ, η Ιαπωνία κ.ά. H Sun of a Beach έχει καταφέρει να διπλασιάσει τον κύκλο εργασιών της σε σχέση με πέρυσι. Οι έλληνες μπορούμε να διακριθούμε στο εξωτερικό; «Είμαστε μία εταιρεία που ασχολείται με αυτό που ξέρουμε καλύτερα από όλους εμείς οι Έλληνες, το καλοκαίρι. Αυτό είναι κατά την γνώμη μας το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ελλάδας και αυτό προσπαθούμε να προβάλλουμε». Είναι δύσκολο το επιχειρείν όταν το επιχειρούν γυναίκες; «Είναι το ίδιο δύσκολο για όλους. Θέλει μεγάλη θέληση, ρίσκο και προσπάθεια, ανεξαρτήτως φύλου».
Χρειάζεται, όμως, και ηθική, στην παραγωγή, στην κατανάλωση, στη δημιουργία. «Προσπαθούμε κάθε χρόνο να παρουσιάζουμε κάτι καινούργιο. Στην φετινή συλλογή φτιάξαμε μία ειδική σειρά από σχέδια που απεικονίζουν τρία υποθαλάσσια ζωάκια που απειλούνται με εξαφάνιση στην περιοχή της Μεσογείου. Τον τόνο, τον αστακό και τον ιππόκαμπο. Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να κάνουμε γνωστό το πρόβλημα και να στηρίξουμε την προσπάθεια της WWF δίνοντας 10% των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις», λέει η Μελίνα για την κίνηση που αποδεικνύει έμπρακτα την εμμονή του στο μότο Peace, Love and Sand.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί το ΘΕΜΑ.
Χρειάζεται, όμως, και ηθική, στην παραγωγή, στην κατανάλωση, στη δημιουργία. «Προσπαθούμε κάθε χρόνο να παρουσιάζουμε κάτι καινούργιο. Στην φετινή συλλογή φτιάξαμε μία ειδική σειρά από σχέδια που απεικονίζουν τρία υποθαλάσσια ζωάκια που απειλούνται με εξαφάνιση στην περιοχή της Μεσογείου. Τον τόνο, τον αστακό και τον ιππόκαμπο. Με αυτό τον τρόπο προσπαθούμε να κάνουμε γνωστό το πρόβλημα και να στηρίξουμε την προσπάθεια της WWF δίνοντας 10% των εσόδων από τις συγκεκριμένες πωλήσεις», λέει η Μελίνα για την κίνηση που αποδεικνύει έμπρακτα την εμμονή του στο μότο Peace, Love and Sand.
Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί το ΘΕΜΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα