
είναι η σκηνή που βγαίνει όρθιος μέσα από τεράστιες φλόγες (δεν ήταν καμιά φωτίτσα του κινητήρα) από ένα αυτοκίνητο που κόπηκε στα δύο στο ύψος της πλάτης του και μισό ήταν πριν την μπαριέρα και το άλλο μισό στις φλόγες διαλυμένο μετά την μπαριέρα. Από όλο αυτό το χάος με φωτιά διαλυμένο αυτοκίνητο, τρομερό χτύπημα και αρκετή ώρα μετά, βγαίνει ένας πιλότο όρθιος και πηδάει την μπάρα. Ούτε σε ταινία δεν γίνονται αυτά. Έτσι όπως το έβλεπα live, το μπροστά μέρος που ήταν αυτός, απλά είχε γίνει κομματάκια σε φλόγες.
Αν κατάλαβα καλά το μονοθέσιο πέρασε μέσα από τις μπαριέρες και αν δεν υπήρχε το σύστημα HALO τότε τα πράγματα θα ήτανε δύσκολα. Καλή ανάρρωση στον πιλότο.
Μήπως αν υπήρχαν σειρές ελαστικών μπροστά από την μπαρτιερα ίσως να μην κοβόταν το μονοθέσιο του Γκροσαν, τα δε g Ήταν 53 όπως είπαν. Ας μην ξεχνάμε το φοβερό ατύχημα του Σένα που του στοίχισε την ζωή και το ατύχημα του Λαουντα στο Νιμπερκερ που βγήκε ζωντανός αλλά με καμένο πρόσωπο
Ήταν τυχερός γιατί μετά από τόσα g που δέχτηκε το σώμα του δεν λιποθύμησε και βγήκε μόνος του έξω
Η Φορμουλα1 δεν ειναι "αυτοκινητακια που τρεχουν". Ειναι κλαδος υψηλ.τεχνολογιας. Η Φεραρι εχει φθασει να ειναι η 20η μεγαλυτερη ιταλ. εταιρεια! Και ο ΡοςΝτενις ιδρυτης της καποτε μικρης Μακλαρεν, εχει στεφθει Σερ με προσωπ.περιουσια πανω απο 100Μ.
πραγματικά φοβερό ατύχημα! χρόνια έχουμε να δούμε μονοθέσιο να τυλίγεται στις φλόγες μετα από σφοδρή σύγκρουση όπως τυλίχθηκε η VF-20 του Romain... Ευτυχώς που αποφύγαμε τα χειρότερα χάρη στο halo και στην γρήγορη παρέμβαση του ιατρικού προσωπικού της πίστας...