Το μισοσκότεινο πρόσωπο της Ελένης Μενεγάκη
Το μισοσκότεινο πρόσωπο της Ελένης Μενεγάκη
Τα γέλια, η λάμψη, οι φιλικές συμβουλές, αλλά και τα νεύρα, οι προσβολές, τα καψώνια και άλλες καθημερινές ιστορίες τηλεοπτικής τρέλας όπως τις διηγούνται συνεργάτες που πέρασαν από το πλατό της εκπομπής και ήπιαν «Καφέ με την Ελένη»
UPD:
Όταν την πρωτογνώρισα ήταν η θεά μου. Αγαπησιάρα, με χιούμορ, να μου δίνει συμβουλές για τα προσωπικά μου, γιατί αυτό το ’χει: τρελαίνεται να μαθαίνει για τα ερωτικά σου και να σε κατευθύνει. Ισως γιατί έτσι αισθάνεται ότι έχει το πάνω χέρι, γιατί φυσικά η ίδια για τη ζωή της είναι σφίγγα. Πολύ σύντομα η μέχρι πρότινος θεά μου έγινε ο εφιάλτης μου», θα αποκαλύψει κάποια παλιά της συνεργάτιδα.
Η Ελένη Μενεγάκη όταν είναι στις καλές της είναι το πρόσωπο που βλέπει το κοινό της καθημερινά μπροστά στην κάμερα. Οταν, όμως, είναι στις κακές της κι έχει τα νεύρα της, απλώς απαγορεύεται να της μιλάς. Ακόμα χειρότερα να της κάνεις την όποια υπόδειξη, ακόμα και για το χρώμα του κραγιόν της. Η μέχρι σήμερα αρχισυντάκτριά της Ελένη Γελαλή είναι ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές: φροντίζει για τα θέματα και τη ροή της εκπομπής, ενώ λειτουργεί πυροσβεστικά ή ως γέφυρα μεταξύ της παρουσιάστριας και του υπόλοιπου team. Αν η προηγούμενη μέρα δεν πήγε καλά σε τηλεθέαση ή για κάποιον λόγο η Μενεγάκη έχει νεύρα, η Γελαλή σπεύδει να μεταφέρει στην ομάδα τις εντολές: «Μην τολμήσει κανείς να της μιλήσει σήμερα» ή «Σήμερα να μην κατέβει η τάδε στο πλατό.
Η Ελένη δεν θέλει να τη δει ούτε ζωγραφιστή», είναι κάποιες από τις χαρακτηριστικές φράσεις που συχνά-πυκνά μεταφέρει εκ μέρους της βασίλισσας η υπασπιστής-αρχισυντάκτρια. Κατά καιρούς, η Ελένη αποκτά εμμονή με κάποιον συνεργάτη της: είτε τον θέλει συνέχεια δίπλα της ως τον προσωπικό της ψυχαγωγικό «ανεβαστή» -βλέπε περίπτωση Μουτσινά- είτε θέλει να μην τον βλέπει μπροστά της, να μην του δίνει τον λόγο, να τον αντιμετωπίζει όπως έναν άσπρο τοίχο. Διάφοροι πανελίστες της έχουν περάσει από αυτή τη φάση ακόμα και για μήνες: να μην τους μιλάει χωρίς να ξέρουν το γιατί, χωρίς να δώσει ποτέ εξηγήσεις. «Η Ελένη δεν εξηγεί, τιμωρεί», θα περιγράψει εύγλωττα κάποιος.
Στην αστρολόγο, στη μαγείρισσα, στους πανελίστες, μέχρι και στη γραμματέα, η Ελένη, όπως λένε παλιοί συνεργάτες της, μπορεί να εκτοξεύσει προσβολές, διαταγές, ενίοτε και βρισιές. Τα περιστατικά πολλά και όλοι έχουν να διηγηθούν από ένα: «Είχαμε κανονίσει τα θέματα της εκπομπής από την προηγούμενη μέρα, τους καλεσμένους, τα βίντεο, όλα. Το επόμενο πρωί η Ελένη δεν ήταν στις καλές της.
Κάποια στιγμή σε ένα break, στα μέσα της εκπομπής, φωνάζει την αρχισυντάκτρια στο πλατό για να δουν μαζί τα επόμενα θέματα. Κατεβαίνει εκείνη, της δείχνει τα χαρτιά με τη σκαλέτα και ξαφνικά, σε έξαλλη κατάσταση, μπροστά στους καλεσμένους, της παίρνει τα χαρτιά από το χέρι, τα τσαλακώνει και τα πετάει στον αέρα ουρλιάζοντας «Να τα βάλεις στον... σου!». Εχουμε μείνει όλοι κόκαλο. Σκέψου ότι μέχρι χτες ήταν η ίδια που είχε συμφωνήσει με όλη τη θεματολογία. Αλλά έτσι είναι η Ελένη».
Η αλήθεια είναι ότι η Ελένη Μενεγάκη δεν είναι εύκολο να εμπιστευτεί ανθρώπους, ούτε φυσικά είναι υποχρεωμένη να γίνεται φίλη με τους συνεργάτες της. Σε πολλές περιπτώσεις έχει φιλική συμπεριφορά απέναντί τους κι αυτό δεν το αρνείται κανείς. Ο πρώην συνεργάτης της, Μιχάλης Ροδόπουλος, μας λέει: «Πρωτοσυναντηθήκαμε το φθινόπωρο του 1996. Εγώ υπεύθυνος καλεσμένων στον “Πρωινό καφέ” κι εκείνη η απόλυτη ξανθιά της πρωινής ζώνης. Με την Ελένη έκανα πολλή παρέα τότε. Διακοπές στο καινούριο σπίτι της στη Χαλκιδική, Σαββατοκύριακα στην Αράχοβα, στα μπουζούκια, στον Μαζωνάκη και στον Ρέμο, για μπάνιο στον “Αστέρα”, στη θέση του συνοδηγού εκείνη με ένα "take away" από το “Καστελόριζο” με γυαλιστερές και μύδια, να με μπουκώνει καθώς οδηγούσα, δεκάδες στιγμιότυπα μπλεγμένα ανάμεσα σε γέλια τρανταχτά, πολλά τραγούδια, μυστικά, κουτσομπολιά, υστερίες, ρουζ, μάσκαρα, αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και πολύ, πολύ φαγητό!».
Με το πέρασμα των χρόνων η Ελένη κλείνεται στον εαυτό της, φοβάται τις διαρροές για τη ζωή της από το επαγγελματικό της περιβάλλον, γίνεται κυκλοθυμική. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις πότε είναι στις στραβές της. «Το μάτι της γίνεται σχεδόν γυάλινο. Σε κοιτάζει αλλά δεν σε βλέπει. Είναι σαν να σκέφτεται πώς θα σε εκτελέσει. Το πιο τραγικό είναι πώς μεταμορφώνεται στην κάμερα. Εκεί που τη βλέπεις να γελάει τρανταχτά, μόλις η κάμερα κλείσει ξαφνικά βλέπεις δίπλα σου ένα άλλο πρόσωπο! Πολλές φορές με πρόσβαλε και στον αέρα. Με διέκοπτε ή μου έκανε επίτηδες άσχετες ερωτήσεις που δεν μπορούσα να απαντήσω αφού ήμουν απροετοίμαστη ή μου άλλαζε στο παρά πέντε της εκπομπής το θέμα μου, για να με εκθέσει.
Είναι μανούλα στα καψώνια. Το δε χαρακτηριστικό της όταν έχει νεύρα, είναι τα ρουθούνια της. Οταν τη βλέπαμε να τα ανοιγοκλείνει σαν ταύρος, ξέραμε τι βασανιστήρια μας περιμένουν», περιγράφει παλιά συνεργάτιδά της.
Το 2006, όλο το team έχει ταξιδέψει μέχρι την Κυλλήνη για να γίνει η μετάδοση της εκπομπής από εκεί. Η Ελένη Μενεγάκη, όπως περιγράφουν πρόσωπα που ήταν εκεί, βρίσκεται σε πολύ κακή διάθεση. Για μία εβδομάδα όλοι οι συνεργάτες της βρίσκονται σχεδόν κλειδωμένοι στα δωμάτιά τους, αφού η «αρχηγός» δεν επιτρέπει ούτε κουβέντες ούτε συναναστροφές. Βρίσκονται σε υπερένταση και είναι τέτοια η ψυχολογική τους πίεση που αρχίζουν τις πλάκες για να εκτονωθούν. Η φράση «Καλώς ήλθατε στο φέρετρο (αντί για θέρετρο) της Κυλλήνης» που θα εκτοξεύσει κάποιος από το team προκειμένου να αποδώσει τις συνθήκες πίεσης που βιώνουν, θα φέρει σε όλους γέλια υστερίας. Ενώ το τικ με το ανοιγοκλείσιμο των ρουθουνιών της παρουσιάστριας και ο «εγκλεισμός» της ομάδας στα δωμάτια του ξενοδοχείου θα φέρει τη φράση «Οδός Ρουθουνομάχων».
Φυσικά δεν είναι πάντα έτσι. Υπάρχουν και οι καλές στιγμές. Αυτές που σε αγκαλιάζει τρυφερά, σε βοηθά ψυχολογικά αλλά και οικονομικά. Η Δήμητρα Δάρδα, παλιά της συνεργάτιδα, πίνει νερό στο όνομά της όπως δηλώνει στο «thema people»: «Η Ελένη ήταν η χαρά της ζωής και μια σπουδαία φίλη. Στο σπίτι μου έχω μια φωτογραφία της σε σημείο που πάντα να τη βλέπω όπου κι αν βρίσκομαι στον χώρο... Είναι ο άνθρωπος που μου στάθηκε σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου και δεν καταδέχτηκε ποτέ ούτε ένα “ευχαριστώ”. Το σπίτι μου είχε καταστραφεί από τον μεγάλο σεισμό. Η Ελένη έδωσε τα λεφτά όχι μόνο για να νοικιάσω άλλο, αλλά και για όλο του τον εξοπλισμό. Ερχόταν σπίτι μου, έκανε πως κοιμάται και άρπαζε τους λογαριασμούς από την πόρτα του ψυγείου και τους πλήρωνε χωρίς να μου πει τίποτα. Αλλαξα ακόμη και θέση στους λογαριασμούς… Οπου κι αν τους έκρυβα, αυτή πάλι τους ξετρύπωνε χωρίς να την παίρνω είδηση».
Οι προστριβές, τα μούτρα, οι υστερίες, τα αδικαιολόγητα ξεσπάσματα και οι προσβολές εναλλάσσονται με τις μέρες της χαράς, των γέλιων, της ανθρώπινης πλευράς. Οι εντάσεις, όμως, μένουν: «Μια μέρα γίνεται meeting και η Μενεγάκη γίνεται έξαλλη με πανελίστρια που της αντιμίλησε.
Τη βρίζει και κάποια στιγμή της πετάει στο κεφάλι το κλασέρ. Οι φωνές ακούγονταν μέχρι το πλατό όπου γυριζόταν ζωντανά το “Κους Κους”, αφού βρισκόταν ακριβώς κάτω από την αίθουσα του meeting. Μπαίνει μέσα τότε κάποια κοπέλα από τη γραμματεία και τους λέει να μη φωνάζουν γιατί έχουν γίνει ρεζίλι. Η Ελένη με μάτια που βγάζουν φωτιές τη βρίζει στέλνοντάς τη να πάει, ε, να κάνει σεξ… αν με εννοείς». Η ίδια κοπέλα από τη γραμματεία έχει ζήσει πολλά τέτοια παρατράγουδα: κάποια στιγμή η Μενεγάκη της ζητά να της στείλει κάποια φαξ. Η κοπέλα τα στέλνει και κατευθύνεται στο γραφείο της παρουσιάστριας για να της επιστρέψει τα χαρτιά που έστειλε με φαξ. Καθώς αγνοούσε η ίδια τι σημαίνει, πρακτικά, «στέλνω φαξ», μόλις βλέπει τη γραμματέα με τα χαρτιά στο χέρι, πιστεύοντας ότι δεν τα έχει στείλει αφού τα κρατάει, τη βρίζει κατηγορώντας τη ότι «άλλα» πράγματα έχει στο κεφάλι της...
Κάποιοι μιλάνε για την «ερωτική» σχεδόν σχέση που έχει με τα λεφτά. Αν και μπορεί να φανεί γενναιόδωρη με συνεργάτες της ή αν της αγγίξεις κάποια ευαίσθητη ανθρώπινη χορδή, στις υποθέσεις της είναι δαιμόνια διαπραγματεύτρια χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα δικηγορική καθοδήγηση. Τα συμβόλαιά της είναι πανίσχυρα, νομικά δεμένα, με όρους ασυνήθιστα, ευνοϊκούς. Για παράδειγμα, λέγεται ότι το προηγούμενο συμβόλαιό της με τον ALPHA εκτός από παχυλές μηνιαίες απολαβές (μιλάνε για 100.000 ευρώ τον μήνα) προβλέπει μεν την παρουσίαση εβδομαδιαίας εκπομπής, εφόσον όμως συμφωνήσει και εκείνη στο κόνσεπτ της.
Στο συμβόλαιο που μόλις ανανέωσε με τον σταθμό του ALPHA, λένε ότι οι αποδοχές της είναι σχετικά μειωμένες, δεν συμπεριλαμβάνεται όμως ο όρος της έξτρα εκπομπής, και αν προκύψει τέτοια ανάγκη, τότε και οι αποδοχές της θα αυξηθούν αναλόγως. Αναμφισβήτητα η Ελένη είναι επαγγελματίας, με τις καλές και τις κακές της στιγμές, με την πίεση και τα ξεσπάσματα σε συνεργάτες που συνεπάγεται ο τηλεοπτικός πρωταθλητισμός. Το θέμα όμως είναι να κρατάς τις ισορροπίες και να θυμάσαι πού και πού ότι στις εκπομπές μπορεί ένας να είναι ο μπροστάρης, αλλά χωρίς ομάδα και κοινό το βασίλειο μένει χωρίς υπηκόους.
Η Ελένη Μενεγάκη όταν είναι στις καλές της είναι το πρόσωπο που βλέπει το κοινό της καθημερινά μπροστά στην κάμερα. Οταν, όμως, είναι στις κακές της κι έχει τα νεύρα της, απλώς απαγορεύεται να της μιλάς. Ακόμα χειρότερα να της κάνεις την όποια υπόδειξη, ακόμα και για το χρώμα του κραγιόν της. Η μέχρι σήμερα αρχισυντάκτριά της Ελένη Γελαλή είναι ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές: φροντίζει για τα θέματα και τη ροή της εκπομπής, ενώ λειτουργεί πυροσβεστικά ή ως γέφυρα μεταξύ της παρουσιάστριας και του υπόλοιπου team. Αν η προηγούμενη μέρα δεν πήγε καλά σε τηλεθέαση ή για κάποιον λόγο η Μενεγάκη έχει νεύρα, η Γελαλή σπεύδει να μεταφέρει στην ομάδα τις εντολές: «Μην τολμήσει κανείς να της μιλήσει σήμερα» ή «Σήμερα να μην κατέβει η τάδε στο πλατό.
Η Ελένη δεν θέλει να τη δει ούτε ζωγραφιστή», είναι κάποιες από τις χαρακτηριστικές φράσεις που συχνά-πυκνά μεταφέρει εκ μέρους της βασίλισσας η υπασπιστής-αρχισυντάκτρια. Κατά καιρούς, η Ελένη αποκτά εμμονή με κάποιον συνεργάτη της: είτε τον θέλει συνέχεια δίπλα της ως τον προσωπικό της ψυχαγωγικό «ανεβαστή» -βλέπε περίπτωση Μουτσινά- είτε θέλει να μην τον βλέπει μπροστά της, να μην του δίνει τον λόγο, να τον αντιμετωπίζει όπως έναν άσπρο τοίχο. Διάφοροι πανελίστες της έχουν περάσει από αυτή τη φάση ακόμα και για μήνες: να μην τους μιλάει χωρίς να ξέρουν το γιατί, χωρίς να δώσει ποτέ εξηγήσεις. «Η Ελένη δεν εξηγεί, τιμωρεί», θα περιγράψει εύγλωττα κάποιος.
Στην αστρολόγο, στη μαγείρισσα, στους πανελίστες, μέχρι και στη γραμματέα, η Ελένη, όπως λένε παλιοί συνεργάτες της, μπορεί να εκτοξεύσει προσβολές, διαταγές, ενίοτε και βρισιές. Τα περιστατικά πολλά και όλοι έχουν να διηγηθούν από ένα: «Είχαμε κανονίσει τα θέματα της εκπομπής από την προηγούμενη μέρα, τους καλεσμένους, τα βίντεο, όλα. Το επόμενο πρωί η Ελένη δεν ήταν στις καλές της.
Κάποια στιγμή σε ένα break, στα μέσα της εκπομπής, φωνάζει την αρχισυντάκτρια στο πλατό για να δουν μαζί τα επόμενα θέματα. Κατεβαίνει εκείνη, της δείχνει τα χαρτιά με τη σκαλέτα και ξαφνικά, σε έξαλλη κατάσταση, μπροστά στους καλεσμένους, της παίρνει τα χαρτιά από το χέρι, τα τσαλακώνει και τα πετάει στον αέρα ουρλιάζοντας «Να τα βάλεις στον... σου!». Εχουμε μείνει όλοι κόκαλο. Σκέψου ότι μέχρι χτες ήταν η ίδια που είχε συμφωνήσει με όλη τη θεματολογία. Αλλά έτσι είναι η Ελένη».
Η αλήθεια είναι ότι η Ελένη Μενεγάκη δεν είναι εύκολο να εμπιστευτεί ανθρώπους, ούτε φυσικά είναι υποχρεωμένη να γίνεται φίλη με τους συνεργάτες της. Σε πολλές περιπτώσεις έχει φιλική συμπεριφορά απέναντί τους κι αυτό δεν το αρνείται κανείς. Ο πρώην συνεργάτης της, Μιχάλης Ροδόπουλος, μας λέει: «Πρωτοσυναντηθήκαμε το φθινόπωρο του 1996. Εγώ υπεύθυνος καλεσμένων στον “Πρωινό καφέ” κι εκείνη η απόλυτη ξανθιά της πρωινής ζώνης. Με την Ελένη έκανα πολλή παρέα τότε. Διακοπές στο καινούριο σπίτι της στη Χαλκιδική, Σαββατοκύριακα στην Αράχοβα, στα μπουζούκια, στον Μαζωνάκη και στον Ρέμο, για μπάνιο στον “Αστέρα”, στη θέση του συνοδηγού εκείνη με ένα "take away" από το “Καστελόριζο” με γυαλιστερές και μύδια, να με μπουκώνει καθώς οδηγούσα, δεκάδες στιγμιότυπα μπλεγμένα ανάμεσα σε γέλια τρανταχτά, πολλά τραγούδια, μυστικά, κουτσομπολιά, υστερίες, ρουζ, μάσκαρα, αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα και πολύ, πολύ φαγητό!».
Με το πέρασμα των χρόνων η Ελένη κλείνεται στον εαυτό της, φοβάται τις διαρροές για τη ζωή της από το επαγγελματικό της περιβάλλον, γίνεται κυκλοθυμική. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις πότε είναι στις στραβές της. «Το μάτι της γίνεται σχεδόν γυάλινο. Σε κοιτάζει αλλά δεν σε βλέπει. Είναι σαν να σκέφτεται πώς θα σε εκτελέσει. Το πιο τραγικό είναι πώς μεταμορφώνεται στην κάμερα. Εκεί που τη βλέπεις να γελάει τρανταχτά, μόλις η κάμερα κλείσει ξαφνικά βλέπεις δίπλα σου ένα άλλο πρόσωπο! Πολλές φορές με πρόσβαλε και στον αέρα. Με διέκοπτε ή μου έκανε επίτηδες άσχετες ερωτήσεις που δεν μπορούσα να απαντήσω αφού ήμουν απροετοίμαστη ή μου άλλαζε στο παρά πέντε της εκπομπής το θέμα μου, για να με εκθέσει.
Είναι μανούλα στα καψώνια. Το δε χαρακτηριστικό της όταν έχει νεύρα, είναι τα ρουθούνια της. Οταν τη βλέπαμε να τα ανοιγοκλείνει σαν ταύρος, ξέραμε τι βασανιστήρια μας περιμένουν», περιγράφει παλιά συνεργάτιδά της.
Το 2006, όλο το team έχει ταξιδέψει μέχρι την Κυλλήνη για να γίνει η μετάδοση της εκπομπής από εκεί. Η Ελένη Μενεγάκη, όπως περιγράφουν πρόσωπα που ήταν εκεί, βρίσκεται σε πολύ κακή διάθεση. Για μία εβδομάδα όλοι οι συνεργάτες της βρίσκονται σχεδόν κλειδωμένοι στα δωμάτιά τους, αφού η «αρχηγός» δεν επιτρέπει ούτε κουβέντες ούτε συναναστροφές. Βρίσκονται σε υπερένταση και είναι τέτοια η ψυχολογική τους πίεση που αρχίζουν τις πλάκες για να εκτονωθούν. Η φράση «Καλώς ήλθατε στο φέρετρο (αντί για θέρετρο) της Κυλλήνης» που θα εκτοξεύσει κάποιος από το team προκειμένου να αποδώσει τις συνθήκες πίεσης που βιώνουν, θα φέρει σε όλους γέλια υστερίας. Ενώ το τικ με το ανοιγοκλείσιμο των ρουθουνιών της παρουσιάστριας και ο «εγκλεισμός» της ομάδας στα δωμάτια του ξενοδοχείου θα φέρει τη φράση «Οδός Ρουθουνομάχων».
Φυσικά δεν είναι πάντα έτσι. Υπάρχουν και οι καλές στιγμές. Αυτές που σε αγκαλιάζει τρυφερά, σε βοηθά ψυχολογικά αλλά και οικονομικά. Η Δήμητρα Δάρδα, παλιά της συνεργάτιδα, πίνει νερό στο όνομά της όπως δηλώνει στο «thema people»: «Η Ελένη ήταν η χαρά της ζωής και μια σπουδαία φίλη. Στο σπίτι μου έχω μια φωτογραφία της σε σημείο που πάντα να τη βλέπω όπου κι αν βρίσκομαι στον χώρο... Είναι ο άνθρωπος που μου στάθηκε σε μία από τις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου και δεν καταδέχτηκε ποτέ ούτε ένα “ευχαριστώ”. Το σπίτι μου είχε καταστραφεί από τον μεγάλο σεισμό. Η Ελένη έδωσε τα λεφτά όχι μόνο για να νοικιάσω άλλο, αλλά και για όλο του τον εξοπλισμό. Ερχόταν σπίτι μου, έκανε πως κοιμάται και άρπαζε τους λογαριασμούς από την πόρτα του ψυγείου και τους πλήρωνε χωρίς να μου πει τίποτα. Αλλαξα ακόμη και θέση στους λογαριασμούς… Οπου κι αν τους έκρυβα, αυτή πάλι τους ξετρύπωνε χωρίς να την παίρνω είδηση».
Οι προστριβές, τα μούτρα, οι υστερίες, τα αδικαιολόγητα ξεσπάσματα και οι προσβολές εναλλάσσονται με τις μέρες της χαράς, των γέλιων, της ανθρώπινης πλευράς. Οι εντάσεις, όμως, μένουν: «Μια μέρα γίνεται meeting και η Μενεγάκη γίνεται έξαλλη με πανελίστρια που της αντιμίλησε.
Τη βρίζει και κάποια στιγμή της πετάει στο κεφάλι το κλασέρ. Οι φωνές ακούγονταν μέχρι το πλατό όπου γυριζόταν ζωντανά το “Κους Κους”, αφού βρισκόταν ακριβώς κάτω από την αίθουσα του meeting. Μπαίνει μέσα τότε κάποια κοπέλα από τη γραμματεία και τους λέει να μη φωνάζουν γιατί έχουν γίνει ρεζίλι. Η Ελένη με μάτια που βγάζουν φωτιές τη βρίζει στέλνοντάς τη να πάει, ε, να κάνει σεξ… αν με εννοείς». Η ίδια κοπέλα από τη γραμματεία έχει ζήσει πολλά τέτοια παρατράγουδα: κάποια στιγμή η Μενεγάκη της ζητά να της στείλει κάποια φαξ. Η κοπέλα τα στέλνει και κατευθύνεται στο γραφείο της παρουσιάστριας για να της επιστρέψει τα χαρτιά που έστειλε με φαξ. Καθώς αγνοούσε η ίδια τι σημαίνει, πρακτικά, «στέλνω φαξ», μόλις βλέπει τη γραμματέα με τα χαρτιά στο χέρι, πιστεύοντας ότι δεν τα έχει στείλει αφού τα κρατάει, τη βρίζει κατηγορώντας τη ότι «άλλα» πράγματα έχει στο κεφάλι της...
Κάποιοι μιλάνε για την «ερωτική» σχεδόν σχέση που έχει με τα λεφτά. Αν και μπορεί να φανεί γενναιόδωρη με συνεργάτες της ή αν της αγγίξεις κάποια ευαίσθητη ανθρώπινη χορδή, στις υποθέσεις της είναι δαιμόνια διαπραγματεύτρια χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα δικηγορική καθοδήγηση. Τα συμβόλαιά της είναι πανίσχυρα, νομικά δεμένα, με όρους ασυνήθιστα, ευνοϊκούς. Για παράδειγμα, λέγεται ότι το προηγούμενο συμβόλαιό της με τον ALPHA εκτός από παχυλές μηνιαίες απολαβές (μιλάνε για 100.000 ευρώ τον μήνα) προβλέπει μεν την παρουσίαση εβδομαδιαίας εκπομπής, εφόσον όμως συμφωνήσει και εκείνη στο κόνσεπτ της.
Στο συμβόλαιο που μόλις ανανέωσε με τον σταθμό του ALPHA, λένε ότι οι αποδοχές της είναι σχετικά μειωμένες, δεν συμπεριλαμβάνεται όμως ο όρος της έξτρα εκπομπής, και αν προκύψει τέτοια ανάγκη, τότε και οι αποδοχές της θα αυξηθούν αναλόγως. Αναμφισβήτητα η Ελένη είναι επαγγελματίας, με τις καλές και τις κακές της στιγμές, με την πίεση και τα ξεσπάσματα σε συνεργάτες που συνεπάγεται ο τηλεοπτικός πρωταθλητισμός. Το θέμα όμως είναι να κρατάς τις ισορροπίες και να θυμάσαι πού και πού ότι στις εκπομπές μπορεί ένας να είναι ο μπροστάρης, αλλά χωρίς ομάδα και κοινό το βασίλειο μένει χωρίς υπηκόους.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα