Ο τραγουδοποιός βρήκε τη «Λόλα» του;

Ο τραγουδοποιός βρήκε τη «Λόλα» του;

Ο Κωστής Μαραβέγιας και η Ευγενία Δημητροπούλου εδώ και μερικές εβδομάδες είναι μαζί. Κι ας διστάζουν να το μοιραστούν ακόμη και με τους πιο κοντινούς ανθρώπους τους...

Ο τραγουδοποιός βρήκε τη «Λόλα» του;
«Κάποτε ήμουν ο τύπος που ήθελε να ερωτευτεί παράφορα τη λάθος γυναίκα. Τώρα είμαι ο ήρωας που έχει βουτήξει μέσα στη δημιουργία με οποιονδήποτε τρόπο και θέλει να μοιραστεί την εμπειρία του», έλεγε πριν από μερικούς μήνες σε συνέντευξή του σε μηνιαίο γυναικείο περιοδικό ο Κωστής Μαραβέγιας. Ποια ήταν η ερώτηση; Αν στην έμπνευση των τραγουδιών του βαρύνουν τα προσωπικά βιώματά του ή υπερέχει το φαντασιακό του. Λίγοι υποψιάστηκαν πως η αμφίσημη φράση του ίσως αναφερόταν στον άγνωστο ακόμη στο ευρύ κοινό χωρισμό του με την επίσης τραγουδοποιό Μόνικα. Ακόμη λιγότεροι ήταν εκείνοι που υπέθεταν πως μέσα σε μερικούς μήνες ο δημοφιλής τραγουδοποιός θα λαβωνόταν ξανά από τα βέλη του έρωτα. Το αν η Ευγενία Δημητροπούλου, η νεαρή ηθοποιός που όλοι εικάζουν πως έχει κλέψει την καρδιά του Κωστή Μαραβέγια, είναι η σωστή ή η λάθος γυναίκα, προφανώς θα το δείξει ο χρόνος, όπως βέβαια και τα επόμενα τραγούδια του αεικίνητου περφόρμερ. Αλλωστε, παρότι οι δυο τους κυκλοφορούν μαζί και φωτογραφίζονται δημόσια με διστακτικό, μα πλήρους φωτογένειας χαμόγελο αμηχανίας, δεν είναι οι τύποι που θα βγάλουν την ερωτική ζωή τους σε δημόσια θέα.

Πολλοί από τους ανθρώπους του κύκλου τους, οι οποίοι ομολογούν ότι «τους έχουμε δει μαζί, μάλλον είναι ζευγάρι, δεν τους έχουμε ρωτήσει κιόλας, αλλά έτσι δείχνει», αναρωτιούνται με ανάλογη κρυψίνοια αν ο δεσμός του φερέλπιδος τραγουδοποιού και της ενζενί ηθοποιού μπορεί να κατηγοριοποιηθεί στον φωριαμό με τις «σχέσεις rebound». Σε εκείνες δηλαδή τις, καταδικασμένες εν τη γενέσει τους, βραχυπρόθεσμες σχέσεις που κάποιος αποπειράται έπειτα από χωρισμό με έναν μεγάλο έρωτα. Εάν λάβει υπόψη του κανείς τα δημοσιεύματα που ήθελαν πριν από λίγους μόλις μήνες τη σφόδρα ερωτευμένη Ευγενία να κάνει πρόβα νυφικού για τον γάμο της με τον παραγωγό Δημήτρη Ξενάκη και τον Μαραβέγια να έχει βρει εδώ και χρόνια τη γυναίκα της ζωής του (ίσως και το καλλιτεχνικό alter ego του) στην προσφάτως θαλασσοδαρμένη τραγουδοποιό Μόνικα, τότε έχει κάθε λόγο να πιστέψει πως η σχέση τους δεν θα μακροημερεύσει.  Ή μήπως όχι;

Λέγεται πως η γνωριμία του δημιουργού της «Λόλας» -πρόκειται για την ύψιστη φαντασίωση, πρωταγωνίστρια και μούσα του πιο πρόσφατου άλμπουμ και βιβλίου του Κωστή Μαραβέγια- και της ελευθεριάζουσας στα όρια της νυμφομανίας τηλεοπτικής Αννας του «Νησιού» ξεκίνησε από τον θαυμασμό της δεύτερης προς τον πρώτο. Η αγνή θαυμάστρια του καλλιτεχνικού έργου του Μαραβέγια με τη φίνα φιγούρα κατάφερε να ξεχωρίσει από το ομογενοποιημένο πλήθος των κοριτσόπουλων που με πλείστη όση αφοσίωση τον ακολουθούν στις live εμφανίσεις του. Μια επίσκεψη στα παρασκήνια, ένας καφές και πολλά «μαραβέγειας» έμπνευσης τσιτάτα, όπως το «Οι σχέσεις μου πάντα ήταν σαν τις ρωσικές κούκλες, τις ματριόσκες. Η προσωπική σχέση είναι μια μικρή-μικρή κούκλα μέσα σε μεγαλύτερες. Και η πιο μεγάλη -που τις περικλείει όλες- είναι η μουσική» ήταν αρκετά για να ενδώσει η ταλαντούχα ηθοποιός στο ερωτικό αλύχτισμα του πληγωμένου τραγουδοποιού από τον χωρισμό του με τη Μόνικα. Τι άραγε σαγήνευσε την Ευγενία; Ισως ότι ο Μαραβέγιας δεν φοβάται, δεν δειλιάζει, δεν το βάζει στα πόδια. Σε παλαιότερη συνέντευξή της σε εβδομαδιαία free press εφημερίδα έχει, άλλωστε, αναγνωρίσει τον κάματο που αντιμετωπίζει κάθε άνδρας που θέλει να είναι μαζί της: «Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο για έναν άντρα να είναι μαζί μου. Το αναγνωρίζω και, παρόλο που δεν με ευχαριστεί, το σέβομαι. Αλλά δεν θέλω να μιλάω γι’ αυτά».




Η σημειολογία του Οιδίποδα

Λένε πως ο έρωτας είναι τυφλός. Τυφλός καταλήγει και ο Οιδίποδας όταν, αφού αντιλαμβάνεται την πλάνη του, μπήγει με μένος δύο πόρπες στα μάτια του. Τι σχέση έχει ο Οιδίποδας με τον έρωτα του Μαραβέγια και της Ευγενίας, θα αναρωτηθεί κανείς. Και με το δίκιο του. Ωστόσο, από μόνο του το γεγονός πως οι δυο τους επέτρεψαν στους φωτογράφους να τους απαθανατίσουν πρώτη φορά μαζί στο κοσμοπλημμυρισμένο κοίλον του Ηρωδείου μετά το πέρας της παράστασης «Οιδίπους Τύραννος» διά χειρός Τσέζαρις Γκραουζίνις στις αρχές  Σεπτεμβρίου μπορεί να λειτουργήσει σημειολογικά. Οπως ο ήρωας του σοφόκλειου δράματος τυφλώνεται μπροστά στην απόλυτη αλήθεια, έτσι κι ο Κωστής Μαραβέγιας με την Ευγενία Δημητροπούλου βαδίζουν πια μαζί, «τυφλοί» στο μονοπάτι του απρόσμενου έρωτα. Η εμφάνιση της ηθοποιού λίγες μόνον ημέρες αργότερα στο backstage του Ark Festival, όπου εμφανίστηκε μεταξύ άλλων και ο λαοπρόβλητος τραγουδοποιός, και η εκ νέου κοινή φωτογραφία τους που κυκλοφόρησε σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα έκαναν πολλούς να ανατρέξουν στον θησαυρό της ντόπιας λαϊκής σοφίας, ανασύροντας τη vintage παροιμία «ο κόσμος το ’χει τύμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι».

Εξάλλου οι έξοδοί τους σε μικρά και cosy εστιατόρια, σε live και μπαρ του κέντρου -ας μη λησμονούμε πως η Λαμιώτισσα ηθοποιός ανασύρει κατά το δοκούν σε συνεντεύξεις τις εξαρχιώτικες καταβολές της-, έχουν πείσει ακόμη και τους πιο διστακτικούς πως η τρυφερή φιλία του Κωστή και της Ευγενίας είναι το νέο φθινοπωρινό ειδύλλιο της «άλλης» σόουμπιζ. Αν μη τι άλλο, οι ακροάτριες του Μαραβέγια μπορούν να κοιμούνται ήσυχες, καθώς το καραβοτσακισμένο από τον πρότερο δεσμό είδωλό τους βρήκε έναν ραφινάτο ώμο να γείρει.  Ή, όπως θα έλεγε και ο ίδιος, μια ακόμη μικρή ματριόσκα για την προσωπική συλλογή του. Πολλοί αναρωτιούνται ήδη πώς άραγε να τα πηγαίνει με το κολλάρισμα των πουκαμίσων η νέα ματριόσκα. Διότι ο καλός της, όπως τα γεγονότα συντείνουν, έχει πολλά και χρωματιστά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ