"Γιατί δημοσίευσα τη φωτογραφία με τη Μενεγάκη"

"Γιατί δημοσίευσα τη φωτογραφία με τη Μενεγάκη"

Για πρώτη και τελευταία φορά, όπως τονίζει, απαντάει στο γιατί δημοσίευσε στο «ΟΚ!» τις φωτογραφίες που δείχνουν για πρώτη φορά τον Ματέο Παντζόπουλο και την Ελένη Μενεγάκη μαζί.       

"Γιατί δημοσίευσα τη φωτογραφία με τη Μενεγάκη"
Είναι σίγουρο ότι όταν μιλάς με τον Πέτρο Κωστό πουλο δεν βαριέσαι. Σε μια συνέντευξη ποταμό ο εκδότης μιλάει για την επιστροφή του στα τηλεοπτικά δρώμενα, το comeback της Ρούλας Κορομηλά και την κατάσταση της ελληνικής σόουμπιζ. Επίσης, για πρώτη και τελευταία φορά, όπως τονίζει, απαντάει στο γιατί δημοσίευσε στο «ΟΚ!» τις φωτογραφίες που δείχνουν για πρώτη φορά τον Ματέο Παντζόπουλο και την Ελένη Μενεγάκη μαζί.       

Θα ξεκινήσω από την επιστροφή σου στην τηλεοπτική πραγ ματικότητα. Γιατί το έκανες; 

Δεν το διάλεξα, ο Θέμος φταίει. Ο ALPHA μου είχε προτείνει να συμμετάσχω στην επιτροπή πολύ καιρό πριν  πριν καν ξεκινήσει το σόου  και είχα πει πως δεν ήθελα να το κάνω, γιατί εκείνη την εποχή δεν μου έβγαινε. Μου είχε γίνει και άλλη πρόταση, από τον ANT1, για το «Dancing with the stars». Κι εκεί είπα «όχι», γιατί ξέρω ότι εγώ μπορώ να κρίνω μόνο το ζεϊμπέκικο. Θα γελούσαμε…Τέλος πάντων, την ημέρα που θα ξεκινούσε το live show  όταν πλέον είχε αναλάβει η Ρούλα την παρουσίαση  διάβασα ότι είχε καλεσμένο τον Θέμο στην πρώτη εκπομπή, ως guest κριτή, και μου άρεσε η ιδέα. Τελικά, με πήρε τηλέφωνο το μεσημέρι η γυναίκα μου, η οποία είχε μιλήσει το πρωί με τη Ρούλα για να της ευχηθεί, και μου είπε ότι ο Θέμος δεν μπορούσε να πάει και ότι η Κορομηλά ήθελε να πάω εγώ. Βγήκα στο ραδιόφωνο, έκανα γκάλοπ με τους ακροατές, να πάω ή να μην πάω, και βγήκε συντριπτικά θετικό υπέρ τού να πάω. Πήγα λοιπόν εκεί κατά λάθος, αλλά πέρασα καλά. Φαίνεται ότι μου πήγαινε ο ρόλος του κριτή. Μετά, όταν μου έγινε επίσημα πρόταση από το κανάλι, έγινε μια οικογενειακή διαβούλευση, η ιδέα άρεσε στις κόρες μου κι έτσι έγινε μόνιμο. Αλλωστε, μετά από 20 χρόνια ραδιό φωνο και τέσσερις ραδιοφωνικούς σταθμούς που έχω φτιάξει, νομί ζω ότι έχω και τα προσόντα.  

Τελικά, το απολαμβάνεις. 

Ναι, γιατί πας εκεί για τέσσερις ώρες, ντύνεσαι ωραία, βλέπεις ωραίες μούρες, βλέπεις τα παιδιά να τραγουδάνε, να προσπαθούν να πετύχουν κάτι. Πού αλλού να βάλεις κοστούμι στην Ελλάδα; Πάντα με συγκινούσαν τα νέα παιδιά όταν έβλεπα τα διάφορα σόου. Βλέπεις στα μάτια τους αυτή τη θέληση, τη δίψα, την ορμή, την αθωότητα, αλλά και την κατεργαριά που έχεις στα 20 σου χρόνια, και αυτό με συγκινεί. Απλώς ξέρω ότι δύσκολα μπορείς να πετύχεις μέσα από την τηλεόραση όλη την υπόλοιπη ζωή σου, και δεν θα ήθελα να δημιουργώ σε κανέναν αυτή την ψευ δαίσθηση. Χαίρομαι να τους βλέπω να έχουν φιλο δοξίες, να κοντράρονται, αλλά να καταλαβαίνουν κιόλας ότι η ζωή είναι μακρύ αγγούρι. Απλώς, είναι πάρα πολύ δύσκολο το να πρέπει να πεις την αλή θεια σε κάποιον, ιδίως όταν αυτή είναι κακή. Να του πεις δηλαδή ότι δεν έχει ταλέντο, ότι δεν έχει φωνή. Δεν ξέρεις πώς θα το πάρει ο άλλος.  

Με τους άλλους κριτές πώς τα πας;  

Μια χαρά.   

Το ρώτησα αυτό γιατί ειπώθηκε ότι με τον Καπετανίδη είστε σε κόντρα. 

Κόντρα; Οχι, μωρέ. Ο Κώστας είναι μια χαρά παιδί. Απλώς του έχει κολλήσει πως πρέπει να αδυνατίσουν όλοι και εγώ του λέω πως αυτό το κόλλημα με τα κιλά είναι για το «Next top model». Αμα είναι έτσι, να στείλουμε τον Τερζή και τον Καρρά σε σπα. Είναι τρελό, είναι εκτός πραγματικότητας, να γίνονται θέμα οι «κόντρες» της επιτροπής. Δεν υπάρχουν κόντρες. Λέμε τι μας αρέσει, λίγο χαριτωμένα, καμιά φορά διαφωνούμε κιόλας, αλλά από εκεί και πέρα τι είναι μια κριτική επι τροπή; Ο Τζορτζ Κλούνεϊ με την Τζένιφερ Ανιστον για να γίνονται θέμα; Ασε που στην ουσία συμφωνούμε κιόλας. Ολοι το έχουν δει το έργο. Ξέρουν ποιοι είναι καλοί και ποιοι δεν είναι.  

Εχεις τσεκάρει ποιος θα νικήσει από όλους αυτούς; 

Προς το παρόν, τα κορίτσια μού φαίνονται καλύτερα. Τρία κορίτσια και ένα αγόρι έχω στο μυαλό μου. Δεν μπορώ, όμως, να πω τίποτε άλλο.  

Πώς σου φαίνεται η τηλεόραση; Αυτή παράγει πλέον το star system; 

Εννοείται. Δεν έχουμε σταρ γιατί δεν έχουμε κινηματογράφο. Στην ουσία ούτε τραγούδι έχουμε που να μετράει έξω από τα σύνορα. Καινούριους σταρ δύσκολα μπορούμε να βγάλουμε χωρίς μια ολοκληρωμένο σόου μπιζ, και έτσι μένει η τηλεόραση. Κουτσοί στραβοί στον Αγιο Παντελεήμονα. Συνυπάρχουν άνθρωποι με λάμψη και εγκέφαλο, με νούμερα τέταρτης διαλογής. Η κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Υπάρχουν ωραίες εκπομπές, το «Ράδιο Αρβύλα», ο Θέμος, ο Λάκης, και υπάρχει και ένα σκουπιδαριό. Αλλά μόνο τα ψώνια φταίνε; Αν ένας βγει και πει μια μαλακία, την άλλη μέρα τον κάνουν θεό στον δρόμο. Είναι περίεργο, αλλά νέοι σταρ δεν βγαίνουν. 

Γι’ αυτό μένουν πέντε-έξι μεγάλα ονόματα να ασχοληθείς στα περιοδικά; 

Εννοείται. Εδώ ούτε άντρα δεν μπορούμε να βγάλουμε σε εξώφυλλο. Δεν πουλάνε οι άντρες. Μόνο ο Σάκης καμιά φορά. Οι πιο πολλοί κριτικάρουν ότι παίζουν τα εξώφυλλα τους ίδιους. Ε, μόλις βάλεις νέο πρόσωπο, σου λέω κι εγώ, δεν σ’ αγοράζει ούτε η μάνα σου. Εχω την εντύπωση μετά από 22 χρόνια στις εκδόσεις ότι άλλα θέλουν κι άλλα λένε ότι τους αρέ σουν. Οπως οι Ιταλοί με τον Μπερλουσκόνι. Τον μαυρίζουν στα γκάλοπ και μετά τον βγάζουν παμψηφεί. Λες εγώ να μη βαριέμαι τους ίδιους και τους ίδιους; Δεν μπορώ να βγάζω ό,τι να ’ναι. Είμαι περίεργος να δω πώς θα πάει το «People» με την πυροσβέστη στο εξώφυλλο. Για μένα, ήταν η καλύτε ρη ιστορία σε περιοδικό τον τελευταίο καιρό. Ετσι πρέπει να είναι τα περιοδικά και έτσι θα ήθελα να είναι. Δυστυχώς, όμως, δεν μπορούν να είναι μόνο έτσι. 

Πώς είναι η κατάσταση στον Τύπο αυτή τη στιγμή; 

Υπάρχει κρίση. Μεγάλη κρίση. Οι μισοί Ελληνες έχουν γίνει εκδότες. Αλλος από ψώνιο, κι άλλος για να κάνει καμιά δου λειά. Εχουμε χίλια περιοδικά, σαράντα εφημερίδες, δώδεκα αθλητικές. Χίλιους εκατό ραδιοφωνικούς σταθμούς και πάμε λέγοντας. Υπάρχει κρίση εδώ και ενάμιση χρόνο, γιατί οι εται ρείες το πρώτο που έκοψαν ήταν η διαφήμιση, 30% κάτω. Τραβάμε ζόρι, αλλά ελπίζω ότι έτσι θα καθαρίσει και το τοπίο. 

Οι κόρες σου τι σου είπαν για το «Greek Idol»; 
 
Στις κόρες μου άρεσε, μου είπαν να πάω.  Αν δεν τους άρεσε και με κράζανε γιατί σε αυτή την ηλι κία τα παιδιά και κράζουν και έχουν κρίση, δεν θα πήγαινα.  
 
Περνάς καλύτερα από την προη γούμενη τηλεοπτική σου απόπειρα; 
 
Ναι, γιατί δεν έχω κανένα άγχος. Αλλος παρουσιάζει, άλλος έχει την ευθύνη. Εγώ βοηθάω. Είναι ευχάριστο. Αλλά το παίρνω και πατριωτικά, θέλω να πάει καλά. 
 
Είσαι ένας από τους ανθρώπους που έχουν αναδείξει πολύ την Τζούλια Αλεξανδράτου. Περίμενες ότι θα γυρίσει πορνό; 
 
Οχι. Πιστεύω ότι είναι η μοναδική, ή από τα πολύ λίγα κορίτσια στο modeling που μπορούσε να «τσακίσει». Αν η Τζούλια πήγαινε έξω  κάτι που της είχε πει πολύς κόσμος, στην Αμερική ή στην Αγγλία, εκεί όπου υπάρχει μόδα, θα πήγαινε πάρα πολύ καλά και θα έβγαζε και πολλά λεφτά. Μου θυμίζει αυτές τις Ρωσίδες και τις Τσεχοσλοβάκες, τα top models. Απ’ ό,τι φάνηκε, δεν ήθελε και διάλεξε άλλον δρόμο. Ο καθένας διαλέγει τον δρόμο που γουστάρει. Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο.

Μετά το «Greek Idol», αν σου ξαναγίνει πρόταση για τηλεόραση, θα το σκεφτείς; 
 
Αν τα οικονομικά δεδομένα είναι ίδια και τότε, όχι τηλεόραση θα έκανα, τζάμια θα καθάριζα. Γιατί να μην πήγαινα στην τηλεόραση; Νομίζω ότι μου ξανάρθε αυτή η διάθεση. Αλλωστε, καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή! Είναι και συμπλήρωμα εισοδήματος. Είναι μια εποχή που πρέπει να δουλεύεις διπλά, να σκάζεις και να κολυμπάς.  
 
Πολλοί θα ήθελαν να μάθουν γιατί στο τεύχος του «ΟΚ!» που κυκλοφόρησε έχεις εξώφυλλο την Ελένη Μενεγάκη με τον Ματέο Παντζόπουλο. Κάποιοι πίστευαν ότι δεν θα το κάνεις ποτέ, ίσως γιατί έχετε μια στενή σχέση λόγω κουμπαριάς. Τελικά γιατί το έκανες;  
 
Στο θέμα του Γιάννη και της Ελένης δεν έχω πει τίποτα και ούτε πρόκειται να πω. Ο καθένας καθορίζει την προσωπική του ζωή όπως γουστάρει. Σιχαίνομαι αυτούς που κάνουν ηθικές κρίσεις στους χωρισμούς. Επειδή κάποιοι βγήκαν και μου άσκησαν κριτική για τη στάση που κράτησα, θέλω να πω δυο πράγματα. Πρώτον, οι φωτογραφίες  από τη στιγμή που υπάρχαν  κάπου θα δημοσιεύονταν. Και με χειρότερο κείμενο μάλλον. Δεν μπορείς να τις εξαφανίσεις. Να τις αγόραζα και να τις έκαιγα; Αλλος θα τις έπαιρνε. Φωτογραφίες σε δημόσιο χώρο ήταν, σε ταβέρνα. Δεύτερον, έχω δεχτεί πάλι πολύ έντονη κριτική τα τελευταία χρόνια, στα όρια του κραξίματος, από εφημερίδες, περιοδικά και blogs ότι δεν έλεγα τίποτα για τη Μενεγάκη και ότι τα περιοδικά μου την καλύπτουν, την ωραιοποιούν και την ομορφαίνουν. Τώρα οι ίδιοι που πριν έλεγαν ότι κάνω εκδοτικό ατόπημα, τώρα μου λένε ότι κάνω κουμπαρικό; ΟK. Στην Ελλάδα ζούμε… Τζερτζελές να γίνεται. 
 
Να τελειώσουμε με την τρίτη συλλογή «Sweet & Sweat» που ετοιμάζεις… 
 
Τα δύο πρώτα compilations πήγαν πάρα πολύ καλά: τo πρώτο σάρωσε, το δεύτερο έγινε τριπλά πλατινένιο. Ηταν οι συλλογές με τις περισσότερες πωλήσεις που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια. Τις έκανα γιατί μου τις ζητούσαν χρόνια οι ακροατές. Εγώ ντρεπόμουν να παρουσιαστώ ως dj. Τελικά πείστηκα. Ετσι βγάλαμε το πρώτο «Sweet&Sweat, «τσάκισε», «τσάκισε» και το δεύτερο και τώρα έρχεται το τρίτο. Αυτό είναι άλλη μία προσπάθεια να αντιμετωπίσω την κρίση! Πέρα από αυτό, περνάνε και τα χρόνια και θέλω πια να κάνω σαν άντρας μερικές όμορφες μαλακιούλες που έχω ζηλέψει. Μ’ έχει φάει η σοβαροφάνεια και εμένα, μου φαίνεται, που είναι το εθνικό μας σπορ. Πιστεύω ότι τελευταίος θα γεράσει αυτός που έχει τα πιο πολλά παιδικά παιχνίδια. Υπάρχει όμως και ένα καλό στην όλη υπόθεση. Ενας φίλος μου, ο Τάσος Καραμήτσος, έχει δυο κόρες, φίλες της κόρης μου της Αμαλίας. Οταν ρώτη σε η μία την άλλη «τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς της Αμαλίας;», η άλλη απάντησε: «Είναι dj». Χάρηκα. Ανέβηκα τρία σκαλοπάτια… Τι να έλεγε; Οτι είμαι δημοσιογράφος;
Την επιστροφή της Ρούλας πώς την είδες; 
 
Είχε άγχος, σαν να μην είχε βγει ποτέ στην τηλεόραση. Το εκτίμησα αυτό. Στην αρχή ήταν έτοιμη να σκάσει, το ξεπέρασε όμως σ’ ένα τέταρτο. Η Ρούλα, ως γνωστόν, αντιμετώπισε μια σειρά από σοβαρά προβλήματα υγείας, τα οποία ξεπέρασε και επέστρεψε σαν να μην έλειπε ποτέ. ΟΚ, μεγάλωσε και αυτή όπως όλοι, αλλά ως παρουσιάστρια σε show είναι μακράν η πιο άνετη. Κοιτάζω και τους άλλους  τον Σάκη που ήταν πάρα πολύ καλός, τη Ζέτα Μακρυπούλια που χρειάζεται ακόμα πολλή προπόνηση γιατί μένει ακίνητη  και βλέπω ότι η Ρούλα «το έχει», το έχει από παλιά. Είναι τρελό να γράφουν για τους ανθρώπους ότι μεγάλωσαν, με εμπαθή τρόπο, γιατί εγώ τη βλέπω μια χαρά γυναίκα. Πετάει στο στέιτζ. Αν ήταν έτσι, η αμερικανική τηλεόραση πρέπει να στηθεί στα πέντε μέτρα, μια και όλοι σχεδόν οι παρουσιαστές των πρωινών της είναι πάνω από 50. Ο δε Λέτερμαν και ο Λένο είναι και πάνω από 60. Ο Λάρι Κινγκ κοντά στα 100. Αν υπάρχει θέμα, καλό είναι να το έχεις με την τηλεόραση, με το θέαμα, και όχι με την εμφάνιση των παρουσιαστών. Και το λέω γιατί οι ίδιοι που κρίνουν κάποιους για μεγάλους καταγγέλλουν και αυτούς που είναι όμορφοι αλλά δεν έχουν μυαλό, ταλέντο και ευφράδεια.  
 
Οι κριτικές ήταν άδικες για τη Ρούλα; 
 
Οι πιο πολλές κριτικές ήταν καλές, στη συντριπτική πλειοψηφία. Τώρα, υπάρχει βέβαια και η κυρία Διαμαντάκου. Πρέπει να το δεις σαν ένα φαινόμενο ξεχωριστό από μόνο του. Εχει πλάκα. Εγώ γελάω με τη στήλη της. Ξέρω από πριν τι ακριβώς θα γράψει και για ποιον. Είναι cult. Γι’ αυτό άλλωστε την αναπαράγουν μόνο τα μεσημεριανά. Εχει βάλει το πρόγραμμα «χολή και σημειολογία». Εχει ενταφιάσει τους πάντες, εκτός από τους φίλους της και τις εκπομπές που την καλούν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης