Θύμα της κρίσης και η Eurovision

Θύμα της κρίσης και η Eurovision

Ο ελληνικός διαγωνισμός για την επιλογή του τραγουδιού δεν θα θυμίζει σε τίποτα εκείνους των προηγούμενων χρόνων, ενώ περιορισμένα θα είναι και τα έξοδα αποστολής του καλλιτέχνη που θα μας εκπροσωπήσει στο Οσλο

Θύμα της κρίσης και η Eurovision
Κατά 60% μειώθηκε το φετινό budget για την ελληνική συμμετοχή στο πανηγύρι της Eurovision, η οποία έπεσε και αυτή θύμα της οικονομικής κρίσης. Ο προϋπολογισμός από το περσινό 1 εκατ. ευρώ μειώθηκε φέτος στις 400.000 για όλη τη διαδρομή του τραγουδιού, από τη νύχτα της επιλογής μέχρι τον τελικό του Οσλο στη Νορβηγία.

Σύμφωνα με πληροφορίες από το Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, ο φετινός διαγωνισμός δεν θα θυμίζει σε τίποτα τις φιέστες των περασμένων χρόνων, έστω κι αν από το κρατικό κανάλι υποστηρίζουν ότι τα τελευταία επτά χρόνια η Eurovision έφερε κέρδη για το κρατικό κανάλι. Κατ' αρχάς, η παρουσίαση των τραγουδιών δεν θα γίνει σε κάποιον νυχτερινό ναό όπως το «Αθηνών Αρένα», αλλά σε στούντιο στις 12 Μαρτίου, με πολύ λιγότερους καλεσμένους και όχι τις ορδές που συνέρρεαν τα περασμένα χρόνια.

Παρουσιάστριες της βραδιάς θα είναι η Ρίκα Βαγιάννη και η Τζένη Μπαλατσινού, σε έναν ιδιαίτερο ρόλο που μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστός. Στην εκδήλωση δεν θα υπάρχουν φαγητό και ποτό, θα θυμίζει αμυδρά έστω ένα σόου τύπου «X-Factor» με εξέδρες και σε αντίθεση με πέρυσι που οι καλεσμένοι ξεπερνούσαν τους 1.200 φέτος θα περιοριστούν στα 300 άτομα. Επίσης, δεν θα δαπανηθούν χρήματα για την παραγωγή video clip, αφού θα διανεμηθεί και θα παίζεται αυτό από την παρουσίαση των τραγουδιών. Σε ό,τι έχει να κάνει με τη φετινή αποστολή, δεν θα ξεπεράσει σε αριθμό τα 25 άτομα - σε αυτή θα συμπεριλαμβάνονται οι δημιουργοί ή ο δημιουργός του τραγουδιού, το μπαλέτο, οι τραγουδιστές που θα κάνουν τα δεύτερα φωνητικά, τυχόν μουσικοί και οι άνθρωποι της ΕΡΤ.

Από τη στιγμή που θα επιλεγεί ο καλλιτέχνης που θα μας εκπροσωπήσει, θα δοθεί ένα πάρτι το οποίο θα πληρώσει η δισκογραφική εταιρεία του, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι φέτος, εν αντιθέσει με τις τελευταίες χρονιές, δεν θα υπάρξει promo tour σε χώρες της Ευρώπης. Φυσικά, υπάρχει ένα ενδεχόμενο να επισκεφτούμε κάποιους κοντινούς προορισμούς όπως η Κύπρος και η Βουλγαρία, εφόσον όμως μας προσκαλέσουν, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα έχει κόστος στο budget της παραγωγής. Η όποια προώθηση θα γίνει την εβδομάδα του τελικού στη Νορβηγία, ενώ σύμφωνα με τα όσα ακούγονται οι φετινοί καλεσμένοι του τραγουδιστή που θα μας εκπροσωπήσει στις 29 Μαΐου στο Οσλο θα είναι πολύ λιγότεροι από αυτούς που πήγαν πέρυσι στη Μόσχα για να ουρλιάξουν «Σάκη!».

Αυτό φυσικά στην περίπτωση που περάσουμε στον τελικό, αφού θα προηγηθεί ο ημιτελικός της 25ης Μαΐου, εκεί όπου πέρυσι στη Μόσχα ήμασταν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι, με τις αδερφές Μαγγίρα να καρδιοχτυπούν από αγωνία. Δέκα καλλιτέχνες είχε επιλέξει αρχικά η ΕΡΤ για τον φετινό διαγωνισμό ύστερα από επαφές των υπευθύνων με εκπροσώπους της εγχώριας δισκογραφίας. Από την εβδομάδα που μας πέρασε έμειναν εννέα, αφού η υποψηφιότητα της Κατερίνας Αυγουστάκη απορρίφθηκε, επειδή το τραγούδι της είχε ήδη παιχτεί στο Βέλγιο, κάτι που απαγορεύεται από την ΕΡΤ.

Αυτοί που έμειναν είναι ο Γιώργος Αλκαίος & Friends, η Ελευθερία Ελευθερίου, το συγκρότημα Émigré, γνωστοί από τις εμφανίσεις τους με τον Αντώνη Ρέμο, ο Γιώργος Καραδήμας, το συγκρότημα Μέλισσες, ο Μάνος Πυροβολάκης, η Δέσποινα Ρίτσι, οι Second Skin και ο Χρήστος Χατζηνάσιος. Για πολλούς απουσιάζει το ηχηρό όνομα που θα έδινε το κάτι παραπάνω στην ελληνική συμμετοχή, είναι όμως νωρίς ακόμα για να βγουν οποιαδήποτε συμπεράσματα.

Η επιλογή θα γίνει με ψηφοφορία της κριτικής επιτροπής (ποσοστό 50%) και του κοινού (ποσοστό επίσης 50%), σε μια βραδιά πολύ λιτή που δεν θα θυμίζει σε τίποτα τις αλλοτινές φιέστες γι' αυτό το ευχάριστο μουσικό πανηγύρι.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης