Zendium: Η βιοεπιστήμη στο στόμα σου

Σε έναν κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται η στοματική σου υγιεινή γιατί να μένει πίσω;

Zendium: Η βιοεπιστήμη στο στόμα σου
Έχεις «έξυπνο» τηλέφωνο, «έξυπνη» τηλεόραση, ακόμα και «έξυπνο» ψυγείο ώστε να απολαμβάνεις στο έπακρο όλα όσα έχει να σου προσφέρει η τεχνολογία και να διευκολύνεις τη ζωή σου. Μήπως ήρθε η ώρα να βάλεις στη ζωή σου και την εξελιγμένη οδοντόκρεμα Zendium, ένα «science gadget» για τη στοματική σου υγεία; Σε ένα κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται ήρθε η ώρα να γνωρίσεις το ρόλο της Βιοεπιστήμης στη στοματική προστασία.

Πως «λειτουργεί» η Zendium

Η Zendium είναι μία οδοντόκρεμα που «λειτουργεί» με μηχανισμό προστασίας όπως του σάλιου. Το σάλιο από τη φύση του χρησιμοποιεί ένζυμα και πρωτεΐνες για να προστατεύει το στόμα από τα επιβλαβή βακτήρια, τα οποία προκαλούν προβλήματα στα δόντια και στα ούλα.

Πολλές φορές η ισορροπία των ενζύμων στο στόμα μας διαταράσσεται από διάφορες αιτίες, όπως ο τρόπος ζωής, το άγχος, το κάπνισμα και η διατροφή, κ.α. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το σάλιο μας να χάνει τη φυσική δύναμη άμυνας και προστασίας ενάντια στα βακτήρια, που προκαλούν προβλήματα στα δόντια και τα ούλα. Γι’ αυτό αξίζει να ενδυναμώνουμε τα ένζυμα στο στόμα μας. Κι αυτό μας προσφέρει η Zendium σε κάθε βούρτσισμα, καθώς περιέχει ένζυμα και πρωτεΐνες, ίδια με αυτά που χρησιμοποιεί το σάλιο για να βοηθά στην αποκατάσταση των φυσικών μηχανισμών προστασίας του στόματος από επιβλαβή βακτήρια. Πλέον το βούρτσισμα των δοντιών γίνεται με τον πιο φυσικό και αποτελεσματικό τρόπο.

Η Zendium είναι μια επαναστατική προσέγγιση στη στοματική προστασία, γιατί είναι η 1η οδοντόκρεμα που διατέθηκε στο εμπόριο παγκοσμίως που χρησιμοποίησε ένζυμα και πρωτεΐνες για την ενίσχυση της φυσικής άμυνας του στόματος.

Η ιστορία της καινοτομίας Zendium

H έρευνα πίσω από τη Zendium ξεκινάει στο εργαστήριο του μικροβιολόγου Dr. Henk Hoogendoorn. Στα πλαίσια της αναζήτησης για μία νέα οδοντόκρεμα, εμπνεύστηκε από εξελίξεις στον τομέα της μικροβιολογίας του στόματος.

Στη διάρκεια των ερευνών του, ανακάλυψε τους πιο σημαντικούς μηχανισμούς φυσικής άμυνας του στόματος και τα ένζυμα και πρωτεΐνες του σάλιου που συμμετέχουν σε αυτούς. Σε αυτή την ανακάλυψη, βασίστηκε η επαναστατική σύνθεση μιας οδοντόκρεμας που λειτουργεί σε αρμονία με το στόμα, ενισχύοντας τη φυσική του άμυνα. Έτσι δημιουργήθηκε η Zendium. Εμπνευσμένη από τη Βιοεπιστήμη και χρησιμοποιώντας ειδικά επιλεγμένα συστατικά, είναι ταυτόχρονα αποτελεσματική στην προστασία αλλά και ήπια για τη στοματική κοιλότητα. Προσφέροντας φυσική αντιβακτηριακή δράση,η Zendium διαθέτει ήπια σύνθεση, που σέβεται τους ιστούς της στοματικής κοιλότητας και γι’ αυτό είναι κατάλληλη και για πολύ ευαίσθητα στόματα

Κάνε το «τεστ» με το πορτοκάλι!

Η Zendium δεν αλλοιώνει τη αίσθηση της γεύσης αμέσως μετά το βούρτσισμα, που είναι απτή ένδειξη της ήπιας σύνθεσης που έχει. Αυτό μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος κάνοντας το «τεστ» με το χυμό πορτοκάλι. Δηλαδή, μετά το βούρτσισμα των δοντιών, αρκετές οδοντόκρεμες κάνουν το χυμό να έχει πικρή γεύση. Αλλά με τη Zendium, ο χυμός πορτοκάλι συνεχίζει να έχει τη γεύση που περιμένετε.

Best of Network