Πανελλαδικές: Η Ιστορία απαιτούσε κριτική σκέψη - Σαφή τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών

Πανελλαδικές: Η Ιστορία απαιτούσε κριτική σκέψη - Σαφή τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών

Οι υποψήφιοι διαγωνίστηκαν και στην Φυσική - Από όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης τα θέματα της Ιστορίας - Εφικτό το άριστα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών για τους καλά προετοιμασμένους μαθητές

Πανελλαδικές: Η Ιστορία απαιτούσε κριτική σκέψη - Σαφή τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών
Σε Ιστορία, Φυσική και Ανάπτυξη Εφαρμογών διαγωνίστηκαν σήμερα οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών. Για τα θέματα της Ιστορίας οι φροντιστές σχολιάζουν ότι κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη ενώ για το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών λένε΄οτι τα θέματα ήταν σαφή και ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής θα μπορούσε να γράψει και άριστα.

Το υπουργείο Παιδείας στις 10:30 έδωσε στη δημοσιότητα τα θέματα που επιλέχθηκαν για τους υποψηφίους.

Τα θέματα της Ιστορίας για τα ημερήσια σχολεία

Τα θέματα της Ιστορίας για τα εσπερινά σχολεία

Τα θέματα της Φυσικής για τα ημερήσια σχολεία

Τα θέματα της Φυσικής για τα εσπερινά σχολεία

Τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών για τα ημερήσια σχολεία

Τα θέματα της Ανάπτυξης Εφαρμογών για τα εσπερινά σχολεία

Απαιτούσαν κριτική σκέψη τα θέματα της Ιστορίας

Για την Ιστορία το πρώτο σχόλιο της ΟΕΦΕ ήταν ότι τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της εξεταστέας ύλης και απαιτούσαν κριτική σκέψη από τους υποψηφίους.

Κλείσιμο
Συγκριτικά, δε, με τα περσινά, τα φετινά θέματα χαρακτηρίζονται αντίστοιχης ποιότητας και ανάλογου βαθμού δυσκολίας, διαπίστωση που οδηγεί στην εκτίμηση ότι η προσέγγιση των θεμάτων στο μάθημα της Ιστορίας προϋποθέτει πλέον την κριτική ικανότητα των μαθητών και όχι απλώς τη στείρα αποστήθιση της ύλης.

Στην πρώτη ομάδα οι ερωτήσεις είχαν διατυπωθεί με σαφήνεια, ωστόσο προϋπόθεταν πλήρη αφομοίωση της διδαχθείσας ύλης και συνθετική ικανότητα για την απάντηση κυρίως στο θέμα Β1.

Στη δεύτερη ομάδα στα θέματα Γ1 και Δ1 που αφορούν στον σχολιασμό πηγών, δόθηκαν κατανοητά κείμενα που ωστόσο για την ουσιαστική επεξεργασία τους απαιτούσαν την καλή προετοιμασία των υποψηφίων.

Σαφή τα θέματα στις Ανάπτυξης Εφαρμογών

Για το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών η ΟΕΦΕ σχολιάζει ότι τα θέματα είχαν σαφείς εκφωνήσεις, δεν έκρυβαν παγίδες και κάλυπταν μεγάλο μέρος της ύλης.

«Ήταν ευκολότερα από άλλες χρονιές και ένας σωστά προετοιμασμένος υποψήφιος θα μπορούσε να αριστεύσει» σχολιάζει η ΟΕΦΕ.

Αναλυτικά ανά θέμα:

Θέμα Α: Απλά κομμάτια θεωρίας και μικρές εφαρμογές χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία
Θέμα Β: Το Β1 θέμα συμπλήρωσης κενών δεν θα προβληματίσει τους υποψηφίους. Το Β2 απαιτούσε να έχει κατανοηθεί η ύλη των υποπρογραμμάτων.
Θέμα Γ: Δομή επανάληψης χωρίς ακριβή αριθμό επαναλήψεων, θέματα που διδάσκονται στην αρχή της ύλης που δεν θα προβληματίσει τους υποψηφίους
Θέμα Δ: Θέμα με πίνακες και υποπρόγραμμα που απαιτεί λίγο προσοχή στην εισαγωγή των στοιχείων στον πίνακα ΒΑΘ. Απαιτούσε προσκεκτικό διάβασμα της εκφώνησης για να μην ξεφύγει κάποια λεπτομέρεια.

Οι εξετάσεις θα συνεχιστούν για τους υποψήφιους από τα Γενικά Λύκεια την Παρασκευή με Λατινικά (ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών), Χημεία (ΟΠ Θετικών Σπουδών) και Αρχές Οικονομικής Θεωρίας (ΟΠ Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής) και θα ολοκληρωθούν στις 18 Ιουνίου.

Την Τρίτη οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν στα μαθήματα ειδικότητας Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης, Στοιχεία Μηχανών, Ναυσιπλοΐα ΙΙ, Σύγχρονες Γεωργικές Επιχειρήσεις και Προγραμματισμός Υπολογιστών .
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης