Αδ.Γεωργιάδης: Στην Τρόικα η μείωση του ΦΠΑ στην ακτοπλοΐα

Αδ.Γεωργιάδης: Στην Τρόικα η μείωση του ΦΠΑ στην ακτοπλοΐα

Το θέμα της μείωσης του συντελεστή ΦΠΑ στην ακτοπλοΐα ώστε να δώσει «ανάσα» στο μεταφορικό έργο θα θέσει η κυβέρνηση στην Τρόικα.  Αυτό επεσήμανε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

Αδ.Γεωργιάδης: Στην Τρόικα η μείωση του ΦΠΑ στην ακτοπλοΐα
Το θέμα της μείωσης του συντελεστή ΦΠΑ στην ακτοπλοΐα ώστε να δώσει «ανάσα» στο μεταφορικό έργο θα θέσει η κυβέρνηση στην Τρόικα.  Αυτό επεσήμανε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Άδωνις Γεωργιάδης στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου.

«Έχω θέσει  ενδοκυβερνητικά το θέμα της μείωσης  του ΦΠΑ όσο αφορά τη μεταφορά φορτηγών  και ξενοδοχειακό κομμάτι. Θα το θέσει ο κος Καρατζαφέρης και στην Τρόικα. Το δημοσιονομικό  κόστος δεν είναι μεγάλο αφού δεν θα ξεπεράσει τα 40 εκ. ευρώ. Όμως  θα πρέπει να υπάρξει συνεννόηση με την Τρόικα. Είναι πολύ σημαντικό να το πετύχουμε αυτή τη στιγμή» και προσέθεσε:    

«Στόχος μας  να καταστήσουμε την ακτοπλοία βιώσιμη  και να το κόστος μεταφοράς προϊόντων  πιο ανταγωνιστικό.

Έκανα το Σάββατο  συνάντηση με την ΕΚΟ και τα Ελληνικά Πετρέλαια να δέχονται ένα  τμήμα των χρημάτων για τα καύσιμα  των πλοίων της ακτοπλοίας με την  εκχώρηση των συμβάσεων για εκτέλεση άγονων γραμμών.

Η ακτοπλοία  είναι στο κόκκινο και αυτό δεν το θέλουμε».
Κλείσιμο

Όσο αφορά τα θέματα της Ναυτιλίας ο υφυπουργός επεσήμανε:  

«Πήγα στην ΕΕΕ  όπου κάναμε μία δίωρη συζήτηση επί  όλων των ανοικτών θεμάτων και  για το πως θα συνεργαστούμε στα  θέματα ναυτικής εκπαίδευσης και  πως θα λύσουμε το ζήτημα της πειρατείας. Επίσης συζητήσαμε το είναι αυτό που κρατάει την ελληνική πλοιοκτησία μακριά από τα Ν/Ζώνη.

Οι Έλληνες  εφοπλιστές δεν είναι καθόλου  αδιάφοροι για όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα.

Θεωρώ αδιανόητο  γειτονικέ ς χώρες που δεν  έχουν τη ναυτιλία που έχει η Ελλάδα, να έχουν ναυπηγοεπισκευή  χωρίς να παρέχουν υψηλές υπηρεσίες και να περιμένουν στην σειρά δεκάδες πλοία ελληνικών συμφερόντων και εμείς να μην μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε.

Είχα συνάντηση  με τον κο Ανωμερίτη και καταλήξαμε σε  κοινή γραμμή για δραστηριοποίηση  και ενεργοποίηση της ΝΑΥΣΟΛ που  θα διαχειρίζεται όλη την περιοχή  της Ζώνης, γενικά.

Θα συναντηθώ  με όλους τους φορείς ώστε να υπογραφεί  ένα MOU μεταξύ εφοπλιστών και επιχειρήσεων-εργαζομένων. Όλοι έχουν συμφέρον να έχει η Ζώνη δουλειά.  

- Η ΕΕΕ μας  είπε ότι το πρόβλημα είναι  ότι μία απεργία θα κρατήσει  το πλοίο στη Ζώνη για περισσότερο  από τον προβλεπόμενο χρόνο.  Κανείς δεν δέχεται να μοιράζεται  τα πλοία του με τρίτους.  Δεν το ζουν πουθενά αλλού στον κόσμο. Το κόστος των εργασιών ετέθη αλλά ήταν δευτερεύων θέμα.

Θεωρούν τους τεχνίτες της Ζώνης μακράν τους καλύτερους στον κόσμο.

- Την Τρίτη  θα καλέσουμε τους δημάρχους  που έχουν αξιοποιήσει τις  προβλέψεις Καλλικράτη και έχουν προχωρήσει στον ορισμό Συμβουλίων για Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία για να τους δοθεί η διαχείριση. Είναι απόφαση από κοινού με τον κύριο Χρυσοχοίδη.  

-Αύριο πηγαίνω  στις Βρυξέλλες  για το Συμβούλιο  της Αλιείας όπου θα δω την  κυρία Δαμανάκη. Πως τα φέρνει ο καιρός!

Ξεκινάει η  συζήτηση για τον νέο κανονισμό  αλιείας. Θέλουμε να επιταχύνουμε την  απορροφητικό το πρόγραμμα της αλιείας 23 εκ. ευρώ. Οι εγκεκριμένες  πληρωμές είναι ήδη 20 εκ. ευρώ και πρέπει να πάρουμε άλλα τρία αλλιώς θα τα χάσουμε όλα.

Με το νέο έτος θα τα λέμε στο γραφείο μου επί της Γρ.Λαμπράκη. Δηλαδή θα βάλω μια ταμπέλα έξω από το γραφείο εδώ στο κτήριο της Ακτής Βασιλειάδη.

Ευελπιστούμε  ότι την άλλη εβδομάδα θα πάει το νομοσχέδιο της κρουαζιέρας στη  Βουλή Υπήρξε μία καθυστέρηση  λόγω της συνεννόησης με το υπουργείο Οικονομικών για θέματα θαλασσίου τουρισμού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης