Δύο καμπάνιες για το act4Greece

act4greece

Η μια καμπάνια αφορά την αναβίωση του κήπου- παιδικής χαράς της Ακροπόλεως και η δεύτερη καμπάνια αφορά την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του Ολύμπιον, ένα κτήριο της Θεσσαλονίκης συνδεδεμένο με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

Δύο καμπάνιες με εξαιρετικό ενδιαφέρον πρόκειται να «ανέβουν» στην πλατφόρμα act4Greece που έχει δημιουργήσει και στηρίζει η Εθνική Τράπεζα με την βοήθεια και συνδρομή αρκετών στρατηγικών εταίρων.

Η πρώτη καμπάνια έρχεται από τον τομέα του Περιβάλλοντος και της Αειφορίας και αφορά ένα πολύ σημαντικό project για την Αθήνα όπως είναι η αναβίωση του κήπου – παιδικής χαράς της Ακροπόλεως. Φορέας υλοποίησης του project είναι η Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού. Το δεύτερο project έρχεται από την Θεσσαλονίκη και αφορά τον τομέα του Πολιτισμού και της πολιτιστικής επιχειρηματικότητας. Πρόκειται για το project που έχει ως στόχο του, την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του ιστορικού κτηρίου Ολύμπιον. Ο φορέας της υλοποίησης του project είναι το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.


Στο σημείο αυτό δύο – τρείς σκέψεις που συνδέονται τόσο με τις καμπάνιες που ανεβαίνουν στη πλατφόρμα του crowdfunding της Εθνικής Τράπεζας όσο και με την προετοιμασία της έκθεσης του project στο ευρύ κοινό.
Για παράδειγμα, αν το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης δεν καταφέρει έγκαιρα μέσα από έξυπνες παρεμβάσεις / δράσεις να κινητοποιήσει τοπικές δυνάμεις – από τους σινεφίλ της πόλης μέχρι τους δήμους και την περιφέρεια- προκειμένου να το υιοθετήσουν και να το θεωρήσουν ως μια δικής τους υπόθεση τα πράγματα θα είναι δύσκολα για ένα κρατικό πολιτιστικό φορέα να πείσει την κοινωνία των πολιτών και να συγκεντρώσει χρήματα για ένα σκοπό που θα μπορούσε να χρηματοδοτηθεί από τον προϋπολογισμό του.

Συνήθως, projects που έρχονται από κρατικούς φορείς πολιτισμού – υπάρχει το παράδειγμα του ΚΒΘΕ- αποτυγχάνουν παταγωδώς. Στο χώρο του πολιτισμού το πιο επιτυχημένο παράδειγμα καμπάνιας που ανέβηκε στο act4Greece ήταν μια καμπάνια του σωματείου «Διάζωμα» - επικεφαλής του οποίου είναι ο Σταύρος Μπένος. Το «Διάζωμα» είχε καταφέρει να συνδεθεί με τοπικές δυνάμεις και να φέρει στο ταμείο του ακόμη και μικρά χρηματικά ποσά από μαθητές…

Best of Network

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

synthesi01

Το Κράτος ως Λερναία Ύδρα, όπως «λέει» και ο τίτλος του νέου βιβλίου του καθηγητή Γιώργου Δερτιλή – ένα δοκίμιο που περιγράφει επτά μορφές με τις οποίες μπορούμε σήμερα πλέον να σκεφτούμε το κράτος.

1
tombazis01

Ένα ιστορικός ελαιώνας στην παραθαλάσσια περιοχή Γαλατά Τροιζηνίας στην Βορειοανατολική Πελοπόνησσο απέναντι απο το όμορφο νησί του Πόρου φτιαγμένος από τον ναύαρχο της Επανάστασης  Εμμανουήλ Τομπάζη μας δίνει σήμερα ένα έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

lev01

Η κα Βάσω Βούζα-Κυρατζή συνάντησε στη πόλη των Γρεβενών τον σχεδιαστή Στέλιο Παπαλαμπρόπουλο και καρπός αυτής της συνάντησης η δημιουργική δουλειά που συνοδεύει μια παραγωγική προσπάθεια με επίκεντρο μια φάρμα λεβάντας.

1
barber0

Ποιόν εν τέλει εμπιστεύεται ένας κουρέας για να αφεθεί να δεχθεί τις υπηρεσίες ενός συναδέλφου του; Ένα ενδιαφέρον θέμα…με καλοκαιρινή διάθεση.

1
60147391_2214446438624038_8701900897598308352_n

Το εστιατόριο των αδελφών Κομπογιαννίτη στη περιοχή του παλιού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Καλαμάτας είναι ένας συνδυασμός γεύσεων που έρχεται από την τοπική παράδοση με την απαραίτητη τσαχπινιά της σύγχρονης δημιουργίας.

tsas

Ο Άγγελος Φωκιανός είναι ένας νέος Αθηναίος, επιχειρηματίας της γενιάς των 20plus αλλά και ένας επιχειρηματίας της «μιας ιδέας» -αρκεί εκείνη να βρει ανταπόκριση και να «δέσει» το ακροατήριο και πάνω σε αυτό να «χτίσει» την επιτυχία της.

jghmvew

Το Park your Cinema επιστρέφει στο Ξέφωτο του ΚΠΙΣΝ, με αφιέρωμα σε κλασικές κωμωδίες και αγαπημένες παιδικές ταινίες