Δύο τελευταίες παραστάσεις για το «Μαύρο Αίμα»
Δύο τελευταίες παραστάσεις για το «Μαύρο Αίμα»
Δύο ακόμη βραδιές έμειναν για την παράσταση που παρουσιάζεται στο υπόγειο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης
Δύο ακόμη βραδιές έμειναν για την παράσταση «Μαύρο Αίμα» που παρουσιάζεται στο υπόγειο του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης με τη Βίκυ Βολιώτη
Παράλληλα ρίχνει φως στο πρόσωπο της Κλυταιμνήστρας, την φορτισμένη αυτή αρχέγονη παράδοση της μητριαρχία που αποτέλεσε για χιλιετίες, τη συνέχεια του φυσικού κόσμου στην κοινωνία των ανθρώπων και κατασυκοφαντείται από τον άντρα, ο οποίος στέκει απέναντί της ζηλόφθονος και συμπλεγματικός.
Τον άντρα που, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, κατορθώνει να πείσει την ανθρωπότητα ότι είναι δημιούργημα ενός αόρατου πατέρα και όχι της μάνας που τον γέννησε. Ανήμπορος να γεννήσει ο ίδιος, δημιουργεί έναν κόσμο βασισμένο στην καταστροφή, στον πόλεμο και την αρπαγή. Η ιδιοκτησία ορίζεται ως υπέρτατη αρετή και ο πλούτος γίνεται αντίδοτο στον φόβο του θανάτου. Ο άντρας χτίζει έναν ολόκληρο πολιτισμό, πάνω στην περιφρόνηση της γυναίκας.
και τον Χρήστο Σαπουντζή. Το έργο που αντλεί το μεγαλύτερο μέρος του υλικού του από την Ορέστεια του Αισχύλου, θα ανέβει για δύο τελευταίες παραστάσεις σήμερα και αύριο σε σκηνοθεσία Τηλέμαχου Κρεβάικα και μουσική του The Boy. Το «Μαύρο Αίμα» εκτός από την Ορέστεια περιλαμβάνει κείμενα και αποσπάσματα του διεθνούς ρεπερτορίου.Παράλληλα ρίχνει φως στο πρόσωπο της Κλυταιμνήστρας, την φορτισμένη αυτή αρχέγονη παράδοση της μητριαρχία που αποτέλεσε για χιλιετίες, τη συνέχεια του φυσικού κόσμου στην κοινωνία των ανθρώπων και κατασυκοφαντείται από τον άντρα, ο οποίος στέκει απέναντί της ζηλόφθονος και συμπλεγματικός.
Τον άντρα που, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο, κατορθώνει να πείσει την ανθρωπότητα ότι είναι δημιούργημα ενός αόρατου πατέρα και όχι της μάνας που τον γέννησε. Ανήμπορος να γεννήσει ο ίδιος, δημιουργεί έναν κόσμο βασισμένο στην καταστροφή, στον πόλεμο και την αρπαγή. Η ιδιοκτησία ορίζεται ως υπέρτατη αρετή και ο πλούτος γίνεται αντίδοτο στον φόβο του θανάτου. Ο άντρας χτίζει έναν ολόκληρο πολιτισμό, πάνω στην περιφρόνηση της γυναίκας.
Το «Μαύρο Αίμα» είναι το πρόσωπο αυτής της γυναίκας. Το «Μαύρο Αίμα» είναι η δολοφονία της μητέρας. Η παράσταση αντλεί το μεγαλύτερο μέρος του υλικού της από την Ορέστεια του Αισχύλου. Το φωτογραφίζει και προσπαθεί να αναδείξει το αρνητικό του. Ρίχνει φως σ’ έναν κόσμο όπου οι εγκληματίες πολέμου δεν θεωρούνται ήρωες, η αρπαγή και η λεηλασία δεν είναι αρετές και η δολοφονία της μητέρας είναι το αληθινό προπατορικό αμάρτημα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα