Πόσους ίππους θα έχει το επερχόμενο Hyundai i20 N;

Πόσους ίππους θα έχει το επερχόμενο Hyundai i20 N;

Η Hyundai έχει πιάσει τον σφυγμό της αγοράς η οποία διψά για GTI τσέπης, τώρα όπου τα περισσότερα αυτοκίνητα λησπονούν την οδηγική απόλαυση προς τέρψιν της χρηστικότητας. Η σειρά επιδόσεων N λοιπόν θα αποκτήσει σύντομα και μικρότερο σε διαστάσεις εκπρόσωπο, τον φονέα γιγάντων με τον κωδικό i20 N.

Πόσους ίππους θα έχει το επερχόμενο Hyundai i20 N;
Οι κατάσκοποι μας εντόπισαν το i20 N στο Nurburgring την περασμένη εβδομάδα, ενώ κάποιος ανεξάρτητος σχεδιαστής αποφάσισε να απεικονίσει το αυτοκίνητο παραγωγής με βάση αυτό που είδε στο “Ρίνγκ”. Ο Κλέβερ Σίλβα πήγε στην Behance για να αποκαλύψει το πως θα φαίνεται το i20 N. Από την άλλη πλευρά, η Hyundai εμπνέεται αν οι σχεδιαστές αποτύπωσαν το i20 N με πιο επιθετικό στυλ απ ότι στην πραγματικότητα θα υιοθετεί. Το εσωτερικό αναμένεται να χρησιμοποιήσει έγχρωμες ραφές και ζώνες ασφαλείας στο χρώμα του αμαξώματος εκτός από ένα τιμόνι με επίπεδη βάση και επενδύσεις Alcantara.



Ξεκινώντας από τους τροχούς και τους προβολείς ομίχλης, το i20 N δανείζεται την αισθητική των μοντέλων Ν της φίρμας. Η μπροστινή μάσκα φαίνεται να είναι εμπνευσμένη από το i20 του 2019, κλέβοντας στοιχεία από το i30 Fastback. Επίσης θα συναντήσουμε και τα χαρακτηριστικά μαύρα βαμμένα τμήματα όπως και τις αεροδυναμικές βελτιώσεις, εννοείται με το μικρό σπόιλερ εμπρός. Το supermini της Hyundai έχει μια επιτυχημένη εμπορική πορεία γι αυτό ίσως το λόγο κατασκευάζεται σε μέρη όπως η Ινδία, η Τουρκία, η Αλγερία και το Ιράν. Το i20 θα είναι επίσης διαθέσιμο με αυτόματο κιβώτιο DCT, κάτι που η Hyundai δοκιμάζει στα i30 N και Veloster N. Τι μπορούμε να περιμένουμε όμως κάτω από το καπό του i20 N; Τα βρετανικά μέσα ενημέρωσης αντιλαμβάνονται ότι η Hyundai προσβλέπει σε “τουλάχιστον 250 ίππους” και σε αυτό το επίπεδο, το i20 N θα ταιριάζει με την πρώτη έκδοση του i30 N. Δεν είναι γνωστό αν οι μηχανικοί προχωρούν με τον 2.0 T-GDI ή κάποιον άλλο με λιγότερους από τέσσερις κυλίνδρους και υπερσυμπιεστή, αλλά και πάλι, η συγκεκριμένη απόδοση κάνει το i20 N μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική λύση απέναντι στα Renault Clio RS και Ford Fiesta ST. Ένα ηλεκτρονικό διαφορικό για τον μπροστινό άξονα, θερινά ελαστικά με προσανατολισμό στις επιδόσεις, σκληρότερη ανάρτηση και επιλογέα ταχυτήτων με μικρές διαδρομές επιβεβαιώνονται ήδη. Με βάση τις φωτογραφίες του δοκιμαστικού μουλαριού, η Hyundai βελτίωσε επίσης τη ακαμψία του i20 N με μια μπάρα θόλων στο εσωτερικό.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης