Αλλαγή πλάνων στη Maserati

Maserati-chariatis-1000a

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Maserati, η ιταλική φίρμα, που δεν περνά και την καλύτερη οικονομική της περίοδο, δεν πρόκειται στο άμεσο μέλλον να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο, το οποίο να τοποθετείται σε μικρότερη κατηγορία από την αντίστοιχη της Levante.

Όλα τα παραπάνω έρχονται σε αντίθεση με τα αρχικά πλάνα για την παραγωγή νέων μοντέλων της ιταλικής φίρμας που είχαν ανακοινωθεί το 2018, καθώς ο νυν Διευθύνων Σύμβουλος Harald Wester τόνισε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι μικρότερα μοντέλα από τα ήδη υπάρχοντα δεν ταιριάζουν με την premium εικόνα της. Επίσης επανέλαβε ότι τα μικρότερης κατηγορίας μοντέλα έχουν και χαμηλό περιθώριο κέρδους. Ωστόσο, δεν είναι ξεκάθαρο εάν η νέα δήλωση του Wester αποτελεί μία οριστική απόφαση για να μπει στο συρτάρι το όποιο σχέδιο δημιουργίας ενός κόμπακτ crossover. Να θυμηθούμε ότι την προηγούμενη χρονιά η φίρμα από τη Μόντενα είχε ανακοινώσει στα πλάνα της την δημιουργία ενός μικρότερου από τη Levante crossover μοντέλου, το οποίο θα βασιζόταν επάνω σε μία νέα πλατφόρμα, θα διέθετε κινητήρα τεχνολογίας plug-in hybrid, καθώς και σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3.

Πλέον, το μοντέλο που όλοι περιμένουμε είναι φυσικά η Alfieri, με το κουπέ μοντέλο να κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης του 2020, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του 2022. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, η Maserati από το 2021 δεν θα εφοδιάζεται με τα μηχανικά σύνολα της Ferrari, μετά την απόφαση της εταιρείας από το Μαρανέλο να σταματήσει την συνεργασία της. Μέχρι σήμερα η Ferrari κατασκευάζει V6 και V8 κινητήρες για τα μοντέλα Ghibli, Quattroporte, Levante, GranTurismo και GranCabrio.

ΣΧΟΛΙΑ (11)

Ρε καραγκιοζάκο

Γελοιοποιείσαι!Εξακολουθείς να συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα μεταξύ τους.Συγκρίνεις supercars με γρήγορες λιμουζίνες,συγκρίνες Χ5 με το ΧC60 που είναι μια κατηγορία παρακάτω,εξ ου και το 2λιτρο μοτέρ.Η βιομηχανία της Αγγλίας κατέβασε ρολά πρίν 25 χρόνια και εσύ εξακολουθείς να πιστεύεις οτι ακόμα φτιάχνουν αυτοκίνητα.Μάθε οτι η bentley bentuaya,όπως και η Flying spur, βασίζονται εξ ολοκλήρου στα Q7 και Α8 αντίστοιχα.Φαίνονται και με το μάτι.Μάθε οτι οταν η Vag αγόρασε την bugatti,αγόρασε ουσιαστικά μόνο το σήμα γιατί απλά bugatti δεν υπήρχε.Αυτό που βλέπεις σήμερα είναι εξ ολόκλήρου γερμανικό κατασκεύασμα.Οπως φουλ γερμανική είναι και η lambo Urus.Ή μηπως πιστεύεις οτι την είχαν σχεδιάσει οι ιταλοί από το '97 και αποφάσισε η Vag να την βγάλει τώρα στην παραγωγή;20 χρόνια μετά;Επίσης η Amg, που τόσο πολύ χλευάζεις προμηθεύει με μοτέρ την pagani.Μάθε ότι πέραν της εμφάνισης,η Rolls κρύβουν μέσα τους bmw.Δεν υπάρχει πουθενά Αγγλία.Καταλαβαίνω ότι δεν έχεις από που να το πιάσεις,μόνο η φερραρι σας έμεινε(η οποία τρώει γερμανικά χαστούκια στην F1)ΔΥΣΤΥΧΩΣ όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ.ΕΙΣΑΙ ΑΓΡΙΑ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ/ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΣΟΥ.

@***

Σώπα καημένε!Σε προσγείωσα στην πραγματικότητα και θα βγάλεις και γλώσσα από πάνω!Οι εγγλέζοι δεν έχουν αυτοκίνητα-και γενικώς βιομηχανία από το 1990 και εσύ 30 χρόνια μετά ζούσες στο παραμύθι σου!Και οι ιταλοί βέβαια κρατιούνται με τα πάντα και το 500άρι.Επίσης για να ολοκληρώσουμε την εκμάθηση μάθε και αυτό:ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.Η ferrari ας πουμε ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ με την S class.Εντελώς άλλη φιλοσοφία και εντελώς άλλοι κόσμοι.Αν όμως γινόταν ποτέ τέτοια σύγκριση θα γελούσαν και οι πέτρες για την φτηνιάρικη ιταλική πλαστικούρα που πωλείται ένα σκασμό λεφτά λόγω ....σπανιότητας και συναισθήματος!Επειδή όμως οι ιταλοί πλήρωναν καλά,δεν παίχτηκε ποτέ αυτή η κωμωδία.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΞΑΝΑ.

***

Εγω φταιω που ανοιξα κουβεντα με ενα ΗΛΙΘΙΟ. Για ΟΛΕΣ τις γερμανικες κονσερβες θα σου κατεβασω το απλο 488- ουτε καν το pista- να πας για υπνο. Γιατι αμα κατεβασουμε κανα 812, κανα F8 η κανα SF90 θα βαλετε ολοι μαζι τα κλαμματα και θα τρεχετε στη μαμα σας να βγαλει την 911 στην 8957469852 παραλλαγη της, κακομοιρηδες. Που μας προσγειωσες κιολας τρομαρα σου με τις κονσερβες που σε χρεωνουν 5 φορες παραπανω ΩΣ ΚΟΡΟΙΔΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ για να σου πουλανε χειροτερα αυτοκινητα απο πχ τα Volvo και καλα ως premium. 100 χιλιαρικα ξεκιναει λεει το X5- τσαμπα πραμα- και θες κανα 20αρι εξτρα να το κανεις αμαξι (και το τασακι εξτρα δε χρεωνουν κοροιδο) με 3,0 κινητηρα και 265 αλογα την ωρα που το XC 60 κανει με διλιτρο τα μισα λεφτα στη πλουσια εκδοση του εχει 310 αλογα (50 παραπανω) και 40 χιλιαρικα φθηνοτερο απο τη βασικη εκδοση του τενεκε! 75 χιλιαρικα το S9 τουλαχιστον τα διπλα οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ της Benz. 90 χιλιαρικη η F-Type, τα διπλα ο υπερτιμημενος σκαραβαιος της Porsche.. Μη πουμε για τα πειραγμενα προγραμματα στους ρυπους που σας κυνηγαει ο μισος πλανητης σαν ΚΟΙΝΟΥΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ που εισαστε και σας εχουν μουρλανει στα προστιμα. Ειναι δε τοσο μεγαλο το innovation των Γερμανων που απλα επειδη ειναι αχρηστοι μονο να αγοραζουν μπορουν, ΝΟΜΙΖΩΝΤΑΣ οτι επειδη εχουν τις μετοχες της Ben της RR η της Lambo αυτοματα αυτα εγιναν και Γερμανικα αυτοκινητα. Ειναι σα να παρει ο Λατσης αυριο τη Ρεαλ και ο Μαρινακης της Μπαρτσελονα και να μας λες οτι το ελληνικο ποδοσφαιρο εχει 13+5 Champions League επειδη απλα εχουν τις μετοχες. Τοσο παραμυθι σας εχουν ταισει, ειναι εκπληκτικο ποσο καθυστερημενοι εισαστε! ΟΛΑ τα βρεττανικα Brand φτιαχνωνται στην Αγγλια με Αγγλους σχεδιαστες σε Αγγλικα εργοστασια. Το μονο που εχει συνεισφερει η γερμανια ειναι το οικονομικο μιας και μεχρι εκει φτανουν. Γιατι αν εφταναν παραπανω θα τα εκαναν μονοι τους δε θα ετρεχαν ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΟΥΝ στους αλλους! Για καθε i8 θα σου κατεβαζω μια Portofino να κλαις. Για καθε 650 η καθε SL μια 812 Superfast να καταλαβετε ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΚΕΦΑΛΟΙ το σημαινει GT. Για καθε AMG που μας πρηξατε τοσα χρονια με τα 550 αλογα θα σου τριβω στη μουρη το V12 της GTC4 Lusso με τα 690 αλογα στις 8250. Αμα παει η κοσερβα 8250 θα ανοιξει σα κομποστα.. Η δε BMW στις μηχανες ακομη βγαζει το πρωτοποριακο δικυλικνδρο BOXER!!! -ενα αιωνα πισω στις μηχανες της- γι αυτο και ετρεξε να παρει τη Ducati μπας και δει ασπρη μερα. ΣΑΝΔΑΛΙ ΚΑΛΤΣΑ ΛΕΜΕ..(και πλυντε και κανα ποδι, βρωματε ξυγκι-λουκανικο-στρουντελ ολοι σας).

@***

Οι Γερμανοι αυτη τη στιγμη εχουν Lamborghini,Βugatti,Βentley,Porsche,Bmw i8,8series,R8,Merc Amg Gt.Ενα τα λες εσυ αυτα;

***

Μονο 2 αναφορες για το ποσο προβλημα εχει το Gruppo σημερα? Η μια στο χιλιογραμμενο αρθρο για το ποσο χαλια ειναι το panda και η αλλη για τη Maserati. Η δε πρωτη ειναι διπλα διπλα με αρθρο: πως να διαλεξετε το καλυτερο καρπουζι. Τι εγινε ρε παιδια οικονομια στη χολη κανουμε, 3 μερες τωρα για την FCA ουτε ενα κανονι μια εξαγορα μια πλημμυρα, ενα σεισμος, μια καταστροφη κατι τελος παντων Μιλαμε για δημοσιογραφια οχι αστεια! ΥΓ Κοψτε ραψτε σχολια. Μου φτανει οτι τα διαβαζετε εσεις μη μας περνατε ολους για προβατα

@.....

Η maserati εκτός του ότι έχει μείνει πίσω από τον ανταγωνισμό σε θέματα ποιότητας και τεχνολογίας,έχει και την αρχαιότερη γκάμα στην κατηγορία.Και όταν λέω κατηγορία,εννοώ mercedes-bmw,άντε μέχρι porsche.Η αδυναμία τους είναι εμφανέστατη.Ολα τ'άλλα- και καλά τα μικρότερα μοντέλα δεν ταιριάζουν με το ίματζ κτλ- να 'χαμε να λέγαμε...Ποιό ίματζ της;Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν που βρίσκονται.Καράβι ακυβέρνητο είναι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

191203095338_227632_New_Volvo_XC40_T5_plug-in_hybrid

Τεχνολογία και ασφάλεια πάνε χέρι-χέρι στα αυτοκίνητα της Volvo. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για το XC40 και φτάνει στο απόγειό του στην κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση Τ5 των 262 ίππων.

gla1

Η νέα GLA έχει: Εντονότερο χαρακτήρα, μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη ασφάλεια. Το όγδοο μοντέλο, συμπληρώνει την νέα Compact γενιά των αυτοκινήτων της Mercedes-Benz και είναι επίσης και το entry-level στην οικογένεια μοντέλων SUV της μάρκας.