Τι έψαξαν περισσότερο online οι Eλληνες καταναλωτές το 2013

Τι έψαξαν περισσότερο online οι Eλληνες καταναλωτές το 2013

Εκτός των παραδοσιακά δημοφιλών στο online εμπόριο προϊόντων τεχνολογίας, σημαντική άνοδο σημειώνουν αρκετές άλλες κατηγορίες ειδών, τα οποία στο παρελθόν οι καταναλωτές στην ελληνική αγορά δεν αναζητούσαν μέσω του Internet

Τι έψαξαν περισσότερο online οι Eλληνες καταναλωτές το 2013
Κόντρα στη γενικότερη οικονομική κρίση και τη συνεχιζόμενη ύφεση που πλήττει την αγορά, το 2013 ήταν μία πολύ καλή χρονιά για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, με το ρυθμό ανάπτυξης να φτάνει το 25% σε σχέση με το 2012 και σημαντικές προοπτικές για περαιτέρω αύξηση των μεγεθών στο μέλλον.

Γενεσιουργός αιτία αυτής της εξέλιξης ήταν βέβαια η ίδια η οικονομική κρίση, που έχει κάνει τους περισσότερους να αναζητούν προσεκτικότερα καλύτερες τιμές, να συγκρίνουν προϊόντα, να ψάχνουν για τυχόν προσφορές και να αξιοποιούν πιο δυναμικά το κανάλι των online πωλήσεων.  
Επίσης, η ολοένα αυξανόμενη προτίμηση των Ελλήνων χρηστών για τις online αγορές έχει ως επακόλουθο την αντίστοιχη αύξηση των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Κλείσιμο

Μάλιστα, εκτός των παραδοσιακά δημοφιλών στο online εμπόριο προϊόντων τεχνολογίας, σημαντική άνοδο σημειώνουν αρκετές άλλες κατηγορίες ειδών, τα οποία στο παρελθόν οι Ελληνες καταναλωτές δεν αναζητούσαν online. Η τάση αυτή είναι ενδεικτική για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, καθώς δείχνει ότι ο καταναλωτής ξεπερνάει ορισμένες προκαταλήψεις σε σχέση με ποια προϊόντα μπορεί να αγοράσει από ηλεκτρονικά καταστήματα και σταδιακά διευρύνει τη γκάμα των αναζητήσεων του και των αγορών από το Internet.

Ενδεικτικά, ορισμένες τέτοιες κατηγορίες είναι τα χριστουγεννιάτικα δέντρα και ο στολισμός (111%), τα προϊόντα ομορφιάς (98%), τα χαλιά (112%), τα εργαλεία και ο ρουχισμός εργασίας (130%), τα είδη βρεφικής περιποίησης (162%) και τα λευκά είδη (101%).
Πιο συγκεκριμένα και ανά κατηγορία στα προϊόντα τεχνολογίας, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Skroutz.gr και προέκυψαν από τις 87,9 εκατομμύρια αναζητήσεις προϊόντων μέσα από τις σελίδες του, αυτά τα όποια έψαξαν περισσότερο οι Ελληνες on line καταναλωτές το 2013 ήταν:

-Στα κινητά τηλέφωνα, το Samsung Galaxy S III των 16 Gb.
-Στα tablets, το iPad mini Wifi 16 Gb της Apple.
-Στις τηλεοράσεις, η 40άρα Samsung F6400.
-Στις φωτογραφικές μηχανές και τα αξεσουάρ, η Nikon D3200 (Kit).
-Στις παιχνιδοκονσόλες, το PlayStation 3 Super Slim 12 Gb.
-Στους τίτλους ηλεκτρονικών παιχνιδιών, το Grand Theft Auto V για το PS3.
-Στις οθόνες, η Dell UltraSharp U2412M.
-Στους εκτυπωτές, ο HP Deskjet Ink Advantage 2515 All-in-One.
-Στα CD, MP3 και Media Players, το iPod Touch 32 Gb πέμπτης γενιάς της Apple.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης