Ερρίκος Πετιλόν: Η ομορφιά ήταν η ευχή κι η κατάρα μου, όλοι με κοιτούσαν κανείς δεν με έβλεπε
«Έπειτα από χρόνια σωστής θεραπείας, είμαι σε απόλυτη ισορροπία. Η διπολική μου διαταραχή είναι ελεγχόμενη. Νιώθω καλά και δυνατός», είπε για την υγεία του
«Η ομορφιά ήταν η ευχή κι η κατάρα μου. Όλοι με κοιτούσαν. Κανείς δεν με «έβλεπε». Με ήθελαν για την εικόνα, όχι για τη ψυχή μου. Μπαινόβγαινα σε κλινικές, δεν ήξερα πια ποιος ήμουν», είπε χαρακτηριστικά ο Ερρίκος Πετιλόν.
Για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε με αποτέλεσμα να μην έχει χρήματα να κηδέψει τη μητέρα του είπε: «Έσκαψα με τα χέρια μου τον λάκκο της. Αυτή είναι η Ελλάδα που δεν βλέπει κανείς. Αυτή είναι η πτώση. Αλλά εκεί μέσα βρήκα τον εαυτό μου».
«Τώρα, έπειτα από χρόνια σωστής θεραπείας, είμαι σε απόλυτη ισορροπία. Η διπολική μου διαταραχή είναι ελεγχόμενη. Νιώθω καλά και δυνατός. Νιώθω ότι μπορώ να αγαπήσω και να αγαπηθώ», είπε για την κατάσταση της υγείας του.
Η κατάψυξη ωαρίων αποτελεί μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις της σύγχρονης αναπαραγωγικής ιατρικής, προσφέροντας στις γυναίκες τη δυνατότητα να διατηρήσουν τη γονιμότητά τους και να σχεδιάσουν το μέλλον τους με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία.