Η δύναμη των social media είναι μεγάλη και όταν αυτή χρησιμοποιείται για καλό σκοπό, μπορεί πραγματικά να κάνει... «θαύματα».
Πρόσφατα, μια viral ανάρτηση βοήθησε έναν νιόπαντρο Πατρινό να ξαναβρεί τη βέρα του που είχε χάσει στον βυθό των Κυθήρων.
Σύμφωνα με το best.gr, μια γυναίκα από τα Κύθηρα στις 13/08/2019 ανέβασε στο facebook έκκληση για τον κάτοχο μιας βέρας που βρήκε στον πάτο της θάλασσας και μάλιστα αφορούσε νιόπαντρο καθώς η χαραγμένη ημερομηνία ήταν η 28/07/2019.
«Καλησπέρα σε όλους!!! Σήμερα το απόγευμα στον βυθό του Χαλκού βρήκα την βέρα της φωτογραφίας. Έχει χαραγμένο το όνομα Ειρήνη και ημερομηνία 28/7/2019. Αυτή την στιγμή βρισκόμαστε στην Χώρα. Στην επιστροφή θα την αφήσω στο αστυνομικό τμήμα του Ποταμού. Εύχομαι να βρεθεί ο κάτοχος της… είναι και νιόπαντρος».
Η ανάρτηση έκανε τον γύρο του διαδικτύου με περίπου 7.000 κοινοποιήσεις και πράγματι δυο μέρες μετά, η σύζυγος του ζευγαριού με καταγωγή από την Πάτρα, είδε την έκκληση σε τοπικό site και ήρθε σε επαφή με την κυρία που τη βρήκε!
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.