Τι απαντά στις καταγγελίες δημοτικού υπαλλήλου πως μόλις μία ημέρα πριν αναλάβει το Δήμο ο Ηλίας Ψινάκης απομακρύνθηκαν όλοι οι σκληροί δίσκοι των ηλεκτρονικών υπολογιστών από το οικονομικό τμήμα του δήμου
Τη δική του απάντηση σχετικά με την καταγγελία δημοτικού υπαλλήλου στον Δήμο Μαραθώνα, ο οποίος ισχυρίζεται ότι μόλις μία ημέρα πριν την ανάληψη καθηκόντων του Ηλία Ψινάκη απομακρύνθηκαν με συνοπτικές διαδικασίες οι σκληροί δίσκοι των ηλεκτρονικών υπολογιστών του οικονομικού τμήματος του δήμου δίνει ο πρώην δήμαρχος Μαραθώνα, Ιορδάνης Λουίζος.
Ο κ. Λουίζος κάνει λόγο για «συκοφαντία άνευ λόγου και αιτίας» και επισημαίνει ότι «εάν λείπει έστω και ένα ευρώ, δημόσιο χρήμα, από τον δήμο Μαραθώνος την αποκλειστική και μοναδική ευθύνη μέχρι την 31η Αυγούστου 2014 φέρω εγώ προσωπικά και ουδείς άλλος».
Ακόμη, μεταξύ άλλων, τονίζει πως «ουδόλως με ενδιαφέρουν οι πληροφορίες ότι η νέα Δημοτική Αρχή δεν θα προβεί σε μηνύσεις. Θα προβούμε εμείς σε κάθε ευκαιρία που μας δίνεται, όταν θίγεται αναιτίως η τιμή και η υπόληψη μας».
Κλείσιμο
Ο Δήμαρχος Ηλίας Ψινάκης δε θα κάνει καμία δήλωση μέχρι να ολοκληρωθούν όλοι οι εξονυχιστικοί έλεγχοι που κάνουν ήδη κρατικές υπηρεσίες και ελεγκτικές αρχές στο Δήμο Μαραθώνα.
Ολόκληρη η απάντηση του πρώην δημάρχου Μαραθώνα έχει ως εξής:
«Σχετικά με πληροφορίες που έπεσαν στην αντίληψή μου σήμερα, 06/09/2014, σχετικά με διαγραφή, υποκλοπή ή οτιδήποτε άλλο που έχει να κάνει με την αλλοίωση οικονομικών στοιχείων σκληρών δίσκων του Δήμου Μαραθώνος δηλώνω τα παρακάτω:
Τα σχόλια αυτά ξεπερνούν τα όρια της απλής συκοφαντίας και είναι άνευ λόγου και αιτίας για τους παρακάτω λόγους:
1) Ο κάθε υπάλληλος χειριστής υπολογιστή έχει το δικό του μοναδικό κωδικό πρόσβασης που γνωρίζει μόνο ο ίδιος και συνεπώς είναι πανεύκολο να βρεθεί οιαδήποτε παρέμβαση.
2) Κάθε τι που καταγράφεται στο σκληρό δίσκο οιουδήποτε υπολογιστή του Δήμου καταγράφεται ταυτόχρονα και στον κεντρικό σέρβερ, χωρίς δυνατότητα παρέμβασης.
3) Για να διασφαλιστεί και η πλήρης ασφάλεια του σέρβερ από οιαδήποτε εξωγενή ενέργεια, με προσωπική μου εντολή, γίνεται συνεχώς back up στα αρχεία του Δήμου.
4) Οιαδήποτε απόφαση που είναι καταχωρημένη ηλεκτρονικά είναι καταγεγραμμένη με αριθμό πρωτοκόλλου στα αρχεία του Δήμου.
5) Το σημαντικότερο δε, οιαδήποτε πληροφορία οικονομικού περιεχομένου καταγράφεται ταυτόχρονα και υποχρεωτικά στη "Διαύγεια" του Υπουργείου Εσωτερικών.
Είναι συνεπώς τουλάχιστον περίεργη και ύποπτη η συγκεκριμένη πληροφορία που διοχετεύεται από "κάποιους κύκλους".
Η χειρίστη εντύπωση που μου προκαλεί η δημοσίευση τέτοιων ειδήσεων που δεν γνωρίζω σε τι αποβλέπουν και που αποσκοπούν μου δίνουν την ευκαιρία για μία ακόμη φορά να πω δύο μόνο πράγματα:
α) Εάν λείπει έστω και ένα ευρώ, δημόσιο χρήμα, από τον Δήμο Μαραθώνος την αποκλειστική και μοναδική ευθύνη μέχρι την 31η Αυγούστου 2014 φέρω εγώ προσωπικά και ουδείς άλλος.
β) Την 1η Ιανουαρίου του 2011, οι συνεργάτες μου και εγώ, παραλάβαμε τον πλέον χρεωμένο Δήμο της χώρας. Ο ισολογισμός έναρξης εμφανίζει γνωστή μαύρη τρύπα 45 και πλέον εκατομμυρίων ευρώ. Την 1η Σεπτεμβρίου του 2014 μετά από τιτάνια προσπάθεια παρέδωσα στη νέα Δημοτική Αρχή, ευχόμενος καλή επιτυχία, έναν από τους υγιέστερους Δήμους της χώρας. Με μηδενικές υποχρεώσεις προς τρίτους και σημαντικές καταθέσεις σε τράπεζες της περιοχής μας. Αναλυτικά στοιχεία στη διάθεση οιουδήποτε, τα οποία και ασφαλώς με αίτησή του μπορεί να παραλάβει και από τη νέα Δημοτική Αρχή.
Ουδόλως με ενδιαφέρουν οι πληροφορίες ότι η νέα Δημοτική Αρχή δεν θα προβεί σε μηνύσεις. Θα προβούμε εμείς σε κάθε ευκαιρία που μας δίνεται, όταν θίγεται αναιτίως η τιμή και η υπόληψη μας.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.