Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 ο χρυσός

Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 ο χρυσός

Με άνοδο 0,26% έκλεισε η τιμή του πολύτιμου μετάλλου,που διαμορφώθηκε στα 1.362,90 δολάρια την ουγγιά

Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 ο χρυσός
Στο υψηλότερο σημείο από τον Αύγουστο του 2016 βρέθηκε ο χρυσός την Πέμπτη, λόγω της αδυναμίας του δολαρίου.

Το συμβόλαιο παράδοσης Φεβρουαρίου για τον χρυσό κατέγραψε άνοδο 0,29% ή 6,60 δολάρια και διαμορφώθηκε στα 1.362,90 δολάρια η ουγγιά. Πρόκειται για την υψηλότερη τιμή κλεισίματος από τις 4 Αυγούστου του 2016, σύμφωνα με τα στοιχεία της FactSet.

Ο δείκτης του δολαρίου συνέχισε να προσεγγίζει τα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και μια τριετία.

Κλείσιμο
Πηγή: www.newmoney.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης