Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.

|
Διαθέσιμα σετ στη Χερέθ: 284 |
Σετ που χρησιμοποιήθηκαν: 155 |
|
5 Πολύ μαλακή γόμα |
0 Πολύ μαλακή γόμα |
|
37 μαλακή γόμα |
21 μαλακή γόμα |
|
120 μέση γόμα |
83 μέση γόμα |
|
57 σκληρή γόμα |
29 σκληρή γόμα |
|
40 ενδιάμεσα |
16 ενδιάμεσα |
|
25 βρόχινα |
6 βρόχινα |
|
Δοκιμές Χερέθ, ανάλυση: |
|
|
|
Περισσότεροι γύροι ανά γόμα/τύπο ελαστικού: |
|
Πολύ μαλακή: Δε χρησιμοποιήθηκε |
|
Μαλακή Maldonado (Lotus) 19 γύροι 3η μέρα |
|
Μέση: Rosberg (Mercedes) 29 γύροι 1η μέρα |
|
Χειμερινή σκληρή: Rosberg (Mercedes) 34 γύροι 1η μέρα |
|
Σκληρή: Rosberg (Mercedes) 42 γύροι 1η μέρα |
|
Ενδιάμεσα: Rosberg (Mercedes) 25 γύροι 3η μέρα |
|
Βρόχινα: Nasr (Sauber) 4 γύροι 2η μέρα |
|
|
|
Ταχύτεροι χρόνοι/γόμα ελαστικών/ημέρα |
|
1η μέρα: Vettel (Ferrari) 60 γύροι 1’22”620 Μέση |
|
2η μέρα: Vettel (Ferrari) 89 γύροι 1’20”984 Μέση |
|
3η μέρα: Nasr (Sauber) 109 γύροι 1’21”545 Μαλακή |
|
4η μέρα: Raikkonen (Ferrari) 106 γύροι 1’20”841 Μαλακή |