Είναι σαφές πλέον ότι τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν πρωταρχικό ρόλο και στην ενημέρωση των πολιτών, αλλά και στη δημιουργία εντυπώσεων εκ μέρους των «επισήμων» που μπορούν να τα χειρίζονται σωστά.
Την Πέμπτη, το Twitter έγινε «θέρετρο» ενός ακόμα διπλωματικού επεισοδίου, πέρα από αυτού με τον πρωθυπουργό του Λουξεμβούργου και τον Νίκο Νικολόπουλο (διαβάστε περισσότερα εδώ).
Αιτία ήταν η ουκρανική κρίση και αφορμή οι δηλώσεις του Ουκρανού προέδρου Πέτρο Ποροσένκο περί εισβολής Ρώσων στρατιωτών στα ανατολικά της χώρας.
Κλείσιμο
Η καναδική αντιπροσωπεία του ΝΑΤΟ τουίταρε έναν «χάρτη» της Ευρώπης, με επίκετρο τα ουκρανικά σύνορα, οποίος αναφέρει πού είναι η Ρωσία και πού είναι «όχι η Ρωσία». Η φωτογραφία συνοδεύτηκε μάλιστα και από το σχόλιο: «Η γεωγραφία μπορεί να είναι δύσκολη. Αυτός είναι ένας οδηγός για τους Ρώσους στρατιώτες που συνεχώς χάνονται και "κατά λάθος" μπαίνουν στην Ουκρανία».
Η ρωσική απάντηση δεν άργησε να έρθει, συνοδευόμενη επίσης από έναν χάρτη της περιοχής, πολύ πιο λεπτομερή και κατά κάποιο τρόπο, επίσημο. Η λεζάντα ήταν σαφής: «Βοηθώντας τους Καναδούς συναδέλφους μας να προλάβουν την σύγχρονη γεωγραφία της Ευρώπης».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.