Δείτε πώς ευχαρίστησε η NASA το Twitter για τους... 280 χαρακτήρες
Ενθουσιασμός και... πυροτεχνήματα από τη Διαστημική Υπηρεσία
Μία μελέτη έδειξε ότι ελάχιστοι χρήστες του διαδικτύου είναι διατεθειμένοι να χρησιμοποιήσουν περισσότερους από 140 χαρακτήρες σε κάθε μήνυμα που «ανεβάζουν» στο Twitter. Παρόλα αυτά, η διοίκηση του παγκόσμιου διαδικτυακού μέσου, αποφάσισε να ελευθερώσει μεγαλύτερο χώρο για τους χρήστες του, διπλασιάζοντας στους 280 τους χαρακτήρες του κάθε μηνύματος.
Η ανταπόκριση στην κίνηση αυτή «εξέθεσε» την έρευνα, καθώς οι χρήστες του twitter όχι απλώς αξιοποιούν τις νέες δυνατότητες, αλλά πανηγυρίζουν και ευχαριστούν τη διοίκηση του μέσου δημοσίως.
Ένας από τους πλέον ενθουσιασμένους από τον διπλασιασμό των χαρακτήρων χρήστες του Twitter αποδείχθηκε πως είναι η... NASA! Η Διαστημική Υπηρεσία εκδήλωσε τον ενθουσιασμό της με μία ενδεικτική ανάρτηση -πώς αλλιώς;- στο Twitter...
Φέτος, η ΑΒ Βασιλόπουλος παρουσιάζει στην καμπάνια της, μια ολοκληρωμένη γιορτινή εμπειρία με κεντρικό άξονα το γιορτινό τραπέζι για τα πιο όμορφα Χριστούγεννα, δείχνοντας πώς η ΑΒ φροντίζει να μη λείψει τίποτα από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι και το σπίτι.