Από τον περασμένο Ιούνιο είχε γίνει γνωστό ότι το ανανεωμένο Insignia θα κυκλοφορήσει σε πετρελαιοκίνητη έκδοση με ρύπους κάτω από το όριο των 100 g/km. Το C+S θα οδηγήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου το μεσαίο οικογενειακό της Opel, με τις πωλήσεις στην Ελλάδα να αρχίζουν τον Οκτώβριο.
Το «πράσινο» Insignia είναι αυτό με το 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα CDTI. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 120 και 140 PS (η αντίστοιχη μέγιστη ροπή είναι 32,6 και 37,7 kgm, με τη βοήθεια overboost). Και στις δύο περιπτώσεις συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, εμφανίζοντας μεικτή κατανάλωση μόλις 3,7 lt/100 km. Οι εκπομπές CO2 είναι 99 g/km, κάτι που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης δεν καταβάλλει τέλη κυκλοφορίας. Οι συγκεκριμένες τιμές αφορούν το 4θυρο και το 5θυρο αμάξωμα, ενώ για το το Insignia Sports Tourer είναι 3,9 lt/100 km και 104 g/km.
Για όσους αποθαρρύνονται από τον υψηλό κυβισμό του diesel – και δεν είναι λίγοι – η Opel προσφέρει μία εξελιγμένη έκδοση του 1.4 βενζίνης με turbo, απόδοσης 140 PS. Πληροί τις προδιαγραφές Euro 6 και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 5,2 lt/100 km, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 123 g/km (πάντα με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και start/stop). Κάτω από το καπό του Sports Tourer η μέση κατανάλωση είναι 5,6 lt/100 km και οι ρύποι 131 g/km.
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ