Έξι ασκήσεις με ketllebell που θα σε βοηθήσουν να κάψεις περισσότερο λίπος

kettle_askisi

Δεν θα αποκτήσεις μόνο μεγαλύτερη δύναμη αλλά θα δώσεις και μια καλή ώθηση στον μεταβολισμό σου

Σήμερα αποφάσισα να κάνω λίγα βάρη. Πήρα το kettlebell (γιατί, ναι, έχω και από αυτό στο σπίτι μου) και έκανα τις ασκήσεις που σου δείχνω παρακάτω.
Αν θέλεις και εσύ να αδυνατίσεις και να τονώσεις τους μύες σου γρήγορα, ξεκίνα να χρησιμοποιείς kettlebell. Δεν θα αποκτήσεις μόνο μεγαλύτερη δύναμη αλλά θα δώσεις και μια καλή ώθηση στον μεταβολισμό σου ενώ θα βελτιώσεις την ισορροπία και τη σταθερότητά σου. Φυσικά μπορείς να κάνεις τις παρακάτω ασκήσεις και με ένα κλασικό βαράκι.

Πρώτη Άσκηση: Κettlebell Deadlifts
Ξεκίνα κάνοντας ένα βαθύ κάθισμα έτσι ώστε να πιάσεις το kettlebell το οποίο έχεις ανάμεσα στα πόδια σου. Σήκω πάνω και ξανακατέβα αφήνοντας και πάλι το kettlebell εκεί από όπου το πήρες.

Δεύτερη Άσκηση: Κettlebell Swing
Ξεκίνα από τη στάση deadlift με το kettlebell να είναι λίγο πιο μπροστά από σένα. Έπειτα πιάνοντας το kettlebell πήγαινέ το προς τα πίσω ανάμεσα από τα πόδια σου και με τη φόρα που έχεις πάρει σήκωσέ το πάνω από το κεφάλι σου.

Διαβάστε περισσότερα στο keepup

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

apeili

Τα νανοσωματίδια σιδήρου που εντοπίζονται στους ατμοσφαιρικούς ρύπους ίσως είναι η αιτία που κρύβεται πίσω από τη σχέση μεταξύ μολυσμένου αέρα και καρδιαγγειακών νόσων, υποστηρίζει νέα έρευνα