Τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και το Μουσείο της Ακρόπολης επισκέφθηκε την Πέμπτη η Αμερικανίδα πολιτικός και Μέλος της Βουλής των Αντιπροσώπων των ΗΠΑ Κάρολιν Μαλόνι (Carolyn B. Maloney), συνοδευόμενη από την πρόεδρο της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής Προστασίας Περιβάλλοντος της Βουλής Δρ Διονυσία – Θεοδώρα Αυγερινοπούλου, καθώς και την πρόεδρο του Ευρωαμερικανικού Συμβουλίου Γυναικών (EAWC) Λούλα Λόη – Αλαφογιάννη.
Σκοπός της επίσκεψης ήταν η προβολή στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής του δίκαιου αιτήματος της επιστροφής των Γλυπτών του Παρθενώνα, ζήτημα για το οποίο παρέθεσαν και σχετική συνέντευξη τύπου, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της κ. Αυγερινοπούλου, στην οποία επίσης παρατίθενται δηλώσεις της Κάρολιν Μαλόνι.
«Ο δυτικός πολιτισμός οφείλει ένα χρέος από ευγνωμοσύνη στον ελληνικό πολιτισμό που δεν μπορούμε ποτέ να το ξεπληρώσουμε πλήρως. Κάθε φορά που τα ηνία της κυβέρνησης αλλάζουν ειρηνικά χέρια οπουδήποτε στη Δύση, θα πρέπει να είμαστε βαθύτατα ευγνώμονες στους Έλληνες για την εφεύρεση της Δημοκρατίας».
Επισήμανε ότι θέλει να ενώσει τη φωνή της με τη φωνή εκείνων που ζητούν από το Βρετανικό Μουσείο να επιστρέψει τα Γλυπτά του Παρθενώνα στους νόμιμους ιδιοκτήτες τους: τον λαό της Ελλάδας.
Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, η Μαλόνι ενημέρωσε ακόμη ότι ήρθε σε επαφή με τον Εκτελεστικό Διευθυντή του Συμβουλίου Ελληνοαμερικανικής Ηγεσίας (Hellenic American Leadership Council), Εντι Ζεμενίδη, και ότι οι δύο τους θα συνεργαστούν ώστε να ιδρυθεί μία παναμερικανική επιτροπή για να δραστηριοποιήσει τους Αμερικανούς υπέρ της επιστροφής των Γλυπτών.
Η Μαλόνι προσκάλεσε την κα Αυγερινοπούλου να παραστεί σε Επιτροπή στο Κογκρέσο προς υποστήριξη του επαναπατρισμού των Γλυπτών. Τόσο η κα Μαλόνι όσο και η κα Αυγερινοπούλου είναι Μέλη του Ελληνοαμερικανικού Συμβουλίου Γυναικών.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.