Μυστήριο στο νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου: 60 εργαζόμενοι έπαθαν ηλεκτροπληξία!
Μυστήριο στο νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου: 60 εργαζόμενοι έπαθαν ηλεκτροπληξία!
Πολλοί χρειάστηκε να διακομιστούν σε νοσοκομεία - Πού εντοπίζεται το πρόβλημα - Να κλείσει ο τερματικός σταθμός 1 στο νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου ζητούν οι εργαζόμενοι - Είναι το «BER»... καταραμένο;
Κάτι περίεργο συμβαίνει με τα σκάνερ για τον έλεγχο των χειραποσκευών στο νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου «BER», καθώς το σωματείο εργαζομένων «Verdi» καταγγέλλει δεκάδες ατυχήματα εν ώρα εργασίας. Τουλάχιστον 60 άτομα του προσωπικού ασφαλείας του αεροδρομίου έχουν υποστεί ηλεκτροπληξία αγγίζοντας τις χειραποσκευές που περνούν από τα ειδικά σκάνερ.
Σύμφωνα με το σωματείο «Verdi», πάνω από 60 εργαζόμενοι του αεροδρομίου που λειτουργεί περίπου δύο μήνες, ανέφεραν έντονο πόνο, μούδιασμα και υπνηλία. Πολλοί απ’ αυτούς χρειάστηκε να μεταφερθούν στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν ότι, λόγω της ηλεκτροπληξίας, οι εργαζόμενοι δεν μπορούσαν να δουλέψουν και τους χορηγήθηκε αναρρωτική άδεια . «Μόνο στις 6 Ιανουαρίου, καταγράφηκαν έντεκα ατυχήματα. Τέσσερις εργαζόμενοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο», όπως αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Berliner Zeitung».
Όπως εξηγεί ο Μάρτιν B. που βίωσε στο πετσί του την εμπειρία αυτή: «Πήγα να αγγίξω μία χειραποσκευή και με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Μου άφησε ένα μούδιασμα στο χέρι και ένα κακό συναίσθημα. Φοβόμαστε πλέον όλοι να αγγίξουμε κάτι στη δουλειά».
Όλα τα ατυχήματα συνέβησαν στα σκάνερ για τον έλεγχο χειραποσκευών στον Τερματικό Σταθμό 1. Δόθηκαν στους υπαλλήλους ειδικά παπούτσια, ωστόσο δεν κατάφεραν να περιορίσουν το πρόβλημα.
«Μέχρι στιγμής, όλες οι προσπάθειες της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας και της εταιρείας ασφαλείας δεν οδήγησαν σε λύση», υπογραμμίζει ο Μπένζαμιν Ρόσερ, υπεύθυνος περιφερειακός διευθυντής στο σωματείο εργαζομένων «Verdi». «Όλα τα συστήματα λειτουργούν με βάση τα ισχύοντα πρότυπα και τους αναγνωρισμένους κανόνες τεχνολογίας,», τόνισε από την πλευρά της η Ομοσπονδιακή Αστυνομία. Οι αρχές πάντως προτείνουν ως μία λύση να παρέχονται στο προσωπικό στολές με λιγότερες συνθετικές ίνες.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Berliner Zeitung», κάποιοι εργαζόμενοι έχουν υποστεί ηλεκτροπληξία πάνω από μία φορές κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους. «Μια συνάδελφος χτυπήθηκε τέσσερις φορές από ηλεκτρικό ρεύμα, κι έφυγε από την εργασία της», αναφέρει το επίμαχο άρθρο.
Από την πλευρά του, το σωματείο «Verdi» απαίτησε το κλείσιμο του Τερματικού Σταθμού 1 μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Ωστόσο, η διεύθυνση του αεροδρομίου έχει απορρίψει το αίτημά του.
Το αεροδρόμιο «BER» είναι καταραμένο;
Με... οκτώ χρόνια καθυστέρηση, το νέο αεροδρόμιο Βερολίνου - Βρανδεμβούργου, που φέρει το όνομα του εμβληματικού Γερμανού καγκελάριου Βίλι Μπραντ, άρχισε να λειτουργεί στις αρχές Νοεμβρίου. Στόχος του ήταν να κάνει πραγματικότητα τη φιλοδοξία της γερμανικής πρωτεύουσας να αποκτήσει επιτέλους έναν υπερσύγχρονο κόμβο αερομεταφορών, ο οποίος θα μπορεί να εξυπηρετήσει ακόμη και υπερατλαντικές πτήσεις.
Το εγχείρημα της κατασκευής του αεροδρομίου στην περιοχή του αεροδρομίου Σένεφελντ του πρώην ανατολικού Βερολίνου υπήρξε εξαρχής προβληματικό: τον Ιούνιο του 2012, λίγες εβδομάδες πριν από την επίσημη ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του, διαπιστώθηκε πρόβλημα στην πυρασφάλεια. Από τότε προέκυψαν αλλεπάλληλα τεχνικά προβλήματα, τα οποία οδήγησαν σε επανειλημμένες αναβολές στην παράδοση του αερολιμένα, με αποτέλεσμα το έργο να εξελιχθεί σε «εθνικό εξευτελισμό» για τους Γερμανούς ενώ πολλοί Βερολινέζοι το χαρακτήριζαν «καταραμένο».
Σύμφωνα με το σωματείο «Verdi», πάνω από 60 εργαζόμενοι του αεροδρομίου που λειτουργεί περίπου δύο μήνες, ανέφεραν έντονο πόνο, μούδιασμα και υπνηλία. Πολλοί απ’ αυτούς χρειάστηκε να μεταφερθούν στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν ότι, λόγω της ηλεκτροπληξίας, οι εργαζόμενοι δεν μπορούσαν να δουλέψουν και τους χορηγήθηκε αναρρωτική άδεια . «Μόνο στις 6 Ιανουαρίου, καταγράφηκαν έντεκα ατυχήματα. Τέσσερις εργαζόμενοι διακομίστηκαν στο νοσοκομείο», όπως αναφέρει η γερμανική εφημερίδα «Berliner Zeitung».
Όπως εξηγεί ο Μάρτιν B. που βίωσε στο πετσί του την εμπειρία αυτή: «Πήγα να αγγίξω μία χειραποσκευή και με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. Μου άφησε ένα μούδιασμα στο χέρι και ένα κακό συναίσθημα. Φοβόμαστε πλέον όλοι να αγγίξουμε κάτι στη δουλειά».
Όλα τα ατυχήματα συνέβησαν στα σκάνερ για τον έλεγχο χειραποσκευών στον Τερματικό Σταθμό 1. Δόθηκαν στους υπαλλήλους ειδικά παπούτσια, ωστόσο δεν κατάφεραν να περιορίσουν το πρόβλημα.
«Μέχρι στιγμής, όλες οι προσπάθειες της Ομοσπονδιακής Αστυνομίας και της εταιρείας ασφαλείας δεν οδήγησαν σε λύση», υπογραμμίζει ο Μπένζαμιν Ρόσερ, υπεύθυνος περιφερειακός διευθυντής στο σωματείο εργαζομένων «Verdi». «Όλα τα συστήματα λειτουργούν με βάση τα ισχύοντα πρότυπα και τους αναγνωρισμένους κανόνες τεχνολογίας,», τόνισε από την πλευρά της η Ομοσπονδιακή Αστυνομία. Οι αρχές πάντως προτείνουν ως μία λύση να παρέχονται στο προσωπικό στολές με λιγότερες συνθετικές ίνες.
Σύμφωνα με την γερμανική εφημερίδα «Berliner Zeitung», κάποιοι εργαζόμενοι έχουν υποστεί ηλεκτροπληξία πάνω από μία φορές κατά τη διάρκεια της βάρδιάς τους. «Μια συνάδελφος χτυπήθηκε τέσσερις φορές από ηλεκτρικό ρεύμα, κι έφυγε από την εργασία της», αναφέρει το επίμαχο άρθρο.
Από την πλευρά του, το σωματείο «Verdi» απαίτησε το κλείσιμο του Τερματικού Σταθμού 1 μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα. Ωστόσο, η διεύθυνση του αεροδρομίου έχει απορρίψει το αίτημά του.
Το αεροδρόμιο «BER» είναι καταραμένο;
Με... οκτώ χρόνια καθυστέρηση, το νέο αεροδρόμιο Βερολίνου - Βρανδεμβούργου, που φέρει το όνομα του εμβληματικού Γερμανού καγκελάριου Βίλι Μπραντ, άρχισε να λειτουργεί στις αρχές Νοεμβρίου. Στόχος του ήταν να κάνει πραγματικότητα τη φιλοδοξία της γερμανικής πρωτεύουσας να αποκτήσει επιτέλους έναν υπερσύγχρονο κόμβο αερομεταφορών, ο οποίος θα μπορεί να εξυπηρετήσει ακόμη και υπερατλαντικές πτήσεις.
Το εγχείρημα της κατασκευής του αεροδρομίου στην περιοχή του αεροδρομίου Σένεφελντ του πρώην ανατολικού Βερολίνου υπήρξε εξαρχής προβληματικό: τον Ιούνιο του 2012, λίγες εβδομάδες πριν από την επίσημη ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του, διαπιστώθηκε πρόβλημα στην πυρασφάλεια. Από τότε προέκυψαν αλλεπάλληλα τεχνικά προβλήματα, τα οποία οδήγησαν σε επανειλημμένες αναβολές στην παράδοση του αερολιμένα, με αποτέλεσμα το έργο να εξελιχθεί σε «εθνικό εξευτελισμό» για τους Γερμανούς ενώ πολλοί Βερολινέζοι το χαρακτήριζαν «καταραμένο».
Η κατασκευή του ξεκίνησε το 2006, με προϋπολογισμό ύψους 2,83 δισεκατομμυρίων ευρώ και ημερομηνία ολοκλήρωσης τον Ιούνιο του 2012. Η πρώτη αναβολή δόθηκε για το 2014, η δεύτερη για το 2016 -ώσπου οι υπεύθυνοι για το έργο έπαψαν να δίνουν ημερομηνία παράδοσής του. Τελικά χρειάστηκαν πάνω από 14 χρόνια αναμονής, ενώ το κόστος κατασκευής του ανήλθε στα 7,3 δισεκατομμύρια.
Ειδήσεις σήμερα
Ο εισβολέας του Καπιτωλίου με τα κέρατα ζητά να του απονείμει χάρη ο Τραμπ
Επελαύνει η κακοκαιρία «Λεάνδρος» - Το «έστρωσε» στη βόρεια Ελλάδα - Πότε και πού θα χιονίσει στην Αττική
549 οι νεκροί τις πρώτες 14 μέρες του Ιανουαρίου - Παραμένει «εύθραυστη» η Αττική
Ειδήσεις σήμερα
Ο εισβολέας του Καπιτωλίου με τα κέρατα ζητά να του απονείμει χάρη ο Τραμπ
Επελαύνει η κακοκαιρία «Λεάνδρος» - Το «έστρωσε» στη βόρεια Ελλάδα - Πότε και πού θα χιονίσει στην Αττική
549 οι νεκροί τις πρώτες 14 μέρες του Ιανουαρίου - Παραμένει «εύθραυστη» η Αττική
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα