Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Η Ουαλία εθνικοποιεί τις σιδηροδρομικές γραμμές λόγω πανδημίας
Η Ουαλία εθνικοποιεί τις σιδηροδρομικές γραμμές λόγω πανδημίας
Με την εθνικοποίηση απαντά η Ουαλία στα προβλήματα που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού στις συγκοινωνίες – Στόχος η διασφάλιση της βιωσιμότητάς τους μετά την πτώση του αριθμού των επιβατών
Στην εθνικοποίηση των σιδηροδρομικών γραμμών της από τον Φεβρουάριο προχωρά η Ουαλία, για να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά τους, μετά και την κρίση του κορωνοϊού που έφερε μεγάλη πτώση στον αριθμό των επιβατών.
Μέχρι στιγμής, οι γραμμές ήταν αντικείμενο εκμετάλλευσης κοινοπραξίας με τη γαλλική Keolis από το 2018, θυγατρικής των των αστικών συγκοινωνιών της SNCF (γαλλική δημόσια εταιρία σιδηροδρόμων) και του βρετανικού ομίλου Amey (Ferrovial). Η σύμβαση είχε προγραμματιστεί για διάρκεια 15 ετών.
Ωστόσο, ο υπουργός Μεταφορών Κεν Σκέιτς ανακοίνωσε ότι η εθνικοποίηση επιδιώκει τη συνέχεια των υπηρεσιών και την προστασία των θέσεων εργασίας, καθώς όπως είπε «οι τελευταίοι μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι για τις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ουαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο».
Η συνεργασία με την KeolisAmey θα συνεχιστεί, καθώς η κοινοπραξία θα θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το δίκτυο δημόσιων μεταφορών του Κάρντιφ και της περιφέρειάς του. Η κοινοπραξία χαιρέτισε τις ανακοινώσεις, σημειώνοντας ότι αναγνωρίζει την ανάγκη για βιώσιμη λύση στο ζήτημα των σιδηροδρόμων.
Ικανοποίηση από τα συνδικάτα
Τα συνδικάτα δείχνουν ικανοποιημένα, όπως το RMT, το μεγαλύτερο των σιδηρόδρομων της Ουαλίας, αλλά απαιτεί η εθνικοποίηση να είναι βιώσιμη.
Ωστόσο, η Ουαλία δεν είναι εντελώς ανεξάρτητη στον σιδηροδρομικό τομέα, καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο την εμποδίζει να εθνικοποιήσει μόνιμα τις γραμμές.
Η βρετανική κυβέρνηση επανεξετάζει το μοντέλο λειτουργίας
Δεδομένης της πτώσης της κυκλοφορίας, η βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε τον Σεπτέμβριο να επανεξετάσει το μοντέλο λειτουργίας της για τις σιδηροδρομικές γραμμές δίνοντας τέλος στις ιδιωτικές franchise, οι οποίες αντικαταστάθηκαν από παραχωρήσεις με μεγαλύτερη συμμετοχή των δημόσιων αρχών.
Η κυβέρνηση αναγκάστηκε να μεταρρυθμίσει τον τομέα αφότου αποφάσισε στα τέλη Μαρτίου να αναλάβει προσωρινά τον αποτελεσματικό έλεγχο των σιδηροδρομικών γραμμών προκειμένου να αποφύγει χρεοκοπίες, αναστέλλοντας τις συμβάσεις του franchise.
Η αποτυχία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων προηγήθηκε της πανδημίας, μεταξύ πρόσθετων δαπανών, καθυστερήσεων και αναποτελεσματικότητας που συνδέονταν με τον καταμερισμό της εκμετάλλευσης. Η κυβέρνηση αναγκάστηκε ακόμη τα τελευταία χρόνια να προχωρήσει σε εθνικοποιήσεις για να διασώσει γραμμές που είχαν κακή διαχείριση.
Ειδήσεις σήμερα:
Ο φόβος για πάνω από 1.000 κρούσματα φέρνει νέα μέτρα - Συσκέψεις στο Μαξίμου
Το σκίτσο του Ηλία Μόσιαλου για τον κορωνοϊό με τον λύκο και τα πρόβατα
Θέατρα: Λουκέτο στις 15 Νοεμβρίου αν δεν υπάρξει κρατική ενίσχυση
Μέχρι στιγμής, οι γραμμές ήταν αντικείμενο εκμετάλλευσης κοινοπραξίας με τη γαλλική Keolis από το 2018, θυγατρικής των των αστικών συγκοινωνιών της SNCF (γαλλική δημόσια εταιρία σιδηροδρόμων) και του βρετανικού ομίλου Amey (Ferrovial). Η σύμβαση είχε προγραμματιστεί για διάρκεια 15 ετών.
Ωστόσο, ο υπουργός Μεταφορών Κεν Σκέιτς ανακοίνωσε ότι η εθνικοποίηση επιδιώκει τη συνέχεια των υπηρεσιών και την προστασία των θέσεων εργασίας, καθώς όπως είπε «οι τελευταίοι μήνες ήταν εξαιρετικά δύσκολοι για τις δημόσιες συγκοινωνίες στην Ουαλία και το Ηνωμένο Βασίλειο».
Η συνεργασία με την KeolisAmey θα συνεχιστεί, καθώς η κοινοπραξία θα θα συνεχίσει να διαχειρίζεται το δίκτυο δημόσιων μεταφορών του Κάρντιφ και της περιφέρειάς του. Η κοινοπραξία χαιρέτισε τις ανακοινώσεις, σημειώνοντας ότι αναγνωρίζει την ανάγκη για βιώσιμη λύση στο ζήτημα των σιδηροδρόμων.
Ικανοποίηση από τα συνδικάτα
Τα συνδικάτα δείχνουν ικανοποιημένα, όπως το RMT, το μεγαλύτερο των σιδηρόδρομων της Ουαλίας, αλλά απαιτεί η εθνικοποίηση να είναι βιώσιμη.
Ωστόσο, η Ουαλία δεν είναι εντελώς ανεξάρτητη στον σιδηροδρομικό τομέα, καθώς το Ηνωμένο Βασίλειο την εμποδίζει να εθνικοποιήσει μόνιμα τις γραμμές.
Η βρετανική κυβέρνηση επανεξετάζει το μοντέλο λειτουργίας
Δεδομένης της πτώσης της κυκλοφορίας, η βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε τον Σεπτέμβριο να επανεξετάσει το μοντέλο λειτουργίας της για τις σιδηροδρομικές γραμμές δίνοντας τέλος στις ιδιωτικές franchise, οι οποίες αντικαταστάθηκαν από παραχωρήσεις με μεγαλύτερη συμμετοχή των δημόσιων αρχών.
Η κυβέρνηση αναγκάστηκε να μεταρρυθμίσει τον τομέα αφότου αποφάσισε στα τέλη Μαρτίου να αναλάβει προσωρινά τον αποτελεσματικό έλεγχο των σιδηροδρομικών γραμμών προκειμένου να αποφύγει χρεοκοπίες, αναστέλλοντας τις συμβάσεις του franchise.
Η αποτυχία της ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων προηγήθηκε της πανδημίας, μεταξύ πρόσθετων δαπανών, καθυστερήσεων και αναποτελεσματικότητας που συνδέονταν με τον καταμερισμό της εκμετάλλευσης. Η κυβέρνηση αναγκάστηκε ακόμη τα τελευταία χρόνια να προχωρήσει σε εθνικοποιήσεις για να διασώσει γραμμές που είχαν κακή διαχείριση.
Ειδήσεις σήμερα:
Ο φόβος για πάνω από 1.000 κρούσματα φέρνει νέα μέτρα - Συσκέψεις στο Μαξίμου
Το σκίτσο του Ηλία Μόσιαλου για τον κορωνοϊό με τον λύκο και τα πρόβατα
Θέατρα: Λουκέτο στις 15 Νοεμβρίου αν δεν υπάρξει κρατική ενίσχυση
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα