“Clean Label”: Η πρωτοπορία στην ετικέτα τροφίμων έφτασε στην Ελλάδα
Η νέα διατροφική τάση που κερδίζει την καρδιά των καταναλωτών
UPD:
Sponsored Content
Όλο και περισσότεροι καταναλωτές προσανατολίζουν την προσοχή τους στην ετικέτα των συστατικών των τροφίμων που αγοράζουν. Η ευκολία με την οποία κάποιος θα βάλει στο καλάθι του ένα προϊόν από το ράφι του σούπερ μάρκετ, έχει αλλάξει άρδην. Η στροφή προς την υγιεινή διατροφή και τα αγνά, φυσικά συστατικά, δίνει την αίσθηση ότι δεν αποτελεί απλώς μια τάση που θα κάνει τον κύκλο της. O ολοένα αυξανόμενος αριθμός των καταναλωτών που δίνουν βάση στην ετικέτα, προμηνύει ότι ήρθε για να μείνει και να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη που θα αλλάξει την αγορά των τροφίμων όπως την ξέρουμε σήμερα, δημιουργώντας νέα πρότυπα παραγωγής.
Σε αυτή την κατεύθυνση, υπάρχει, λειτουργεί και ασκεί τη δική του επιρροή, το κίνημα του “Clean Label”, το οποίο εστιάζει στην απομάκρυνση των τεχνητών συστατικών από τα τρόφιμα (πρόσθετα βελτιωτικά, συντηρητικά) και στην εδραίωση μίας σύντομης και κατανοητής -από το καταναλωτικό κοινό- λίστας συστατικών, που θα περιβάλλει τα προϊόντα με ασφάλεια και αξιοπιστία.
Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία μεταστροφή προς την υγιεινή διατροφή, η οποία εντοπίζεται περισσότερο ανάμεσα στους Millennials και τους Health conscious καταναλωτές. Η πανδημία του Covid-19 έχει οδηγήσει προς το υγιεινό τρόφιμο και ένα ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι του διευρυμένου καταναλωτικού κοινού. Επομένως, το εγχείρημα της «Καθαρής Ετικέτας» στην Ελλάδα, θα έχει δεδομένα ισχυρό εκτόπισμα, σαν μία καινοτομία που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της εποχής.
Την πρωτοπορία στην αγορά τροφίμων της χώρας μας έρχεται να κάνει ο «Καραμολέγκος», εντάσσοντας την «καθαρή ετικέτα» σε τρεις βασικές σειρές προϊόντων, «Ψωμί του τοστ», «ΨίχαΤοστ» και «Ψωμί σε φέτες». Φέρνει δηλαδή συσκευασμένο ψωμί με 100% φυσικά υλικά, χωρίς πρόσθετα και χωρίς συντηρητικά. Μια επιλογή που απαντάει στο αίτημα για επιστροφή στην διατροφική αυθεντικότητα, με σύγχρονο και επίκαιρο τρόπο. Επενδύοντας στο R&D, ο «Καραμολέγκος» ανέπτυξε την ιδανική διαδικασία αρτοποίησης (με ιδιαίτερα προζύμια δικής του παραγωγής) με αποτέλεσμα την ίδια ποιότητα και γεύση που αναγνωρίζει ο καταναλωτής.
Για να αντιληφθεί κανείς το μέγεθος της καινοτομίας από τον Καραμολέγκο, αρκεί να αναλογιστεί τις ερευνητικές και παραγωγικές προϋποθέσεις που χρειάζεται ένα τέτοιο εγχείρημα. Όπως βέβαια και τη βούληση της μάρκας, η οποία κατάφερε να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία του συσκευασμένου ψωμιού στο super market, πηγαίνοντας τη ένα βήμα παραπέρα. Πάντα με ρίζες στην παράδοση, αλλά και με το βλέμμα στο μέλλον, η μάρκα Καραμολέγκος στοχεύει να αλλάξει τα δεδομένα στην εγχώρια αγορά και επιδεικνύοντας αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές, που για δεκαετίες την επιλέγουν για τα ποιοτικά προϊόντα από αγνά υλικά, που φέρνει στο ελληνικό τραπέζι.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.